Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() Zonder bruggen is er echt niets meer aan, geloof me. Alleen de eerste indruk al is saai, saai, saai. ![]() Maar het valt eigenlijk ook wel mee ![]()
||
Citaat:
en aangezien de aula wordt verbouwd, wat dus de ´studieruimte´ is moet je of in de hal gaan zitten in de tussenuren of in de mediatheek, maar dan ken je helemaal nix zeggen want dan beginnen ze daar te zeuren of je moet in de kantine gaan zitten, maar daar is t herrie, maar toch zit ik daar nu wel meestal maar goed ![]() maar erger me dus t meest aan iedereen die loopt te schreeuwen |
![]() |
|
KantineJuffrouw genaamd Tante Sjaan , die haar handen niet wast als ze net vuilniszakken heeft verwisseld en dan fijn mijn broodje stevig met haar handen vastpak.En dan zeg je er wat van en dan is mevrouwtje beledigd. En dan zijn de prijzen nu weer gestegen , overal is10 eurocent bijgekomen..niet erg maar een beetje klantenservice mag dan wel!
(gefrustreerde ondertoon, ik weet het.) |
Advertentie |
|
![]() |
||
Citaat:
|
Verwijderd
|
ik erger me aan die gasten die dan bij zo'n tafelvoetvalbalding staan te bleren dat ze weer verloren/gewonnen hebben..
![]() ik erger me aan het schuine af/opstapje waar iedereen (en vooral ik natuurlijk) over uitglij ![]() k kom nooit in de kantine eigenlijk alleen in tussenuren.. dan kun je tenminste normaal zitten zonder al die irritant bruggers die denken dat ze beter zijn dan jou ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Bruggers die zodra de bel gaat gaan rennen om een stoel te kunnen bemachtigen en dat terwijl er genoeg stoelen zin of anders kan je ook nog altijd op de tafels zitten...
En dan zodra de bel is gegaan zo snel mogelijk naar het lokaal gaan en iedereen wegduwend... En daar moet je dan toch doorheen wil jij ook op tijd in je lokaal zijn.. De deur is te klein.. Maar goed je kan ook wel om ze lachen (staat iemand op je voet gelijk excuses aanbieden terwijl als een brugger van 1.50 m op je voet staat je dat amper voelt)... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ook leuk-> als het regent. Dan zit de hele kantine stampvol, en dan gaat het zo dampen..
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 09:55 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Verhalen & Gedichten |
"Nee, kijk dan Marco met zijn eeuwig gerammel aan de beek" Valentijn | 5 | 19-10-2004 14:17 | |
Verhalen & Gedichten |
Nep Inferno | 3 | 25-06-2004 18:54 | |
Verhalen & Gedichten |
Verhalenwedstrijd: 2x een polly Ieke | 0 | 07-12-2003 18:38 | |
ARTistiek |
Een verhaaltje van mij... Eend | 5 | 03-12-2001 14:58 |