Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Oude troep / Mystiek

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-07-2003, 00:13
Brutus
Brutus is offline
haj k was toevallig een topic aant bekijken en kwam dit weer in me op.

Het getal 505 komt ALTIJD terug bij mij.

bv ik had een foto gemaakt op de webcam....de tijd was 0505 later opgemerkt

cu2 aangemaakt om 0505 uur

1e cu2 vriendje 05-05 -'01

en nog veel meer =S
Oud 23-07-2003, 00:18
AngelLena
AngelLena is offline
Tja, iedereen heeft een bepaald getal dat altijd terug komt. Bij mijn schoonfamilie is het nummer 3.
3 kinderen
wonen in hun 3e huis
etc etc

Maar vanwaar deze melding? Wou je er ook nog iets mee bereiken?
Oud 23-07-2003, 00:30
Shade
Shade is offline
Citaat:
Rambo schreef op 23-07-2003 @ 01:13:

en nog veel meer =S
dan was dat zeker je oude cu2? Bij je profiel is ie namelijk aangemaakt op:"
05:01, op 05-05-2002
1e cu2 reactie was in 2003...

En je reacties waren pas in 2002...

Maar dat zal wel een rede hebben...
Verder ist gewoon toeval lijkt me....
Ik heb iets met 86 maar dat komt vooral omdat ik er veel op let...dus gewoon toeval en een beetje onbewuste manupilatie
Oud 23-07-2003, 02:01
Brutus
Brutus is offline
mijn cu2 heb ik later verwijderd enzo
maar ik weet t nie ik vroeg af of t wat te betekenen had
Oud 23-07-2003, 02:22
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
Rambo schreef op 23-07-2003 @ 03:01:
mijn cu2 heb ik later verwijderd enzo
maar ik weet t nie ik vroeg af of t wat te betekenen had
De vraag is dus:

Ik merk dat er een getal steeds maar weer terugkomt in mijn leven...
Heeft dit iets te betekenen?

Oke, kijk, daar kunnen we tenminste weer wat meer mee...
Oud 23-07-2003, 09:38
pe51
pe51 is offline
Citaat:
Rambo schreef op 23-07-2003 @ 01:13:

en nog veel meer =S
en:

Citaat:
AngelLena schreef op 23-07-2003 @ 01:18:
Tja, iedereen heeft een bepaald getal dat altijd terug komt. Bij mijn schoonfamilie is het nummer 3.
3 kinderen
wonen in hun 3e huis
etc etc

Maar vanwaar deze melding? Wou je er ook nog iets mee bereiken?
Rambo, zoiets heeft inderdaad iets te betekenen. Het is een soort mededeling/boodschap in de vorm van een getal. Ik heb meer getallen uitgelegd, maar jouw getal is er één met 3 cijfers, daar kom ik zo (nog) niet uit. Misschien als ik er wat meer over nadenk.

Angellena, de algemene betekenis van het getal 3 is: doel, ideaal. Het kan ook inzicht of begrip betekenen, of helderheid van geest. De betekenis "ideaal, (levens-doel)" zal in hun leven terug kunnen worden gevonden, denk ik. Dat zou dan een belangrijk punt in hun leven zijn. Dit getal wil daar dan misschien op wijzen, bewust van maken. Zo werken getallen die steeds terugkomen in iemands leven meestal. Ze laten je iets begrijpen, waar je wat aan hebt.

groeten, peter.

Laatst gewijzigd op 23-07-2003 om 17:35.
Oud 23-07-2003, 12:04
Verwijderd
Citaat:
pe51 schreef op 23-07-2003 @ 10:38:
Rambo, zoiets heeft inderdaad iets te betekenen. Het is een soort mededeling/boodschap in de vorm van een getal. Ik heb meer getallen uitgelegd, maar jouw getal is er één met 3 cijfers, daar kom ik zo (nog) niet uit. Misschien als ik er wat meer over nadenk.
Wat betekent het als je op heel veel klokken altijd 13:37 ziet staan?
Oud 23-07-2003, 15:46
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-07-2003 @ 13:04:
Gokje... dat het 13.37 is?

