Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() wij eten rode kool met appeltjes aardappelpuree en een klein vleesje en appelmoes natuurlijk |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
vast niet. ok, mijn brandende vraag: waarom oh waarom mag je geen soep invriezen als ze al eens is ingevrozen en ontdooid? (en zeur me niet over bacteriën zoals m'n moeder, want als er geen lucht aan kan volgens mij ook geen bacteriën, maar goed ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Hoe verander je je cookies bij internet-opties? (bij geavanceerd)
Select Internet Options from your browser's Tools Menu Select the Advanced Tab. Scroll down to the 'Cookies' Section under 'Security', and select either the first or last option - either 'Prompt before Accepting Cookies' or 'Always Accept Cookies'. Click 'Apply' and 'Ok' to close the Internet Options dialog box. Click 'Ok' on this page to return to Blackboard 5. Ik kan het echt niet vinden ![]() Laatst gewijzigd op 10-09-2003 om 18:47. |
![]() |
|
Wat is mijn rooster? (ik zit op dag 4 van week 2, en ik heb nog steeds geen écht rooster gehad..)
En; waar is het hoofdkantoor van de NS zodat ik er een bom onder kan leggen?!
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Anyway, mijn brandende vraag is waarom ik niet opschiet met m'n samenvatting maken en telkens andere dingen ga doen. |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
Zo, doe ik ff horoscoop-achtig ![]()
||
Citaat:
bron: www.knmi.nl
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Mijn brandende vraag is: Ben ik soms, regelmatig of vaak lief? (ik was dus al wel zo lief om het in een multiple-gok verpakking te drukken...) |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Bosroes Verwijderd | 8 | 14-12-2007 17:13 | |
Verhalen & Gedichten |
[Verhaal] Pijnlijke Eenvoud juliettebinoche | 59 | 11-01-2004 22:12 | |
Verhalen & Gedichten |
Winnaar verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde. Verwijderd | 13 | 03-12-2003 14:04 | |
Verhalen & Gedichten |
verhalenwedstrijd: Kleine, groene beestjes en het vergaan van de aarde Vlooienband | 0 | 01-10-2003 14:30 | |
Verhalen & Gedichten |
[verhaal] Gevangen Zielen, samenvatting van het verleden... (??) Lindatje | 2 | 17-10-2002 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Kritiek (dus niet reageren als je niet tegen kritiek kan!) Tantalus | 31 | 02-02-2002 10:36 |