Advertentie | |
|
![]() |
|
waar kun je residu free shampoo dan kopen?
Oja ik zou even nieuwe wax kopen en nu ging ik naar de afro shop hierzo in lwd. En toen zag ik een potje : For your dreadlocks. nou het zag er waxerig uit en het rook heeeerlijk naar kokos.. kom ik thuis.. zie ik dat het cocos OIL is .. dus het is heel zacht. Maar me dreads ruiken nu wel heeel lekker.. Maar uhm.. zou het goed zijn? dnek het wel tog anders stond er niet op voor dreadlocks.. maar ik snap het niet helemaal ![]() want nu uh.. ja ik hep nu dus zacht spul en geen harde wax.. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Probeer dat spulletje voor een tijdje... Dat het zacht is maakt niet zo veel uit denk ik, want wax is voornamelijk tegen dat je haar te droog wordt en afbrokkeling enzo.
||
![]() |
Citaat:
het lijkt me trouwens niet handig om je dreads met henna te verven. henna verzorgt je haar, het gaat ervan glanzen en zo en er komt een soort laagje op.. beter niet. oh en het is ook nog zo dat henna uit heel veel kleine korreltjes plamtenspul en bij gewoon haar duurt het al lang om het eruit te spoelen, bij dreads zal het helemaal erg zijn, wat dreadmanneke zegt dus. en het is geloof ik ook zo dat je dreads beter vervilten van (chemische) haarverf.. succes in ieder geval! |
![]() |
||
Citaat:
Nou zit er wel ene meisje op mijn school met dreads en henna kleur. mischien moet ik haar eens vragen. Want ja ik heb wel veel dreads! maar goed uitspoelen dat moet wel lukken. Ik zal eens kijken. Bedankt! |
![]() |
||
Citaat:
![]() Voor details vraag cemetaryslut
||
Citaat:
Meen ik hier ooit eens gelezen te hebben ![]()
|
'k Ga morgen mn dreads zetten, en hopelijk wordt ik geholpen door n vriendin maarja.
Als ik he goed begrijp is het dus gewoon een kwestie van: touperen draaien rollers dr in permanentzooi uitspeolen zooi die dr zij de permanentvloeistof zit uitspoelen klaat? En uuhm hoe kan je zorgen dat echt alles permanent vloeistof dr uit is? En moet je het wassen met shampoo (mjah, die zonder residu) of alleen met water? Naja, t komt wel goed ![]() Alvast bedankt ![]()
||
Citaat:
Zeker niet met shampoo gaan wassen als je dreads net gezet zijn.
||
Citaat:
![]() met slechte flubber henna kun je het goed uitspoelen, maar helaas gaat de helft van de kleur dan ook weer mee. ![]() ik ga zelf morgen met henna verfen, even kijken of ik niet onder de schimmel kom te zitten, dan meld ik het wel . |
![]() |
||
Citaat:
![]() Ik heb ze geverfd met .. iets van L'oreál (?!) ofzo. Weet het niet zeker, en weet de naam ook niet meer. Kan het wel voor je opzoeken als je het per se weten wil ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
halloo iedereen
handig zo'n heel topic over dreads want ik wil namelijk heel graag dreads maar had een aantal vraagjes.....euhmmm kunnen mensen hier mij vertellen waar ze hun dreads hebben laten zetten omdat ik nog steeds niet een adres kan vinden en als mensen hier van dit topic zelfs dreads zetten kunnen jullie mij dan foto's sturen van hoe die dreads eruit zien?? Hoe kan je dreads het beste onderhouden? worden ze vies? en is het gewoon mogelijk om dreads te nemen als je heel erg stijl best dun haar hebt zoals ik?? okeej dit waren veel vraagjes maar ik wil ALLES weten over dreads!! ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
ik kan en doe t ook, maar niet bij mezelf, en ik laat bijna niemand aan mijn haar komen, ben ik veels te perfectionistisch en zuinig voor
![]() en nu zitten alle haartjes weer op de goede plaats ![]() + bijna niemand kan met die touwtjes overweg, ik heb doe t zelf met elastiekjes in de tussentijd en ik ga nu alleen om de 6 maanden naar de kapper.. thnx ping ![]() kheb ze gewoon bij de hairpolice laten zetten! www.hairpolice.nl maaar housewives on fire kan het ook die zit in de spuistraat achter magna plaza in amsterdam |
![]() |
|
Verwijderd
|
bij de kapper:
www.hairpolice.nl nepdreads: tussen de 300 en 700 euro, 6 euro per stuk echte dreads: tussen de 150 en 220 euro bij iemand van t forum ( ![]() nepdreads: tussen de 100 en 200 euro, 1 euro per stuk (en mooooier ![]() echte dreads: 50 euro pm 'the exploding boy' of 'Cemetaryslut' |
![]() |
||
Citaat:
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
nooit last van uitgroei?? groeit jou haar niet dan? ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Hmmz.. Zo hou ik niemand over..
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]()
|
Ik zoek nog steeds iemand die dreads kan zetten tegen een redelijke goedkope prijs (bijvoorbeeld reiskostenvergoeding, of je nou wel of geen OV hebt en iets extra's...ben een arme student!). Ik heb kroes haar, dus ik wil graag iemand die wel weet hoe je dreads moet zetten in kroes haar want anders kan ik het wel vergeten. Ik woon in Nijmegen.
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() dr zijn veel van die snelle haar negerinnen (om t ff zo te noemen ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|