Hoe bedoel je dat precies als dit niet was wat je bedoelde?
Oud 23-07-2003, 17:24
dark_poetry
dark_poetry is offline
een getal dat bij mij veel is:7
7 is mijn huisnummer
2 7s in mijn telefoonnummer
geboren op 27-07-1987
etcetc.
Oud 23-07-2003, 17:28
pe51
pe51 is offline
Citaat:
nare man schreef op 23-07-2003 @ 13:04:
Ik ken alleen simpele getallen, 1 t/m 21 en soms 1 t/m 48 of 1 t/m 60. Bij jouw vraag kan ik geen gevoel hebben.
Oud 23-07-2003, 17:34
pe51
pe51 is offline
Citaat:
dark_poetry schreef op 23-07-2003 @ 18:24:
een getal dat bij mij veel is:7
7 is mijn huisnummer
2 7s in mijn telefoonnummer
geboren op 27-07-1987
etcetc.
Wat het betekent kan ik niet zeggen, ik weet alleen wat de betekenis van het getal 7 is. Dat is: innerlijk evenwicht, innerlijke harmonie, en vandaar: geestelijke groei. Ook staat het getal voor inzicht, begrip.

Het zou dus kunnen dat deze dingen voor jou belangrijk zijn in je leven op het moment. Dit zou je kunnen proberen te herkennen. Geloof het pas als je het herkent, niet omdat dit mijn mening is over het getal 7.

groeten, peter.
Oud 23-07-2003, 18:07
dark_poetry
dark_poetry is offline
Citaat:
pe51 schreef op 23-07-2003 @ 18:34:
Wat het betekent kan ik niet zeggen, ik weet alleen wat de betekenis van het getal 7 is. Dat is: innerlijk evenwicht, innerlijke harmonie, en vandaar: geestelijke groei. Ook staat het getal voor inzicht, begrip.

Het zou dus kunnen dat deze dingen voor jou belangrijk zijn in je leven op het moment. Dit zou je kunnen proberen te herkennen. Geloof het pas als je het herkent, niet omdat dit mijn mening is over het getal 7.

groeten, peter.
Oud 23-07-2003, 18:08
Verwijderd
Citaat:
AngelLena schreef op 23-07-2003 @ 16:46:
Gokje... dat het 13.37 is?

Hoe bedoel je dat precies als dit niet was wat je bedoelde?
Oud 23-07-2003, 19:50
Riconoscente
Riconoscente is offline
heel leet nare man uhum

nee ik heb dat ook, helemaal in mijn familie
ik ben geboren op 19/8/1984
mijn oma is geboren in 1919
mijn opa was jarig op de 19e
en enkele van mijn achterneven zijn jarig op de 19e
ik zie heel vaak het getal 19 ergens staan en helemaal als ik de getallen van de klok optel, komt er zeer regelmatig 7, 11, 13 of 19 uit :
Oud 23-07-2003, 20:35
squat
squat is offline
24 hier. Ik ben geboren op de 24ste (juli). 11 minuten geleden was het 21:24. 48/2=24. Op mijn melk stond dat het goed was tot de 24ste.

Oud 23-07-2003, 21:48
We_Are_One
We_Are_One is offline
Ik wil niet de onverlichte barbaar zijn die al jullie mystieke ideetjes de grond inboort, maar hebben jullie hier al ooit aan gedacht:

Je komt een paar keer hetzelfde getal tegen, daarna valt het je elke keer op omdat je dat getal vaker hebt gezien.
Aan alle andere getallen besteed je weinig aandacht, maar als dat 'mysterieuze' getal voorbijkomt sla je het op in je geheugen en denk je dat het speciaal is.

En wat zeggen getallen? net als alles, wat jij wil dat ze vertellen/ wat je ervan wil horen.

