Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2003, 09:12
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
Goejemorge,

ik heb nogal een probleempje! ik heb nu al bijna 9 weken met mijn vriendje van 16 verkering! hij had me gevraagd, ook al vond ik hem eerst niet leuk, in die tussentijd is hij zoo leuk geworden, maar dat gezwijmel bespaar ik jullie! Magoe, hij is helemaal niet superknap ofzo, maar hij heeft toch veel aanbidders. er wordt vaak verkering aan hem gevraagd en dat zit me niet zo lekker. want hij gaat er nog op in ook. hij zegt tegen me dat ie ze in de zeik neemt, maar toch geloof ik er weinig van. gisteren belde zo een paar meiden naar hem en 1 wou er verkering, hij er helemaal op ingaan, nou, ik kon wel janken! ja, het klinkt debiel. en dit gebeurt wel vaker dat er verkering gevraagd wordt. hij zegt wel dat ie heel veel van me houdt en het nog lang niet van plan is om het uit gaan maken, maar toch voel ik me hier erg kut onder stel ik me aan of is er toch echt iets mis?
Oud 14-09-2003, 09:22
tiram
tiram is offline
Ik vind het niet echt normaal ofzo...als mijn vriend dat zou doen zou ik dat echt niet pikken hoor! En hij zegt dat hij die andere meisjes "alleen" in de zeik neemt, dat is toch ook niet leuk voor die meisjes? Dat zegt wel iets over hoe hij met meisjes omgaat vind ik... Ik zou nog eens met hem gaan praten!

Succes ermee!

Liefs en knuffel, Marit
Oud 14-09-2003, 09:32
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ja, daar heb je gelijk in. maar ik weet niet of hij het nu meent of niet, sjezus, wat een kutsituatie! sorry!
Oud 14-09-2003, 09:36
femkeb
femkeb is offline
Het is idd niet erg leuk dat kan ik begrijpen. Ook voor de meisjes die die in de zeik neemt, maar zeker voor jou niet. Ik zou in elk geval met hem erover praten. Hij moet weten wat je er van vind en als hij een beetje begrijpend is zal hij er rekening mee houden en ermee stoppen.
Oud 14-09-2003, 11:10
Fuzzly
Fuzzly is offline
Dat is niet aardig van hem!
Hij behoort je te respecteren en vooral je gevoelens.
Spreek hem er op aan dat je dit niet acceptert,als hij dat niet begrijpt/niet wilt begrijpen....zoek verder zou ik zelf doen.
Hij behoort je met respect te behandelen zoals jij hem behandelt. and is hij jou niet waard.
Oud 14-09-2003, 11:34
Last Resort
Last Resort is offline
Ik zou dr misschien es voor de lol op ingaan, maar als ik het zo hoor doet hij het wel erg vaak. Ik zou dat ook niet leuk vinden. Ik zou het hem goed duidelijk maken dat je het echt niet leuk vind, als hij het niet verandert, vraag ik me af wat er dan met hem mis is.
Oud 14-09-2003, 11:34
Verwijderd
als mijn vriend zoiets zou flikken kon ie meteen opzouten, ik vind niet dat jij je aanstelt, zo kun jij nooit weten of ie t echt meent of niet.

Als er een jongen naar mij toe komt terwijl ik een vriend heb,zeg ik bij voorbaat nee, en dat verwacht ik ook van mijn vriend,en ik neem aan dat bijna iedereen zop wel zo zou handelen en verwacht behandelt te worden, dat hoort bij een stukje vertrouwn vind ik.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 12:38
Spydogez
Spydogez is offline
Dit slaat echt helemaal nergens op! Het is net alsof hij speeltjes nodig heeft, en jij bent er 1 van. Ik zou niet langer met me laten spelen, en hem flink de waarheid vertellen. Als hij echt van je houdt, houdt hij ermee op. Hij kan niet maken om op ''aanbiedingen'' in te gaan terwijl jij zn vriendin bent, ook al is het maar om te pesten. Slaat echt nergens op!

(off topic: Vraagt men tegenwoordig nog verkering trouwens?)
Oud 14-09-2003, 12:53
wizzard
wizzard is offline
Citaat:
Spydogez schreef op 14-09-2003 @ 13:38:
woede aanval

(off topic: Vraagt men tegenwoordig nog verkering trouwens?)

Ja tuurlijk doen ze dat nog steeds!jij niet dan Ik wel hoor
gister nog.

*ontopic*
Ik zou die gozer lozen. Je bent vast wel een leuke meid en er zijn nog genoeg andere leuke jongens.Wil je perse met hem maak hem dan duidelijk dat je hier niet van gedient bent.

succes groetjes

Laatst gewijzigd op 14-09-2003 om 17:12.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 12:57
marlies
marlies is offline
ik vind die vriend maar apart.

Hij neemt meisjes dus in de zeik.

Misschien dat ie jou dan ook wel in de zeik neemt.

Jij stelt je absoluut niet aan, hij is jouw vriend die zo raar doet.
Oud 14-09-2003, 13:02
Verwijderd
Wat een lul zeg.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 13:50
Orion16
Orion16 is offline
Een player hoeft ook niet superknap te zijn..
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 14:16
Verwijderd
Het is niet aardig van hem nee, maar voor zijn gevoel haalt hij gewoon een goede grap uit, (denk ik) praat gewoon met hem, zeg dat je het ab-so-luut niet fijn vind. Dat het je pijn doet en dat je gewoon niet snapt of hij het nou meent of niet, snapt hij dat niet... dan heb je toch echt de verkeerde vis aan de haak. (M.a.w: dan is het gewoon een dikke vette l*l)
suc6

Ohja en verkering vragen doen ze nog hoe doe je dat anders dan? Eindig je niet met elkaar vragen zo van "Ja euh hebben we nou wat dan?"

Laatst gewijzigd op 14-09-2003 om 14:18.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 15:19
[D0RIEN]
[D0RIEN] is offline
Citaat:
sweetsterretje schreef op 14-09-2003 @ 15:16:
Ohja en verkering vragen doen ze nog hoe doe je dat anders dan? Eindig je niet met elkaar vragen zo van "Ja euh hebben we nou wat dan?"
ehm, in mijn geval niet. ik zoende hem en zat 2 dagen later bij zijn ouders op de koffie dat zei mij wel genoeg.

on-topic: nou, ik zou het toch wel een beetje vreemd vinden als mijn vriend zo zou doen, of hij het nou wel of niet meent. ik weet ook niet of ik het dan nog wel zo leuk zou vinden om zijn vriendinnetje te zijn als hij zo met andere meisjes omgaat, of hij het nou doet om die meisjes in de zeik te nemen (lekker aardig) of hij het eigenlijk stiekem toch wel heel leuk vindt al die aandacht en er het liefst gebruik van maakt (nog erger).
Oud 14-09-2003, 15:50
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
jah, maybe hebben jullie gelijk, maar ik ben dan bang dat ie het uitmaakt, want voor de rest iisie heel lief..zucht maja, ik zie hem vanavond weer. toenet was ie bij een vriend op msn, ik lulde amper tegen hem, maja.
Oud 14-09-2003, 16:06
Verwijderd
ik ken dit idd, en t is ook beslist niet leuk om te zien hoe je vriend met andere meiden omgaat. hij moet hiermee stoppen, want het is niet eerlijk. zeg het tegen hem, en zeg dat jij je er niet gelukkig bij voelt. als ie echt een goed vriendje is, dan accepteert ie dat en doet ie er alles aan om jou gelukkig te maken. zo niet, dan zou ik em dumpen. moet ie ut maar leren, hoor.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 16:15
Verwijderd
verkering vragen ?

basisschool flashbacks
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 17:21
Verwijderd
Waarom bang zijn dat hij het uitmaakt? Je hebt absoluut het recht op verduidelijking, als hij het dan uitmaakt is hij gewoon rottig bezig. (Helemaal niet iets waar je bang voor hoeft te zijn )
Als hij dat doet was hij het gewoon niet waard, kop op.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 17:27
snoopy
snoopy is offline
Ik zou zeggen dat jij je er heel kut onder voelt. Als ie niet bereid is daar rekening mee te houden, is het een sukkel die jou niet waard is....
Oud 14-09-2003, 17:33
Verwijderd
Citaat:
J-tjuh schreef op 14-09-2003 @ 10:12:
Goejemorge,

ik heb nogal een probleempje! ik heb nu al bijna 9 weken met mijn vriendje van 16 verkering! hij had me gevraagd, ook al vond ik hem eerst niet leuk, in die tussentijd is hij zoo leuk geworden, maar dat gezwijmel bespaar ik jullie! Magoe, hij is helemaal niet superknap ofzo, maar hij heeft toch veel aanbidders. er wordt vaak verkering aan hem gevraagd en dat zit me niet zo lekker. want hij gaat er nog op in ook. hij zegt tegen me dat ie ze in de zeik neemt, maar toch geloof ik er weinig van. gisteren belde zo een paar meiden naar hem en 1 wou er verkering, hij er helemaal op ingaan, nou, ik kon wel janken! ja, het klinkt debiel. en dit gebeurt wel vaker dat er verkering gevraagd wordt. hij zegt wel dat ie heel veel van me houdt en het nog lang niet van plan is om het uit gaan maken, maar toch voel ik me hier erg kut onder stel ik me aan of is er toch echt iets mis?
Pak hem terug

t-juh wil je verkering met me?
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 20:15
Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
Spel dan tenminste haar naam goed.
Oud 14-09-2003, 20:25
INViCTuS
INViCTuS is offline
Waarschijnlijk geniet ie wel met volle teugen van alle aandacht die hij krijgt. Jij moet hem is laten weten waar hij staat en je moet zeggen hoe jij er tegen aan kijkt zodat je geen verkeerde gevoelens krijgt als hij denkt dat hij het wel goed doet.

Ik heb niet zo'n situatie gehad maar het had wel gekund. Toen ik destijds een vriendin had was zij ook erg geliefd bij andere jongens maar zij deed er niet veel op uit, gewoon mee ouwehoeren en dansen e.d dat dan wel maar dat zal mij wat uitmaken ik vindt dat dat gewoon een kwestie van vertrouwen en respect tegenover elkaar is. En ik heb het ook niet zo op jaloezie.
Oud 14-09-2003, 23:06
oneMen
oneMen is offline
Laat hem eens merken dat je het niet slikt wat ie doet..
Oud 14-09-2003, 23:11
J. Geelman
J. Geelman is offline
Wacht tot u oud genoeg bent voor een serieuze verbintenis, gebaseerd op wederzijds vertrouwen en laat die 16-jarige patser voor wat het is, hij is uw jaloezie vast niet waard.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 23:15
oneMen
oneMen is offline
Citaat:
J. Geelman schreef op 15-09-2003 @ 00:11:
Wacht tot u oud genoeg bent voor een serieuze verbintenis, gebaseerd op wederzijds vertrouwen en laat die 16-jarige patser voor wat het is, hij is uw jaloezie vast niet waard.
m.a.w. pak wat je pakken kan, tot je niets meer pakken kan. zoiets.
Oud 15-09-2003, 08:32
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
hij heb het goed bekeken,

als je 16 bent moet je geen vriendin hebben

maar gewoon heel veel vriendinnen!!!

FOOIJDONK

ps. lief zijnn
Oud 15-09-2003, 08:36
wizzard
wizzard is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 15-09-2003 @ 09:32:
hij heb het goed bekeken,

als je 16 bent moet je geen vriendin hebben

maar gewoon heel veel vriendinnen!!!

FOOIJDONK

ps. lief zijnn
ben jij er nou nog steeds met je domme opmerkingen
Oud 15-09-2003, 08:38
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
dit is geen domme opmerking maar mijn mening

FOOIJDONK

ps. lief zijnn
Oud 15-09-2003, 08:44
pessimistje
pessimistje is offline
Ik heb nooit aanbidders, ik aanbid alleen maar!
Misschien doe ik dat te veel dat ik vanzelf aanbidders krijg!
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 08:49
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Citaat:
FOOIJDONK schreef op 15-09-2003 @ 09:38:
dit is geen domme opmerking maar mijn mening

FOOIJDONK

ps. lief zijnn
Mening van iemand met het IQ van een bananenschil
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 08:56
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
dat vind jij

