Advertentie | |
|
![]() |
|
ik vind die vriend maar apart.
Hij neemt meisjes dus in de zeik. Misschien dat ie jou dan ook wel in de zeik neemt. Jij stelt je absoluut niet aan, hij is jouw vriend die zo raar doet.
|
Verwijderd
|
Het is niet aardig van hem nee, maar voor zijn gevoel haalt hij gewoon een goede grap uit, (denk ik) praat gewoon met hem, zeg dat je het ab-so-luut niet fijn vind. Dat het je pijn doet en dat je gewoon niet snapt of hij het nou meent of niet, snapt hij dat niet... dan heb je toch echt de verkeerde vis aan de haak. (M.a.w: dan is het gewoon een dikke vette l*l)
![]() Ohja en verkering vragen doen ze nog ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 14-09-2003 om 14:18. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() on-topic: nou, ik zou het toch wel een beetje vreemd vinden als mijn vriend zo zou doen, of hij het nou wel of niet meent. ik weet ook niet of ik het dan nog wel zo leuk zou vinden om zijn vriendinnetje te zijn als hij zo met andere meisjes omgaat, of hij het nou doet om die meisjes in de zeik te nemen (lekker aardig) of hij het eigenlijk stiekem toch wel heel leuk vindt al die aandacht en er het liefst gebruik van maakt (nog erger).
|
Verwijderd
|
ik ken dit idd, en t is ook beslist niet leuk om te zien hoe je vriend met andere meiden omgaat. hij moet hiermee stoppen, want het is niet eerlijk. zeg het tegen hem, en zeg dat jij je er niet gelukkig bij voelt. als ie echt een goed vriendje is, dan accepteert ie dat en doet ie er alles aan om jou gelukkig te maken. zo niet, dan zou ik em dumpen. moet ie ut maar leren, hoor.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
t-juh wil je verkering met me? ![]() |
![]() |
|
Waarschijnlijk geniet ie wel met volle teugen van alle aandacht die hij krijgt. Jij moet hem is laten weten waar hij staat en je moet zeggen hoe jij er tegen aan kijkt zodat je geen verkeerde gevoelens krijgt als hij denkt dat hij het wel goed doet.
Ik heb niet zo'n situatie gehad maar het had wel gekund. Toen ik destijds een vriendin had was zij ook erg geliefd bij andere jongens maar zij deed er niet veel op uit, gewoon mee ouwehoeren en dansen e.d dat dan wel maar dat zal mij wat uitmaken ik vindt dat dat gewoon een kwestie van vertrouwen en respect tegenover elkaar is. En ik heb het ook niet zo op jaloezie.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Ik heb precies hetzelfde gehad. Mijn exvriend was ook behoorlijk populair. Hij flikte hetzelfde alleen hij deed het via msn. Hij was zo gezellig met ze aan het chatten. Hij gaf ze na een tijdje zelfs zijn telefoon nummer. toen hij steeds gebeld werd door steeds dezelfde meisjes en in mijn aanwezigheid niet opnam begon ik een beetje achterdochtig te worden. Toen ik per ongeluk een gesprek van hem en 1 van die meisjes las werd ik behoorlijk pissig. Zij vertelde hem dat ze hem leuk vond en het enigste wat hij zei was dat ze iets te ver weg woonden, niet eens dat hij een vriendin had. Ik ben toen meer gesprekken gaan lezen en bleek dat hij dat dus met meer meiden deed. Er waren nog meer dingen die me trouwens niet bevielen. Ik heb hem echt enorm verrot gescholden en hij beloofde beterschap. Omdat ik toen nog heel veel om hem gaf vergaf ik hem maar het vertrouwen was echt compleet weg. Hij zei dat het voor hem niks betekende, dat het gewoon voor het plezier was en dat hij van mij hield. We hebben het daarna nog een half jaar gehad maar ik was altijd een beetje achterdochtig. Uiteindelijk heb ik het uit gemaakt toen ik erachter kwam dat hij het weer deed.
Wat ik wil zeggen meid. Doe dit jezelf niet aan. Hij kan wel zeggen dat hij van je houdt maar als dat werkelijk zo is doet ie het niet meer. Dan mag hij verder wel heel lief zijn maar zo lief is hij dan dus duidelijk niet want hij houdt geen rekening met je. Ik heb het toen ook niet meteen uitgemaakt omdat ik zo verschrikkelijk veel om hem gaf maar achteraf heb ik er spijt van dat ik het toen niet heb gedaan. Ten eerste omdat het constant achterdochtig zijn niet fijn voor jezelf is maar daarnaast omdat hij je blijft bedriegen en zijn belofte niet na kwam. Je verdient echt beter dan hem, hoe leuk hij volgens jou mag wezen! |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() (edit):Hij heeft iniedergeval het caps lock knopje gevonden op zijn toetsenbord knap hoor dat je dat zo snel heb gevonden ![]() ![]()
Laatst gewijzigd op 15-09-2003 om 15:21. |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel #62! MartinV | 396 | 17-09-2009 15:03 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
wat is hekserij/satanisme/e.a. Hernuel Fan | 46 | 09-08-2005 21:25 | |
Liefde & Relatie |