Laatst gewijzigd op 23-07-2003 om 21:52.
Oud 23-07-2003, 23:05
Verwijderd
De laatste tijd zie ik heel vaak dat het 16:24 is, en dan schiet het me ineens te binnen dat 16 maal anderhalf 24 is

Wat moet ik nu?
Oud 23-07-2003, 23:12
Nebula
Nebula is offline
Als je regelmatig naar de Star Trek series kijkt (vanaf The Next Generation) merk je na een tijdje dat het getal 47 ERRUG vaak weer terug komt. Dit heeft echter niks met mystiek te maken. Geintje van de makers
Oud 24-07-2003, 00:27
Verwijderd
Citaat:
Sci-Fi fan schreef op 24-07-2003 @ 00:12:
Als je regelmatig naar de Star Trek series kijkt (vanaf The Next Generation) merk je na een tijdje dat het getal 47 ERRUG vaak weer terug komt. Dit heeft echter niks met mystiek te maken. Geintje van de makers
Heeft ook erg veel met het dagelijkse leven te maken
Oud 24-07-2003, 03:22
Joostje
Joostje is offline
Het getal is jou getal , en als je het vaak opnoemt krijgje mystieke ervaringen en zie je spoeken en weet je dat aliens stonehenge hebben gebouwd enz enz blaat

echt waar

(end trolling)
Oud 24-07-2003, 12:19
We_Are_One
We_Are_One is offline
jongens... je hoeft er niet in te geloven (tovergetallen lijken mij ook een beetje onwaarschijnlijk)
maar maak de mensen hier alsjeblieft niet belachelijk.
Je mag je eigen mening geven, je mag onderbouwd zeggen waarom dje dat zo denkt, maar alsjeblieft, probeer niet iedereen die in dit forum post belqachelijk te maken, ze (de meesten in ieder geval) menen het serieus.
Oud 24-07-2003, 12:28
squat
squat is offline
Iemand belachelijk maken is af en toe gewoon even goed.
Oud 24-07-2003, 14:19
AngelLena
AngelLena is offline
Citaat:
We_Are_One schreef op 24-07-2003 @ 13:19:
jongens... je hoeft er niet in te geloven (tovergetallen lijken mij ook een beetje onwaarschijnlijk)
maar maak de mensen hier alsjeblieft niet belachelijk.
Je mag je eigen mening geven, je mag onderbouwd zeggen waarom dje dat zo denkt, maar alsjeblieft, probeer niet iedereen die in dit forum post belqachelijk te maken, ze (de meesten in ieder geval) menen het serieus.
wou ik net gaan zeggen...
Oud 24-07-2003, 15:04
pe51
pe51 is offline
Ik weet niet, of er wel mensen belachelijk gemaakt worden hier. Het is denk ik meer een kwestie van onbekend zijn met, en ook: niet gelóven in dat getallen je iets te zeggen kunnen hebben.

Wat hierboven in deze topic gebeurt - getallen die betekenisvol worden - is eigenlijk een soort numerologie, die zich zélf in iemands’ leven aandient. Een bepaald getal gaat opvallen, komt vaker terug en “heeft je wat te zeggen” voor je gevoel. Je kunt dit vergelijken met bijv. de boodschap van dromen en visioenen - die komen óók vanzelf. En of de boodschap nu in een symbolisch verhaal ( = dromen en visioenen) of in symbolische getallen (= hierboven) is, dat maakt eigenlijk niet veel uit. Getallen zijn één van de manieren waarop het hogere zich kan uiten.

