Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() naja ... kben van van te gaan ![]() kwil ook wel graag naar 013 ... Ill Nino , Spinshank en Chimaira das 3 voor de prijs van 1 ![]() dus ... ff kijken , allebij word me teveel denk ik ... kben niet arm , maar rijk ben ik ook niet ![]()
||
Citaat:
![]() En maar ja ik wil eigenlijk ook wel naar de 013. Beetje zelfde probleempje als u. [geldjes..] Naja tkomt vast goed. Ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
![]() we hebben dan die zaterdag erna ook nog he.. moeten we dan niet iets leuks gaan doen? Ik vind van wel enzo.
||
![]() |
Citaat:
ik vind eigenlijk van ook maar mijn school van niet... de week erna toetsweek dus ik moet échtéchtécht leren.. ![]()
|
Verwijderd
|
*EDIT*
ik doe t niet meer, ik vind jullie allemaal heel lief, maar ik heb echt maar 50 euro op mn rekening en ik kan echt alleen voor de mensen halen van wie ik t geld van te voren heb! vandaar dat internet bankieren, want ik wil jullie graag helpen... (ik moet nml ook nog kaartjes voor hans teeuwen kopen en 22 sept start die voorverkoop) Laatst gewijzigd op 16-09-2003 om 18:35. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
waar kennen jullie je geliefde van en hoe ging het bij jullie? Verwijderd | 61 | 01-06-2004 08:58 | |
Muziek |
3 oktober melkweg Loco | 8 | 25-09-2003 17:17 | |
Muziek |
Mars Volta en Nufan in de Melkweg IEMOW-KOR | 261 | 05-09-2003 16:35 |