Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Ik schuif wel weer aan als er nog maar 1 eiland over is.
||
Citaat:
aankomst op eilanden en uitleg, en tussendoor voorstel dingen
|
Ik ga het wel volgen! Nadat Wie is de Mol? is afgelopen is dit echt een lekker programma om te volgen, vind ik. Haha, het is leuk om te zien hoe vrouwen niet samen kunnen in één groep ![QUOTE]
*Wiej* haha... idd... in de televisier of zo staan alle deelnemers al, is iig wel cool: elk team heeft nu een captain... Het vrouwenteam heeft een man als captain, en het mannenteam een vrouw. Bes lachen volgens mij ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
|
Even de namen op een rijtje
![]() KAMP ZUID: Leider: Fatima Geert - Judge - Ryan - Simon (ligt eruit) - Erik - Giovanni - Robin KAMP NOORD: Leider: Bjorn Karen - Ilona - Ester - Marlieke - Franca - Eva - Jutta Ik vind het tot nu toe wel grappig. ![]() Maar het andere kamp zal het moeilijk krijgen, omdat ze geen eten hebben en zo. En Ryan is stom. ![]() ![]()
|
die Bjorn vind ik nu al irritant. Hij begon al meteen dat hij de leider is dat de hut van hem is en niemand anders erin mag. Als ik hem was zou ik die hut slopen en daar een nieuwe gezamelijke van bouwen
||||
![]() |
erg jammer dat er nu geen 'Olivier' inzit...die gast was echt geweldig
maar nu ben ik maar voor judge dan... Citaat:
Citaat:
![]() ![]() Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik had het eerste kwartier gemist, maar de rest heb ik gezien. Dus bedankt in ieder geval voor alle namen
![]() Ik vind die Bjorn een beetje zielig persoon. Volgens mij is ie heel blij dat ie zoveel vrouwelijk aandacht krijgt (voor het eerst in z'n leven?), het is gewoon z'n eigen 'harem' ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson Verwijderd | 170 | 11-12-2008 21:26 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2007 - Maleisië Marcade | 231 | 01-01-2008 13:53 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson 2007 KiMZz | 207 | 29-01-2007 17:13 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie Robinson: Strijd der Titanen Igorrrai | 500 | 11-06-2006 10:17 | |
Films, TV & Radio |
Expeditie robinson Dobomobo | 12 | 27-03-2005 21:25 | |
Films, TV & Radio |
18 maanden cel voor Mick van Expeditie Robinson! levi's | 1 | 04-02-2005 12:39 |