Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
guard? is je energie zo op, bovendien is je vij kewtsbaar na wisp, dus HL-dash, SLASH probeer anubis maar eens te verslaan in de demo, over bezigheidstherapie gesproken. Offtopic: het is niet mogelijk |
![]() |
|
Je moet dashen en dan, als je niet te dichtbij bent op t vierkantje drukkuh.
Dan zie je kleine groene cirkeltjes verschijnen op je vijanden en als je denkt dat t goed is vierkantje loslaten. Dashen doe je door op r2 te drukken als je beweegt.
|
Hoeft niet!!!
Je kan gewoon ff [] in drukken en dan zie je al die groene dingetjes(cirkels) om de vijand heen en dan weet je dat je genoeg hebt gelockt, als je ongeveer iedereen gelockt het, los laten en boem!!!
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Verwijderd
|
ik ben nu op extreme bezig met naked jehuty (A)
er is maar 1 missie die me irriteert. het "cross swords with infected ardjet" gedoe. op extreme is het al erg moeilijk ivm heel weinig AI delete per keer, maar nu is het ook nog extra meoilijk omdat N-J ardjet in een paar slagen compleet naar de filistijnen slaat ![]() en aumaan anubis proberen te tackelen met normal jehuty is leuk. nou ja... |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
wel standaard van hideo dat we de geluidjes van mgs horen in de menu's. en de te verwachten doorspeelmogelijkheden hebben mij idd op easy laten beginnen, verders grafisch prachtig ![]()
|
![]() |
|
|