Zoals bekend, bestaat er iets als het paranormale, mystieke, of hoe je het ook noemen wilt. En daar horen verschillende dingen bij, waar de nieuwkomer even aan moet wennen. Eén van die dingen is: getallen. Of je erin gelooft is een andere zaak, maar getallen waren een paar duizend jaar geleden net zo’n gewone (symbolische) dragers van informatie als sterrenbeelden.
Getallen geven structuur aan de materie, daarom gebruiken we ook wiskunde in onze wetenschappen. Het idee nu in het mystieke is, dat getallen niet alleen structuur geven aan de materie, zoals bijv. bij fractals te zien is, maar ook aan de geestelijke wereld. Getallen zijn een soort archetypen, de geestelijke wereld is in getallen ingedeeld en via getallen te begrijpen. Het gebruik van getallen voor boodschappen van het hogere staat vrij ver van ons dagelijkse leven. En is weinig bekend. Toch kun je het op verschillende manieren terugvinden:
  • In de TAROT (orakelkaarten, of waarzegkaarten) hebben veel kaarten getallen. In plaats van namen kun je een kaart natuurlijk ook een getal geven. Ik heb een tijdlang de Random functie van mijn rekenmachine (die geeft een willekeurig getal) als orakel gebruikt. Je neemt dan bijv. het laatste cijfers op de display, of de eerste achter de komma, zo heb je 10 getallen om mee te werken.
  • In de geschiedenis van de mensheid is het gebruik van getallen voor de esoterische (mystieke) wetenschap terug te vinden. De oude Joden, Babyloniërs, Egyptenaren, Grieken, en de oude Indiërs gebruikten getallen in hun godsdiensten. Plato is één van de mensen die veel over getallen gefilosofeerd hebben. Op http://www.pandd.demon.nl/volmaakt.htm en http://www.pandd.demon.nl/sectioaurea.htm vind je bijv. de ideeën van Euclides over volmaakte getallen en de gulden snede. Op Wisfaq vind je een internetpagina over de betekenis van getallen en daarin beschrijft Hein Pragt hoe getallen in het verleden gezien werden. En dan vind je daar verder de spirituele betekenis van getallen, zoals de schrijver van de website het ziet. Ik ben het met zijn verklaringen niet eens, maar hij laat wél zien, dat er meer achter getallen gevonden werd in het verleden dan alleen het wiskundige aspect. Onze wetenschap en wiskunde komen uit de getallenmystiek van de oudheid voort, zijn een afsplitsing, zogezegd. Net zoals de astronomie een afsplitsing is van de astrologie. Als je het in het verband van de geschiedenis bekijkt. Maar als je niet in astrologie en getallenmystiek gelooft, dan kan je natuurlijk ook zeggen, dat ze de voorloper waren van de huidige astronomie en wiskunde. De westerse wetenschap is materieel georiënteerd (ook niet helemaal meer waar) en de getallenmystiek en bijv. astrologie zijn geestelijk georiënteerd. Ze hebben een ander doel. Daarom kan je wel lachen om de oude opvattingen van getallen, maar dan vergeet je dat ze niet wetenschappelijk bedoeld waren.
  • In dromen hebben getallen ook heel vaak een symbolische betekenis. Ze geven extra informatie voor de dromer. Dat is dus niet alleen in dromen van een paar duizend jaar geleden, ook in dromen van nu.
  • Wat bekender is het tegenwoordige gebruik van getallen in de numerologie. Men berekent hier uit de geboortedatum en uit de naam bepaalde getallen, die dan informatie over iemand’s leven geven. Zie bijv. ook: http://www.ankhconsult.be/numgetal.htm. De betekenissen in deze link laten zien, dat er geen “vaste” betekenissen zijn van getallen. Er zijn verschillende soorten betekenissen per getal op het internet te vinden. Net als bij lijstjes van betekenissen van aurakleuren. De betekenis die ik aan getallen geef, is bijv. anders dan die van de links, van hein pragt en van de laatste link.
Wat hierboven in deze topic gebeurt - getallen die betekenisvol worden - is eigenlijk een soort numerologie, die zich zélf in iemands’ leven aandient. Een bepaald getal gaat opvallen, komt vaker terug en “heeft je wat te zeggen” voor je gevoel. Je kunt dit vergelijken met bijv. de boodschap van dromen en visioenen. Of de boodschap nu in een symbolisch verhaal (dromen en visioenen) of in symbolische getallen (hierboven) is, dat maakt eigenlijk niet veel uit. Getallen zijn één van de manieren waarop het hogere zich kan uiten.

