Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Jij afvallige!
![]() IBM kliktoetsenborden, het model M, de clicky zijn geweldig! Ik tik dit op eentje uit 1985, en alles werkt nog perfect. En god, wat typt het heerlijk. Loodzwaar, en niet kapot te krijgen. Op eBay kan je er nog wel eens een nieuwe vinden. Wel met een goeie indeling natuurlijk, bij de buurman ligt nog eentje met een Nederlandse indeling (blah). Ze zijn volgens mij ook standaard met een PS/2 aansluiting. (IBM heeft het niet voor niets geintroduceerd). Maar qua logitech.. tsja, 't is niet echt geweldig eigenlijk, en ze worden volgens mij niet door logitech gemaakt. Ook 't ding van IBM volgens mij niet.. Bijna al die zut komt bij één fabrikant vandaan, kan alleen even niet op de naam komen.. Ik heb wel eens hele geile gezien, dat was een balkvorm, met daar twee uithollingen in, waar alle toetsen in zaten.. Verschrikkelijk duur natuurlijk.. Maargoed, wees eens slim, koop een IBM model M. http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?...&category=4706 bijvoorbeeld
Laatst gewijzigd op 09-09-2003 om 22:56. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Je mag geen dingen van je werk jatten.
![]() En ja, ze hebben een US indeling; maar geen kip die ze gebruikt hier, behalve sommige unix freaks. Hij is groot, lomp, zitten geen windows toetsen op, en maakt een teringherie als iemand erop aan het typen is. 'k heb zelf op die dingen gewerkt en vrij snel weggemieterd. Hier in de doos achter me liggen er een paar, en ik heb er ook al 2 op kasten zien liggen hierzo. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Windows toetsen zijn totaal niet nodig, daar heb je toetsencombinaties voor. Groot? Lomp? Dat valt ook wel weer mee. Wacht maar tot ik aan de macht kom, dan verplicht ik IBM weer deze toetsenborden te gaan maken, en anderen worden verboden, hahaha ![]()
||
Citaat:
![]() Ik moet inderdaad maar eens een keer kijken op dat soort websites kijken. VT100 in Den Haag bellen kan natuurlijk ook ![]()
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() Hub is niet nodig. |
Advertentie |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Heb ik al gekeken, zonder succes. ![]() |
![]() |
|
Ha, ik ken nog wel iemand met zo'n IBM-toetsenbord, zit bij de 486 die ze had, is nu weg, heeft nu een Pentium 1 maar nog steeds dat IBM toetsenbord. Ik weet zeker dat ze bereid is te ruilen voor n gewoon PS/2 toetsenbord, haha
![]() Maar jongens en meisjes die zo'n IBM-toetsenbord zoeken, waarom kijk je niet op de beurs in zo'n graaibak? Ik ben ze echt zat tegengekomen.. Ohja ik heb deze voor 5 euro op de beurs gekocht, mooi zwart PS/2 toetsenbordje van Compaq met 8 functieknoppen die je kunt zelf instellen. Ohja, ik denk dat je de cherry Cybo@rd Plus zoekt, is draadloos, ik vind Cherry persoonlijk niet zo lekker tikken maar da's ieder voor zich. ![]() Laatst gewijzigd op 10-09-2003 om 17:49. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Ik moet zeggen dat ik 't roerend met Desecrator eens ben in deze. Er gaat niets boven zo'n heerlijk clickety-click-toetsenbord.
Daar heb ik vroeger nog van die hardloop-spelletjes mee gedaan, dat je als een volslagen idioot op je 2 shift-toetsen moest beuken om zo tempo te maken :> |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik vind als ik teksten moet typen standaard toetsenborden ook veel beter typen
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Commodore 64/Amiga taferelen, heerlijk RSI kweken. ![]()
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
maar die compaq typt inderdaad erg lekker maar is met draad. Heb zelf wel een zwarte van logitech vind hem wel mooi en typt super ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Btw mijn toetsenbord staat altijd op dezelfde plek dus ik vind draadloos voor mezelf erg overbodig.. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb (bij een P1) een heel gaaf "klik" toetsenbord van Dell gekregen.
Ik zei tegen mijn vader: desnoods koop je een nieuw toetsenbord als dat ding van mn broertje (toen 4, heeft een PC, en kan er nog mee omgaan ook LOL ![]() Ik heb uiteindelijk de gekleurde hageltjes eruit mogen kloppen ![]() Gelukkig doet ie het nog wel. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |