Advertentie | |
|
![]() |
|
Mijn vreemdste ervaring was met een dubbele portie paddo's. Ik was toen in het bos en ik stond naast een heele groote modder plas. Die langzaam gingen draaien en kolken en golven en steeds harder en toen werd het echt een vet diepe whirlpool de aarde in. Echt heeel moooi.
![]() edit:typo
Laatst gewijzigd op 14-09-2003 om 11:36. |
![]() |
|
mijne was op mn 17e verjaardag vorig jaar, er was feest bij mij thuis en ik had een portie gedroogde hawaiaanse op. de hele avond was whack. elke kamer was een andere sfeer. deuren waren weg en was alleen muur geworden, telefoon die vloeibaar werd toen ik m op wou nemen. vliegende tipjes overal... en dan voedselgevecht in de garage (als je dat in je trip ziet is dat écht vreemd
![]() ![]() jah was mooie ervaring, ook f*ckin intens ![]() ![]() ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
dak aan een ballon zat te lurken en er een auto voorbij kwam rijden en de motorkap een soort van junglepatroon kreeg, toen de rest van de auto en de hoofden van de inzittende veranderden in leeuwenkoppen
![]()
|
niet echt speciaal maar heb een keer tijdens een trip in een tuin gezeten en ik voelde me beetje onveilig, toen vond ik een kinderschepje, je weet wel zo'n plastic ding, en toen voelde ik me helemaal veilig...da was geweldig..
en verder heb ik ongv. 15 keer een rondje rond een paal gelopen in een huiskamer want elke keer was et weer een verassing wat er om de hoek was. Elke keer een gehele nieuwe beleving. |
![]() |
||
Citaat:
|
Als je zo graag tripreports leest kan je goed op www.erowid.org terecht lijkt me.
![]()
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Heb geen echte hard-drugs, halicunatie ervaringen... (nog niet ![]() Maar wel stoned op een bankje hangen en alles heel langzaam aan je voorbij zien gaan.... helemaal uitgeput, stoned/dronken of beide in je bed gaan liggen en dan helemaal het bed niet meer voelen, net alsof je zweeft |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik realiseer me net, ik heb als sins begin vorig jaar zomervacantie geen paddo's meer gegeten! Wordt weerens hoog tijd
![]() en me ouder zijn deze week een week weg, en ik zou altijd nog een keertje paddos met me broer gaan eten, hopelijk komt het hem uit deze week (ivbm school)
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ontopic: Muziek die pootjes had (ik heb er trouwens gedichten over geschreven en een tekening van gemaakt. Uren durende dingen die in werkelijkheid maar een paar seconden duren. Een van de mindere was dat ik paddo's had gegeten voor ik nog een examen moest afleggen. Maar dat was een Grieks vertalingsexamen en normaal heb ik dat in een uur af. En uit ervaring wist ik dat die paddodingen na een uur pas begonnen te werken bij mij. Dan kon ik lekker uittrippen in die examenzaal en dan heerlijk trippy het einde van de exames vieren. Well... ik ben 20 min bezig en ik merk dat ik de structuur van dingen begin te zien en enorm veel déjà vues achter elkaar heb... bij mij teken dat het begon... en ik was nog ni es halverwege (normaal doe je dat in t klad en dan schrijf je t in t net over)... dus toen heb ik maar gauw mn netblad gepakt en ben toen los op dat blad gaan vertalen. op het laatst waren de letters net zo groot als de lijnen ![]() En nog wel heel wat... maar nu niet... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Dus dat examen kon me bitter weinig schelen... (nu wel helaas....) |
![]() |
|
tim onze bassist, was ervan overtuigd dat z'n vinger 180 graden gedraaid zat toen ie paddo's op had. omdat ik ook wazig was dacht ik dat het ook zo was. dus ik zei:" je gaat nu echt niet met je wazige hoofd naar het ziekenhuis."
en een paar uur later zat ie plots weer recht
|
Tijdens een paddotrip in de vorige herfst leek het net of alles, echt, letterlijk alles, in de fik stond. M'n kleren, de tafel, de bomen, de mensen....ik durfde mn vriendin niet eens te zoenen omdat ik dacht dat ik mn lippen zou branden....
![]() Maar t was wel mooi ![]()
|
Verwijderd
|
nooit echt getript, maar laatst van spacecake vond ik toch wel vrij wazug....
Ik liep dus zo door de menigte en toen had zo'n wijf een supersoger (dacht ik) en die wees ze naar mij en spoot me helemaal nat. Ik schrik en doe een sprong achteruit en voel aan me kleren, maar ik was gewoon helemaal droog. Terwijl ik echt een minuut lang ofzo een straal water heb gevoelt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
In puppi stat = op de achtersteven staan (ofzo) Ego = ik In nomeni Patri, et fili, espiritus sanctum = in de naam van de vader, de zoon en de heilige geest ( of wat dat italiaans ??, nja, fuck it, lat-gr is veel te moeilijk ) |
![]() |
|
ik heb niet echt leipe tripverhalen maar wel iets geinigs. ik was een half jaar geleden ofzo met een vriendin paddo's eten, allebei een hele portie. mijn vriendin voelde het vet snel al en begon helemaal te spacen. ze zei dat ze bad ging, dus ging ze naar huis. ik voelde nog helemaal niks. toen ging ik naar huis. ik pakte me fiets en ik ging rijen.... en toen begon ik te spacen. het leek net alsof er groen en paars licht uit de lantaarnpalen kwam, en als ik recht voor me keek op de fiets leken net de geparkeerde auto's lang de zijkant een kettingbotsing, dus dat ze allemaal vervormd op elkaar zaten.
toen ik thuis was ging ik chillen en toen slapen, toen heb ik nog 2 uur in mn bed lopen spacen. als ik mn ogen dichtdeed zag ik een soort vage lasershow, allemaal gekke lichtjes. nou dat was het..... tering volgens mij is dit mn langste post ooit. en nu ga ik een stick rolle....
||
Citaat:
Carpe diem (pluk de dag) en veni vidi vici (ik kwam, ik zag, en ik overwon)
|
Verwijderd
|
Dat betekenT:
Sjoerd is God. En dat in de naam van de vader enzo, klopt wel, maar ik weet niet meer hoe het allemaal correct wordt geschreven. Het is 4 jaar geleden en ik ben het nu terug aan t bestuderen omdat ik ook op KO mijn zegje heb te doen tegenwoordig. Maar dus... tripervaringen Als ik paddo's heb genomen, zie ik alles in vakjes, alles bestaat uit blokjes, vierkantjes, soms wel irri. |
![]() |
|
su, toch nog even mijn salvia-verhaal (10.000ste keer)
salvia x10 1 meterlange waterpijp zo'n windaansteker nja...lang borrelen en toen: whop, al de rook in me longen, lang mogelijk ingehouden en toen zitten. ik zei nog na 10 sec.: nou merk nog niks hoor. precies daarna: wham!tintelen en viel me lichaam heel hard naar achteren, tegelijk vloog het keihard naar voren. Toen zat ik iets dat lijkt op zo'n bobslee geul. Aan beide kanten (die dus iets hoger zijn) zaten de twee vrienden die ook echt naast me zaten op de bank. Nja, het ging allemaal heel snel, vreemde geluiden. Alsof de wind echt door je haren moest vliegen. toen kwam ik weer beetje terug en op gegeven moment zag ik eerst de eerste vriend naast me. Zijn hoofd was anders dan dat ik hem in werkelijkheid zag, en dat vond ik dan minder leuk want ik dacht: als ik hem ooit maar weer zie zoals vroeger. Toen hoorde ik aan de andere kant naast me iets: wat heb je beleefd? ik kijken, nog zo'n vreemd hoofd. Toen ging ik maar zeggen waar ik was geweest. Maar me stem werkte niet echt mee. Een rare vervormde stem. Abnormaal vervormd. Dus ik een lachkick en de hele tijd het gevoel dat ik keihard naar rechts hing (terwijl ik rechtop zat). Nja, toen kletste een vriend wat tegen me gezicht omdat het iets te lang duurde ofsu. Dus ja.. maar ik was echt zo ondersteboven, omdat ik achteraf pas besefte dat het de trip van salvia was. De keren erop wist ik dat het snel kon gaan, en was ik daarop voorbereid zodat ik de trip wat meer kon beleven. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Iedereen Zooo Jotje voor het eerst luisteren in een paddotrip.
Een blackout vanaf de 2e verdieping tot de vloer in de huiskamer op begane grond (hoe kwam ik daar ingodsnaam??) Toen ik mijn ogen opendeed lag ik op een tapijt waar ik allemaal wildernisbeesten tegenkwam, en ik dacht wat ik op de 2 verdieping zag,dat ik dat had gedroomd en al een half uur op dat tapijt lag (het was 10 seconden) buiten, een plasje water van een centimeter diep waar mijn hele been in leek te verdwijnen. De beste was seks tijdens de paddo's, erg vreemd maar wel erg lekker ![]() Ik zal niet in details treden aangezien het nogal euh...heftig was ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Algemeen tripreport topic Verwijderd | 413 | 09-02-2017 23:04 |