Het is wél zo, dat het echt moet opvallen, dat een getal zich laat zien. Het moet je wat te zeggen hebben. Een paar keer hetzelfde tijdstip op de klok zien is niet genoeg om het als een boodschap van het hogere te zien en er een betekenis aan te geven.
In http://www.whiteshadow.nl/phpbb2/vie...=106244#106244 vind je nog iets meer van wat ik van getallen vind als uiting van het hogere.
groeten, peter.
Oud 24-07-2003, 18:24
squat
squat is offline
Citaat:
Zoals bekend, bestaat er iets als het paranormale, mystieke, of hoe je het ook noemen wilt.
Das een mening hè.
Advertentie
Oud 24-07-2003, 18:43
pe51
pe51 is offline
Citaat:
Hee Kay schreef op 24-07-2003 @ 19:24:
Das een mening hè.
Ik zou dat bijna vergeten, dat het ook maar een mening is, dat t paranormale/mystieke bestaat. Maar daar heb je helemaal gelijk in natuurlijk. Als je er zo tegenaan kijkt, dan is dit dus één groot onzinforum voor je.
Oud 24-07-2003, 19:37
Verwijderd
Citaat:
pe51 schreef op 24-07-2003 @ 19:43:
Ik zou dat bijna vergeten, dat het ook maar een mening is, dat t paranormale/mystieke bestaat. Maar daar heb je helemaal gelijk in natuurlijk. Als je er zo tegenaan kijkt, dan is dit dus één groot onzinforum voor je.
Maar dat betekent niet dat het zo behandeld mag worden!
Oud 24-07-2003, 21:45
We_Are_One
We_Are_One is offline
Citaat:
pe51 schreef op 24-07-2003 @ 19:43:
dat iets geen feit is betekent niet dat je het onzin vind.
Zeg jij zelf niet in je signature dat jij het ook fout kan hebben en dat we uit je boodschap moeten halen wat we willen?
Waarom ineens zo defensief?
Oud 24-07-2003, 23:47
pe51
pe51 is offline
Citaat:
Mutant schreef op 24-07-2003 @ 20:37:
Maar dat betekent niet dat het zo behandeld mag worden!
en:
Citaat:
We_Are_One schreef op 24-07-2003 @ 22:45:
dat iets geen feit is betekent niet dat je het onzin vind.
Zeg jij zelf niet in je signature dat jij het ook fout kan hebben en dat we uit je boodschap moeten halen wat we willen?
Waarom ineens zo defensief?
Eigenlijk was het een beetje sarcastisch bedoeld, dat ik het bijna zou vergeten. Dat ik twijfelde aan het bestaan van het paranormale is al eh ... zo'n 33 jaar geleden. t Was eigenlijk een humoristische gedachte voor mij, dat het (maar) een mening was. Maar dan denk ik: hij zal voor zijn gevoel gelijk hebben, dat het (voor hem) maar een mening is. En als iemand gelijk heeft, waarom hem dan geen gelijk geven? Hij hoeft ons per slot van rekening ook helemaal niet te geloven.

Ik dacht: hij zal dit forum dus wel als een onzin-forum beleven. Ik hoopte hiermee ook een beetje de suggestie op te wekken van: waarom kom je hier dan zo schrijven in plaats van op dat andere onzinforum? Het was niet echt defensief bedoeld dus.
Oud 25-07-2003, 00:14
squat
squat is offline
Citaat:
Ik dacht: hij zal dit forum dus wel als een onzin-forum beleven. Ik hoopte hiermee ook een beetje de suggestie op te wekken van: waarom kom je hier dan zo schrijven in plaats van op dat andere onzinforum?
Welk ander onzinforum? Maar je hebt gelijk. Mijn mening is dat het meeste hier verklaard kan worden (psychologisch of natuurkundig), een deel word overdreven en de rest gelogen.

Mag ik vragen wat jouw beroep is?
Oud 25-07-2003, 00:25
pe51
pe51 is offline
Citaat:
Hee Kay schreef op 25-07-2003 @ 01:14:
Welk ander onzinforum? Maar je hebt gelijk. Mijn mening is dat het meeste hier verklaard kan worden (psychologisch of natuurkundig), een deel word overdreven en de rest gelogen.

Mag ik vragen wat jouw beroep is?
Hier http://forum.scholieren.com/forumdis...?s=&forumid=49 vind je het onzinforum van dit forum. Ik heb van alles gedaan in mijn leven, geen vast beroep. Ben nu arbeidsongeschikt en zal in de toekomst mensen op paranormale manier gaan helpen.
Oud 25-07-2003, 01:03
squat
squat is offline
Dat is te veel onzin. Dat zijn mensen die gewoon aan het kletsen zijn. Ik heb geen behoefte om hier vrienden te maken. Ik vind dit wel interesant omdat jullie hier echt in geloven.
Oud 25-07-2003, 02:00
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
nare man schreef op 24-07-2003 @ 00:05:
De laatste tijd zie ik heel vaak dat het 16:24 is, en dan schiet het me ineens te binnen dat 16 maal anderhalf 24 is

Wat moet ik nu?
Ophouden

13 en 17 zijn beide priemgetallen. Je kunt het ook lezen als 13/17. Als je dat nog niet wist betekent het dat je iets aan je wiskunde moet doen.

