![]() |
|
![]() |
Ik heb dat 'vroeger' gehad. Maar het had bij mij wel een hele duidelijke reden. Ik wilde mijn gevoelens onderdrukken, en niet accepteren dat ik op jongens viel. Alleen als ik dan begon te fantaseren over een meisje, kwam ik altijd weer bij een jongen uit. Daarover voelde ik mezelf heel schuldig, en was ik heel verdrietig achteraf. Ik wilde het niet, maar toch gebeurde het.
Vanaf het moment dat ik voor mezelf accepteerde hoe ik was, is dat gevoel langzaam weg gegaan. En gelukkig heb ik nu helemaal nergens meer last van. Maar ik neem aan dat dit niet echt het probleem bij jou is... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Pfff wat was dat een mooi boek... Hmm over het algemeen voel ik me niet schuldig of rot na sex en masturberen. Aangezien ik nog geen sex heb gaat dat ook moeilijk.. Wel voel ik me meestal rot tegen over mijn vriendje omdat ik veel dingen niet durf.. (mevrouw durft niet eens een arm om d'r vriendje heen te slaan ![]() Mgoed! |
![]() |
|
![]() |
Last van schuldgevoel heb ik zelf niet. Nooit gehad ook eigenlijk.
Wel heb ik af en toe zo iets van 'was dat nou nodig?' na het masturberen; zoiets als van 'die moeite had je je beter kunnen besparen'. Ik denk dat iedereen dat wel eens heeft op z'n tijd. Misschien dat het voor meiden ietsje anders ligt trouwens. Die hebben - onbewust - toch nog wel iets van 'het kan niet, het mag niet, het hoort niet'. Een ex van me had dat altijd. Als ze het met zichzelf had gedaan belde ze me in het begin soms lichtelijk in paniek op: 'Ik moet je iets vertellen. Ik heb het net met mezelf gedaan. Sorry, ik kon het niet laten!' Tsja, vrij normaal natuurlijk dat je masturbeert in zo'n relatie, maar voor haar voelde het als vreemd gaan; tegenover mij en tegenover zichzelf.
|
Verwijderd
|
Heb ik ook wel, maar dat komt omdat ik er dan zoveel bij voel, zoveel liefde. En dan liet ik me eerst gaan en daarna ben ik dan weer bang dat ik hem kwijt zal raken en dat hij niet hetzelfde voelt of ik vond bijv. dat hij te grof was en niet lief genoeg, blabla.
Nou ja, dan heb ik er heel snel weer spijt van en voel ik me nogal verdrietig enzo.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Gaat volgens mij over een jongen die homo is en die heeft een broer, die nu dood is. Al lezende in het dagboek van zijn broer ontdekt hij dat die ook homo is/was. Dan gaat hij het dagboek aanvullen met zijn eigen gedachten.
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
|
negatiefe neuroassociaties. Op het moment dat je weet dat ze er zijn kan je ze veranderen. Gewoon op het moment dat je in het patroon dreigd te vervallen dat je wil veranderen zorgen dat je iets afwijkends doet, in dit dusdanig vaak herhalen dat er niks meer van het oude patroon overblijfd.
||
Verwijderd
|
Citaat:
@WB ik heb nu het toch maar gedaan ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Als iemand vraagt 'Waarover gaat dat boek dan?' en jij beantwoord die vraag met 'Over Flikkers', dan heb ik niet echt het idee dat je ook maar enig respect hebt voor mensen die homo zijn. En mensen die dat niet hebben, zijn in mijn ogen zeer dom. Maar goed, misschien heb ik het fout, en was het een heel erg misplaatste grap. Dan ben je maar een beetje dom ![]() |
![]() |
|||
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() Ik heb daarvoor wel een kwartier lang zitten hallucineren en vervolgens dicht tegen hem aan gezeten en toen pas durfde ik het.. (om vervolgens het te doen met 3 keer pauze)... maar toen ik zoende ging het wel fout (kreeg tijdens het zoenen een schuldgevoel) maar ik ben toch maar door gegaan ![]() |
![]() |
|
|