Advertentie | |
|
![]() |
|
hmm.. ten eerste staat er indd een hek, daar moet je overheen klimmen...zodra je dat doet rennen er minstens 4 of 5 security mensen op je af, die je een gigantische trap onder je aarsch geven. en stel dat je daar langs komt, dan moet je nog een podium van ongeveer 2,5 meter opklimmen. en ladders zijn niet toegestaan om mee te nemen....dus...wees eens duidelijk hoe je nou op het podium dacht te komen...?
|
![]() |
||
Citaat:
|
er op klimmen lukt wel 2 en een halve meter moet lukken en we zijn samen dus 1 komt er iig dan op.
En ik weet niet of sommige van jullie ooit wel eens bij een concert zijn geweest maar er staat echt geen complete rij security zoals je dat bij een groot festival hebt waar echt een mensen muur is. b.v. bij soulfly was er echt geen 1!! man security tussen het hek en het podium terwijl dat maar 2 meter hoog was ofzo. was 013 tilburg trouwens
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() je-zus. ahoy. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
ga indd maar eens in ahoy of in de HMH kijken... staan er minstens 15, plus dat er aan de zijkant van het podium nog eens de medewerkers van de deftones zelf staan...en die zijn nog een stuk hardhandiger dan de normale security
ik zou bijna speciaal een kaartje kopen om de kijken hoe jij geschopt gaat worden |
![]() |
|||
![]() |
Citaat:
Citaat:
Ik wens je veel succes... ![]() |
![]() |
||
Citaat:
daarom stond er ook b.v. dat betekent bijvoorbeeld weetjewel ik had namelijk geen zin om die 4 andere concerten uit te typen waar weinig security was..
|
ehm
ik heb hier geen zin meer in , ik stel een hele duidelijke vraag waar maar 2 antwoorden op mogenlijk zijn en jullie gaan compleet offtopic. Wat ik op het podium wil doen, hoe ik erop kom en als ik nouw die gitaar mee wil nemen, wat boeit het jullie , alles wat ik vroeg was gewoon een simpel antwoord van degene die het weet, jullie blijkbaar niet... kga het wel op een forum vragen waar wel normaal gereageerd wordt.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|