16 delen door 24 is 1/3. Dat zit gelukkig nog net boven het vriespunt. 1/3 zou kunnen betekenen dat je volgende koelkast volgende week stuk gaat, het daardoor gaat ontdooien in de koelkast tot 1/3 graad boven nul waarbij er dus water ontstaat. In dat geval is het een waarschuwing. Het heeft mogelijk ook iets met bijvoorbeeld de verhouding tussen 1 en 3 te maken. Bijvoorbeeld wat gebeurd er als je 1 door 3 deelt, dus de betekent van 1 door de betekenis van 3 deelt. Lijkt mij een erg interessant om deze puzzel op te lossen.
Oud 27-07-2003, 16:22
Nighttime Bird
Nighttime Bird is offline
Uit dit topic begrijp ik dat deze theorie (theorie, stelling, leer.....hoe je het ook wil noemen) wel erg afhankelijk is van het 10-tallige stelsel (dit zal waarschijnlijk het foute begrip/woord zijn, maar ik kan er effe niet opkomen...hoop dat iedereen begrijpt wat ik bedoel)
Begrijp ik dit goed..? (vooral naar pe51 gericht)

Toevallig is er in de geschiedenis gekozen voor een 10-tallig stelsel.
Deze betekenisvolle getallen zouden iets mystieks zijn, iets paranormaals. En dus niet afhankelijk moeten zijn van de toevallige gebeurtenis dat er nu een 10-tallig stelsel is lijkt mij.

Ook kan ik me zeer moeilijk voorstellen dat de tijd op een digitale klok ook maar enige paranormale of mystieke betekenis of oorsprong heeft. Alhoewel ik het me dat trouwens wel kan voorstellen van dingen als het aantal kinderen dat iemand heeft.
Oud 27-07-2003, 22:13
Thomas
Thomas is offline
Toeval.
Oud 27-07-2003, 23:35
Agnès
Agnès is offline
Ik heb iets met het getal 666.. het komt ALTIJD terug, wat ik ook doe.. heeft iemand hier een verklaring voor? ben ik misschien bezeten??
Oud 28-07-2003, 09:19
pe51
pe51 is offline
Citaat:
Nighttime Bird schreef op 27-07-2003 @ 17:22:
Uit dit topic begrijp ik dat deze theorie (theorie, stelling, leer.....hoe je het ook wil noemen) wel erg afhankelijk is van het 10-tallige stelsel (dit zal waarschijnlijk het foute begrip/woord zijn, maar ik kan er effe niet opkomen...hoop dat iedereen begrijpt wat ik bedoel)
Begrijp ik dit goed..? (vooral naar pe51 gericht)

Toevallig is er in de geschiedenis gekozen voor een 10-tallig stelsel.
Deze betekenisvolle getallen zouden iets mystieks zijn, iets paranormaals. En dus niet afhankelijk moeten zijn van de toevallige gebeurtenis dat er nu een 10-tallig stelsel is lijkt mij.

Ook kan ik me zeer moeilijk voorstellen dat de tijd op een digitale klok ook maar enige paranormale of mystieke betekenis of oorsprong heeft. Alhoewel ik het me dat trouwens wel kan voorstellen van dingen als het aantal kinderen dat iemand heeft.
Het gaat om algemene ervaringen, als het gaat om boodschappen van 'boven' door middel van getallen. Het getal is maar een symbool, net als bijv. letters in de Joodse mystiek, en allerlei voorwerpen en ideeen in dromen. Dat wij hier in het westen toevallig in het 10-tallig stelsel getallen ervaren, wil natuurlijk niet zeggen dat het ook niet in een ander-tallig stelsel kan. Nu ik erover nadenk ... de oude Babyloniers dachten in het 60-tallig stelsel! En die waren toch ook met getallen bezig ...

