![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maar waarom zou mevrouw Vriendin gaan afwachten tot ze een van die symptomen heeft (uitblijven menstruatie daargelaten) als ze twijfelt? Met een test heb je alleen zekerheid. En overigens lijkt het me meer op L&G horen.
|
![]() |
Je bent emotioneel, de tranen zitten hoog, je hart schiet snel vol. Je borsten zwellen op, gaan tintelen.Je hebt een hekel aan voedsel, of juist trek in iets anders dan anders. Een half pond knoflookolijven en een warme HEMA worst en bloederige biefstuk, in mijn geval. En meer zin in sex.
En dat begint al binnen een paar dagen.
Laatst gewijzigd op 10-09-2003 om 16:29. |
![]() |
|
ze is er zekker van (dokter zij dat)
maar het kan van mij zijn of van haar nieuwe vriend en ze is nu zwanger wij hebben zo'n 3 maanden geleden gedaan met condoom (durex) het sperma bleef gewoon in de condoom zitten dus denk niet dat hij lek is maar "by the way" zou het van mij kunnen zijn ??
||
Citaat:
||
Citaat:
kan het ook van hem zijn.
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
||
Citaat:
|
Tja, zou de nieuwe vriend wel vader willen zijn en wie zou zij het liefst als vader willen zien? Wil zij het wel houden?
Weet iemand of je een DNA test voor de geboorte kan laten doen? De vader heeft namelijk alle recht mee te beslissen of hij wel vader wil zijn. Op die manier weet het meisje waar ze aan toe is als ze besluit het kind te houden, en kan ze eventueel de ander nog als vader vragen, mocht die het wel willen ondanks het feit dat het niet zijn kind is. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Daarna als je het WEL blijkt te zijn, zul je toch die keuze moeten maken. Wel of geen contact met je kind ALS zij besluit het te houden. Als het NIET zo blijkt te zijn, heb jij geen enkel probleem lijkt mij.
||
Citaat:
Tenzij zij dingen achterhoudt...
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Ieder mens heeft het richt om te weten of hij kinderen en welke kinderen hij op aarde heeft gezet. Met andere woorden nog maals, ze heeft niet zoveel te willen, als je haar dit voorlegt, en ze weigert nog steeds, dan zou ik met haar huidige vriend contact maken, alles vertellen, het probleem voorleggen en proberen of jullie met z'n 2en op haar in kunnen praten en evt na de geboorte een DNA test eisen bij het kind in het ziekenhuis. Dat kunnen doctoren niet weigeren omdat iedere vader het richt heeft om te weten van wie het kind eigenlijk is. Heeft mamma niet veel over te zeggen.
|
nou ik ben ervaren hoor!
maar bij mijn zwangerschap van Jayden heb ik niets tot nauwelijks gevoeld.. vooral in de eerste weken niet.. ik was niet misselijk enz.. ( kwam erachter toen ik 9 wkn was en was 15 jaar) dit zijn namelijk kwaaltjes en die hoeft niet iedereen te krijgen. weet je trouwens al wat meer? ennuh... ook al heb je condoom gebruikt kan natuurlijk altijd.. maar ja.. ik ken jullie situatie niet.. en ik denk dat zij degene is die veel moet denken.. is het van jou of eventueel die ex.. ze moet even naar de uitgerekende datum kijken.. dan weet je meer veel sterkte! liefs Lotte
Laatst gewijzigd op 14-09-2003 om 21:16. |
![]() |
||
Citaat:
dit kan inderdaad voorkomen, meestal is het geen menstruatie maar een innestelingsbloeding.. dit is trouwens wel een uitzondering hoor en zeker geen 9 mnd lang!! maar meid.. als je gewoon ongesteld bent, dan ben je gewoon ongesteld.. want anders kun je iedere maand wel denken of je zwanger bent of niet.. toch?? dus ik zou er niet van uitgaan.. ben je wel zwanger ( wat wel uitzonderlijk zou zijn als je ongesteld word) dan merk je dat wel aan je lichaam.. liefs Lotte
||
Citaat:
maar ja vond het een meiden vraag haha maar ja antwoord is hetzelfde voor de man of voor de vrouw... ![]() liefs Lotte
||
Citaat:
en het hoeft ook niet perse in de ochtend te zijn.. kan de hele dag door zijn.. |
![]() |
|
kijk niet zo naar kwaaltjes alsjeblieft!!! bij iedereen is dat anders! en bij Jayden heb ik amper kwaaltjes gehad!!!
nu gaan er mensen reageren op de topic die nu wel gaan denken ooooooooooh ik ben zwanger WANT IK ben misselijk!!! kom op alsjeblieft zeg.. als je denkt dat je zwanger bent ga een test doen en anders naar de dokter.. maar ga niet denken aan de hand van vage kwaaltjes die ook bij een zwangerschap voorkomen groetjes Lotte
|
Mmz, ik ben al maaanden niet meer ongesteld geweest,
vaak misselijk... Nee, ik ben niet zwanger gewoon ziek ![]() Om toch maar even door te gaan op de "kwaaltjes", een vriendin van mij zat de hele tijd dromerig voor zich uit te kijken, over haar buik te aaien, heeel veel slagroomijs te eten, huilen om niets en dan weer lachen (ook om niets ![]() En dat alles was voordat ze wist dat ze zwanger was. Maar goed, het is inmiddels duidelijk dat die vriendin van jou zwanger is. Ik hoop voor je dat die vriendin van je een beetje een goed geheugen heeft en nog weet wanneer ze met wie naar bed is geweest! Maar is ze al bij de arts geweest om hem/haar te laten kijken hoe 'jong/oud' het kindje is? Eventueel later in de zwangerschap kunnen ze dmv van een vruchtwaterpunctie (of zoiets) volgens mij het dna bepalen, maar zo'n punctie is ook risicovol.. Maar goed, mocht het van jou zijn.... praat dan met haar!
||
Citaat:
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Ben ik zwanger of niet? Verwijderd | 21 | 25-04-2012 10:40 | |
Lichaam & Gezondheid |
de pil en zwanger? zo0tjuh | 1 | 02-02-2004 11:29 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Berekening over zwanger raken GimmeMath | 11 | 04-12-2003 12:37 | |
Liefde & Relatie |
Zwanger van een getrouwde man (mijn ex-leraar).... Verwijderd | 31 | 20-03-2003 14:19 | |
Seksualiteit |
Zwanger Zuccherino | 16 | 10-01-2003 22:18 | |
Seksualiteit |
stel je voor... je raakt zwanger... en dan??? Luvlytallie | 26 | 18-05-2002 14:28 |