![]() |
|
![]() |
Berlusconi ontketent opnieuw politieke storm
Uitgegeven: 11 september 2003 19:53 Laatst gewijzigd: 11 september 2003 20:00 ROME - Premier Silvio Berlusconi heeft donderdag opnieuw een politieke storm in Italië ontketend. De uitgesproken eerste minister verklaarde dat de voormalige fascistische dictator Benito Mussolini geen bloed aan zijn handen heeft. "Mussolini heeft nooit iemand vermoord. Mussolini stuurde mensen gedwongen op vakantie", aldus de leider van Forza Italia. Hij wordt geciteerd in de krant La Voce di Romagna en het Britse tijdschrift The Spectator. Berlusconi noemt Mussolini verder "minzaam". http://nu.nl/news.jsp?n=203143&c=21 Laatst gewijzigd op 11-09-2003 om 19:16. |
Advertentie | |
|
![]() |
|
Natuurlijk meneer Berlusconi, en Hitler had ook geen bloed aan zijn handen toen ie gratis en voor niks de joden, zigeuners, gehandicapten, homosexuelen en communisten op vakantie stuurden en hen notabene onderdak aanbood.
Natuurlijk. Slaap lekker, meneer Berlusconi. zucht (en dat geval moet Europa vertegenwoordigen?)
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Door te ontkennen dat Berlusconi niemand vermoord heeft, sla je mijn inziens de plank totaal mis. Hitler heeft ook niemand direct vermoord, maar wel indirect.
||
![]() |
Citaat:
![]() In vergelijking met Berlusconi en Kozumi (ofzo ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Maar wat maakt het uit dat hij (Berlusconi notabene..) het zegt. Die man houdt van dit soort dingen en kickt erop om zo het nieuws te halen. Berlusconi is een van de van de belangrijkste personen in de Italiaanse maffia. Toch is hij gekozen tot leider van Italie. En dan sta je vreemd op te kijken van dit soort opmerkingen? Hij is zeker geen dom persoon die je kan onderschatten, hij is alleen een beetje raar. Beetje kwaadaardig zeg maar ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ontopic: Wéér een domme uitspraak van die man ![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
![]() WAAROM worden tegenwoordig alleen nog maar idioten president, waar ik niet eens op zou vertrouwen dat ze hun taak zouden volbrengen als ik ze met een boodschappenlijstje naar de supermarkt stuur?? HOE kan zo'n ENGERD, zo'n symbool van kortzichtigheid en hersenloosheid, zo'n macht, verantwoordelijkheid en verdomme ook nog eens AANHANG krijgen? Ik word er echt totaal moedeloos van. Berlusconi hoort in een gesticht, een kleuterklas of in de bak, maar in ieder geval NIET op de positie die hij nu bezit... *GRUWEL*
|
Eigenlijk verbaast het me nauwelijks. Nou ja, wel de uitspraak, maar niet dat deze uit de mond van Berlusconi komt rollen. Toen ik de topictitel zag staan dacht ik al: *zucht* 'wat heeft ie nou weer gezegd?'
![]() Ik vind overigens wel dat ze die man de functie van EU-voorzitter moeten ontnemen, net als de functie van premier van Italië. Iemand die bij zijn volle verstand dit soort uitspraken kan doen, hoort mijns inziens absoluut niet op een dergelijke hoge positie thuis.
||
Citaat:
Volgens mij wel.
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Nee, als je in zo een hoge positie bent kun je zulke dingen niet zeggen in het openbaar. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Sam en Margot lopen door Barcelona. Margot roept opgetogen uit als ze voorbij een bioscoop lopen: "Ooh, kijk daar, daar draait "Don Juan" [ze spreekt t uit als Don Goean)." Sam: "Nee, Margot, da's Don Juan. Je spreekt de J uit als een G in het Spaans." "Oh," zegt Margot vastberaden, "dan ben ik een Godin."
||
Citaat:
|
![]() |
|
|