Het zijn niet de getallen zelf die mystiek zijn, het is onze ervaring van getallen die mystiek is, als je het nagaat. Tenminste, dat werkt zo voor een deel van de mensheid. Een ander deel krijgt zijn wijsheid op andere manieren dan via het mystieke, paranormale, tarot, dromen enz. Op "normale" manieren. Daar is natuurlijk niets op tegen, je moet openstaan voor alles, vind ik. Maar als getallen niet bij iemands leven horen, hoeft ie er volgens mij niet voor open te staan. Dan is het voor hem gewoon "niet waar", zo beleeft ie het dan. Als een ervaring, die anderen zeggen te hebben.

Ik zie dat je iets eerder mystiek kunt vinden als het om een natuurlijk aantal gaat (wel: aantal kinderen, niet: digitale klok). Als je dat persoonlijk zo voelt, dan zal dat gevoel waarde voor je hebben, en zou ik hiervan uit blijven gaan voor jezelf.

Maar uit eigen ervaring kan ik zeggen, dat ik ook op digitale klokken betekenisvolle getallen ervaren heb. En orakels zoals de tarot werken niet alleen als je zelf de kaarten handmatig trekt, maar ook als de computer ze kiest met een random-functie (dan kiest de computer een "toevallig" getal uit, en via dat toevallige getal trekt hij een tarotkaart voor je). Dat is algemene praktijkervaring, via google kun je zat sites vinden waar de kaarten zo voor je gekozen worden.

Al moet ik ook toegeven, dat het voor veel mensen iets "zakelijks" heeft, net als digitale klokken, en dat dat niet bevorderlijk is voor een goede spirituele sfeer, waarin je op een nuttige manier met deze dingen bezig kunt zijn. Kortom, dat wat orakels en getalsboodschappen geeft, wijst volgens mij in principe niets af, maar kiest datgene waar de mens voor wie de boodschap bedoeld is, mee om kan gaan.

groeten, peter.
Oud 28-07-2003, 09:26
pe51
pe51 is offline
Citaat:
*Squarelty* schreef op 28-07-2003 @ 00:35:
Ik heb iets met het getal 666.. het komt ALTIJD terug, wat ik ook doe.. heeft iemand hier een verklaring voor? ben ik misschien bezeten??
Misschien is het beter in je gevoel voor humor te geloven dan in getallen?
Oud 28-07-2003, 17:31
dystopia
dystopia is offline
Excuus voor mijn laatste reactie. Ik was niet helemaal helder en had zin om na te denken over iets onbennuligs (degene op wie ik reageerde meende 't ook niet serieus)
Oud 07-08-2003, 15:14
black~light
black~light is offline
nummer 2.

02-02-03 stierf een vriendin van me.
die dag haalde ik een 2 voor mijn frans.
ik had 2 lesuren ruzie.

ga zo maar door. alleen 2 komt altijd negatief terug...das wel jammer....

-x- Black~light.
Oud 08-08-2003, 20:01
Verwijderd
ik heb het met 23

altijd als ik savonds kijk hoe laat het is dan is het 23:23u

nooit een minuut later of eerder ofzo

en laatst zei mn moeder dat ze dat ook had, met hetzelfde getal

nouja, vaag niet boeiend verder
Oud 08-08-2003, 21:10
Frondish
Frondish is offline
ik heb iets met 6 heel me familie woont op nummer 6
Oud 09-09-2003, 21:02
Nebula
Nebula is offline
Citaat:
Mutant schreef op 24-07-2003 @ 01:27:
Heeft ook erg veel met het dagelijkse leven te maken
Voor mij wel
Oud 09-09-2003, 21:41
Verwijderd
Citaat:
bugge schreef op 08-08-2003 @ 21:01:
ik heb het met 23

altijd als ik savonds kijk hoe laat het is dan is het 23:23u

nooit een minuut later of eerder ofzo

en laatst zei mn moeder dat ze dat ook had, met hetzelfde getal

nouja, vaag niet boeiend verder
mm domme vraag misschien maar doet jullie klok het nog wel?
Oud 10-09-2003, 13:07
Verwijderd
ow dat was het!

ik heb het bij elke klok...
Oud 13-09-2003, 23:52
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Wij (vriend en ik) hebben dat idd ook wel vaak, dat het 23.23 is....shit moeten we toch eerder gaan slapen
Advertentie

Regels voor berichten