![]() |
|
![]() |
Je kunt dit het beste beschrijven als een online worms, maar dan anders
![]() Ipv van wormen heb je verschillende voertuigen/dieren die je kunt bedienen. Je werkt dus samen met max 4 anderen, uitaard tegen max 4 anderen ![]() Ieder voertuig/dier heeft een selectie uit 3 verschillende soorten vuurmodes. 1 is de zwakste, 2 is sterker en de 3de is een speciale vuurmode. Hier komen ook nog eens verschillende powerups bij kijken. Bijvoorbeeld: 2 keer hetzelfde wapen afschieten, teleporteren, windrichting veranderen en nog veel meer. Je kunt ook je avatar aankleden met bepaalde dingen: Een Kleding, pet, bril en vlag/wapen/weet ik veel hoe je wil noemen... Die dingen geven je bonussen, zoals extra verdediging, betere accuratie, meer vuurkracht etc etc etc Meer info op: www.gunbound.net PS: Het is gratis ![]() Dus als jij een worms fan bent dan zul je waarschijnlijk dit spel ook wel leuk vinden ![]() Btw, mag dit topic wel?
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Misschien dat het werkt of zo
|
Ik speel ook. Vooral met een paar vrienden is dit best leuk. En als je die version checking error krijgt heb je misschien een "defecte" versie gedownload. Stond volgens mij een keer op gunbound site.
Probeer anders via www.filemirrors.com. En typ bij search: gunbound_eng in en download de nieuwste versie. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ben best wel verslaafd aan het spel, en mijn broertjes ook allemaal zit je ook al in een guild? als je goed bent kunnen we eens een match spelen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
hej mensen ik heb een probleem met het spel gunbound. als hij opstart krijg ik een schermpje met de volgende boodschap:
Access Time Has Expired There might have been a problem in network or waiting time were too long. The connection will be closed automaticly. Please try little later. kan iemand mij vertellen hoe dit komt en wat ik eraan kan doen?? alvast thnx |
![]() |
|
euh. zou iets meer willen posten over wat voor spel het is.
Heel belangrijk is wat sys specs. Bijv: cpu videokaart *en drivers* hoeveelheid ram welke windows je gebruikt *ook aangeven welke serves pack***kan fout geschreven zijn hiervoor sorry ![]() welke direct x Dat gunbound is dat een online spel ??
Laatst gewijzigd op 15-12-2003 om 19:13. |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
Advertentie |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
videokaart: geforce 2MX ram: 512mb windows: xp srvice pack 1 directx 9 of hoger en t is een online spel |
![]() |
|
Denk dan niet dat het aan jouw ligt. De server zal waarschijnlijk eruit liggen voor onderhoud of zoiets. Je moet het morgen waarschijnlijk weer eens proberen en dat het misschien wel weer werkt.
|
Anders post dit even op het forum van de gunbound website. Misschien zitten er wel meer mensen daar met het zelfde probleem.
|
Anders even vragen of er mensen hier zijn die wat kunnen posten. Laatste optie die ik nog kan bedenken is het spel er af gooien de laatste nieuwe versie downloaden en erop zetten.
Hoop dat het lukt.
||
Citaat:
Zo vet ...zo ruig vooral met 4 man ....
||
Citaat:
![]() ik ben nu double silver axe ![]()
||
Citaat:
Ben helaas vergeten welke... Ik dacht stenen hamen of zo. Dus die hoef je al niet te kopen ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik had een outfit met 42% meer dmg (pirate suit, pirate hat, battle goggles B of G(die groene) en golden hammer) Nu heb ik mn spul ingeruild voor een matrix outfit. Maar Ik vind dat matrix haar eerder elvis haar dus ik ga maar voor magicican hair en dan nog een bijpassend flag item ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
- koop sneller internet - koop een betere computer - zet kazaa, emule of andere download programma's uit - kijk met een virus scanner of je geen virus hebt dat je laat laggen - maak een nieuwe account, als deze ook lagt ligt het aan je computer of je verbinding, als ie het wel doet is je oude gehacked. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik speel altijd in ava off, dus ik koop alleen items die ik leuk vind. En omdat star stats het nu doen in ava off servers heb ik me gelijk maar een money suit gekocht. ^^ (Flamingo suit/hair/casket/monkey mask) dus als ik met 4 v 4 2 kills krijg dan heb ik over de 1000 goud aan het eind. ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik weet het. pet-01 Chief hair of golden helmet. golden armour en robot-x ik vind het zelf nogal ziekelijk als je zoveel tijd over hebt om zoiets bij elkaar te sparen... |
![]() |
||
Citaat:
![]() De meeste die stat whore ava's hebben doen gewoon 1 v 1 met vrienden en dan heb je het zo bij elkaar. ![]() |
![]() |
||
Citaat:
ik ben er mee gestop, en heb al mn items weggegeven: robotx, pet01 en dat bruidshaar(150k!!!!) ik heb nog 90k over en als ik iemand iets moet hebben moet je het maar zeggen. het liefts van 40k ongeveer. dan kan ik 2 mensen helpen |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
precies 40k... Geeft 15 extra gold en is een armour... account naam... GUIDribbler |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
je eerste post =zwart wit= | 87 | 05-02-2005 23:10 | |
Games |
gratis online games lestat080 | 36 | 19-12-2004 14:53 | |
Games |
Gezocht: gameVERSLAAFDE designerfox | 43 | 13-09-2004 15:38 | |