ik vind jou opmerking beledigend

FOOIJDONK

ps. lief zijnn
Oud 15-09-2003, 08:59
Optima
Optima is offline
het is zielig voor de meiden die hij afwijst
Oud 15-09-2003, 14:11
cagie
cagie is offline
Ik heb precies hetzelfde gehad. Mijn exvriend was ook behoorlijk populair. Hij flikte hetzelfde alleen hij deed het via msn. Hij was zo gezellig met ze aan het chatten. Hij gaf ze na een tijdje zelfs zijn telefoon nummer. toen hij steeds gebeld werd door steeds dezelfde meisjes en in mijn aanwezigheid niet opnam begon ik een beetje achterdochtig te worden. Toen ik per ongeluk een gesprek van hem en 1 van die meisjes las werd ik behoorlijk pissig. Zij vertelde hem dat ze hem leuk vond en het enigste wat hij zei was dat ze iets te ver weg woonden, niet eens dat hij een vriendin had. Ik ben toen meer gesprekken gaan lezen en bleek dat hij dat dus met meer meiden deed. Er waren nog meer dingen die me trouwens niet bevielen. Ik heb hem echt enorm verrot gescholden en hij beloofde beterschap. Omdat ik toen nog heel veel om hem gaf vergaf ik hem maar het vertrouwen was echt compleet weg. Hij zei dat het voor hem niks betekende, dat het gewoon voor het plezier was en dat hij van mij hield. We hebben het daarna nog een half jaar gehad maar ik was altijd een beetje achterdochtig. Uiteindelijk heb ik het uit gemaakt toen ik erachter kwam dat hij het weer deed.
Wat ik wil zeggen meid. Doe dit jezelf niet aan. Hij kan wel zeggen dat hij van je houdt maar als dat werkelijk zo is doet ie het niet meer. Dan mag hij verder wel heel lief zijn maar zo lief is hij dan dus duidelijk niet want hij houdt geen rekening met je. Ik heb het toen ook niet meteen uitgemaakt omdat ik zo verschrikkelijk veel om hem gaf maar achteraf heb ik er spijt van dat ik het toen niet heb gedaan. Ten eerste omdat het constant achterdochtig zijn niet fijn voor jezelf is maar daarnaast omdat hij je blijft bedriegen en zijn belofte niet na kwam. Je verdient echt beter dan hem, hoe leuk hij volgens jou mag wezen!
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 15:19
wizzard
wizzard is offline
Citaat:
Ereshkigal schreef op 15-09-2003 @ 09:49:
Mening van iemand met het IQ van een bananenschil
op je oog stakker

(edit):Hij heeft iniedergeval het caps lock knopje gevonden op zijn toetsenbord

knap hoor dat je dat zo snel heb gevonden

Laatst gewijzigd op 15-09-2003 om 15:21.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 09:09
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
thnxxx voor jullie reacties! Ik ben vorige week behoorlijk chagerijnig op 'm geweest en dat had ie wel in de gaten en hij heeft het nu niet meer geflikt!
Oud 20-09-2003, 21:10
GeWoon_ChArLeNe
GeWoon_ChArLeNe is offline
OOO dat is zeker K*t ja...
Ik zou dat zelf niet accepteren bij mijn vriend.
Kan je hem niet duidelijk maken dat je dit erg vind &so??

Maarja good luck
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 23:12
Severus
Severus is offline
Een knappe, populaire jongen/man heb je nooit voor jezelf.

Ripper
Oud 21-09-2003, 11:04
snoopy
snoopy is offline
Citaat:
Ripper schreef op 21-09-2003 @ 00:12:
Een knappe, populaire jongen/man heb je nooit voor jezelf.

Ripper
k geloof dat ik dat niet met je eens ben.
Oud 21-09-2003, 11:10
Verwijderd
Ach, het went he
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 11:38
Studentje
Studentje is offline
Shit man, mij vragen ze nooit verkering .

Dat was voor het laatst in groep zeven, volgens mij.
Oud 21-09-2003, 11:44
Verwijderd
Citaat:
Studentje schreef op 21-09-2003 @ 12:38:
Shit man, mij vragen ze nooit verkering .

Dat was voor het laatst in groep zeven, volgens mij.
Hoe dúrf je te klagen, jij bent tenminste 1 keer gevraagd.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 11:52
Studentje
Studentje is offline
Citaat:
perseus schreef op 21-09-2003 @ 12:44:
Hoe dúrf je te klagen, jij bent tenminste 1 keer gevraagd.
Dat was eigenlijk ook niet echt vragen hoor.

't Was meer een briefje dat door iemand anders gegooid werd...
Oud 21-09-2003, 12:05
Sjied No Clue
Sjied No Clue is offline
Er is een ding dat ik zou doen: trots zijn. En zorgen dat je vriend geen behoefte heeft elders te zoeken.

En praat erover. Maar als hij t doet dan is hij gewoon niet leuk genoeg. simpel.
Reageren

Regels voor berichten