Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-09-2003, 18:25
Prea|K
Prea|K is offline
Wie kent het niet; krijsende kut kinderen voor jouw huis, op straat staan te rennen of van die meisjes van 11 die staan te schreeuwen alsof ze worden verkracht. WAT HEB IK AAN HEKEL AAN DIE K*T KINDEREN HIER IN DE WIJK. Gingen ze bv belletje trekken 3 weken geleden, zo'n gastje had ook nog het lef om te blijven staan, ik dus me schoenen snel aangedaan en hem achterna gerend waarna hij een paar flinke klappen kreeg, geen fratsen uitlaten aan mijn huis. Had liever wat hagel erop af geschoten met me oude oh-zo-trouwe buks, maar dan krijg je weer van die problemen dus die optie was ook al niet mogelijk, en het netjes vragen of ze willen ophouden met schreeuwen helpt ook al niet want 5 minuten later staan ze weer te janken.

Ik was dus echt niet zo'n type dat stond te schreeuwen vroeger elke dag, bah iedereen krijgt er een humeur thuis en had zelfs ff ruzie met me zus vanwege het geschreeuw van die k*t kinderen.

Naja, ooit loopt de emmer toch over en dan zullen ze het merken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-09-2003, 18:30
zwoesj
zwoesj is offline
wat een spannend verhaal

maar wat is je vraag?
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 18:31
Qamra
Qamra is offline
Waar je je al niet druk om maakt zeg. Het zijn kinderen hoor.

Ach hier staan ze ook weer te gillen, ben het inmiddels wel gewend.
Oud 14-09-2003, 18:32
Shock
Shock is offline
deed je vroeger zelf ook hoor
Verwijderd
waar maak je je druk om .. waarom zou je ze achterna rennen? sorry maar dat vind ik toch redelijk triest..

ik kan me er alleen van 10 uur 's avonds tot half 10 's ochtends aan ergeren.. dan wil ik graag rust.. maar verder kan ik me er niet druk om maken..
Met citaat reageren
Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
zwoesj schreef op 14-09-2003 @ 19:30:
wat een spannend verhaal

maar wat is je vraag?
Waar zie jij een vraag. Dit is iets waarop men kan reageren.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 18:41
zwoesj
zwoesj is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 14-09-2003 @ 19:32:
Waar zie jij een vraag. Dit is iets waarop men kan reageren.
oke

maar ik vind eerlijk gezegd dat je een beetje overdrijft
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 18:42
wissie
wissie is offline
Ja goed idee, schiet ze af
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 18:45
Roos
Roos is offline
*gaaaaap*
Quiana
Quiana is offline
Kan me er wel aan ergeren, maar niet zo erg dat ik
er ook maar over dénk om ze te schoppen of wat dan ook.

Bovendien denk ik dat jij vroeger (?) nou ook niet één
vd rustigste jochies was.
Verwijderd
Djeez, je lijkt wel een ouwe vent man. Ik woonde eerst in een buurt waar een oude kerel altijd naar buiten kwam stormen als je bij hem voor de deur ging voetballen, echt verschrikkelijk is dat zeg. Get a life.
Met citaat reageren
Verwijderd
Ik merk dat je echt om je buurtkinderen geeft
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 18:48
zwoesj
zwoesj is offline
Citaat:
Che Guevara schreef op 14-09-2003 @ 19:45:
Djeez, je lijkt wel een ouwe vent man. Ik woonde eerst in een buurt waar een oude kerel altijd naar buiten kwam stormen als je bij hem voor de deur ging voetballen, echt verschrikkelijk is dat zeg. Get a life.
zo iemand woont ook bij mij in de straat Om die vrouw een keer lekker te pesten, hebben ik en wat andere kinderen de hele stoep voor haar deur ondergekrijt met stoepkrijt
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 18:50
ssjpan
ssjpan is offline
Ik ging gister nog gillend belletje lellen

Echt waar, we waren beetje kinderachtig bezig, elkaar in de struiken gooien enzo.
Oud 14-09-2003, 18:51
ssjpan
ssjpan is offline
Ik heb er meestal ook geen last van trouwens.
Oud 14-09-2003, 18:51
zoef de haas
zoef de haas is offline
nah ik snappet wel als je op zondag ochtend om 8 uur al van die krijsende kinderen hebt die ruzie maken om wie er nu weer op de trampoline mag dan wordt ik ook uber pissed duzz
alleen dat achterna rennen dat is wel een btje triest....
Oud 14-09-2003, 18:52
Verwijderd
Citaat:
zwoesj schreef op 14-09-2003 @ 19:48:
zo iemand woont ook bij mij in de straat Om die vrouw een keer lekker te pesten, hebben ik en wat andere kinderen de hele stoep voor haar deur ondergekrijt met stoepkrijt
Een gastje heeft een keer vuurwerk bij die kerel in de brievenbus gedaan
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 18:59
Verwijderd
Citaat:
zwoesj schreef op 14-09-2003 @ 19:48:
Ook leuk: zo'n trappetje na doen voor het raam haha dan worden die mensen echt gestoord (ok die buurman van mij is dat ook : hij scheldt tegen het nieuws dat ze ongelijk hebben.. maar toch )
*heeft binnenpretje*
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 18:59
Prea|K
Prea|K is offline
Geloof me ik vind het niet zo erg dat ze buiten spelen en wat herrie maken maar het moet niet gvd 10 uur op een dag zijn, zoals vandaag. Ik met me dikke kater van gister nog werd vanmorgen om half10 gewekt door die kinderen die zonodig weer zoveel tering herrie moeten maken, en vooral die meisjes die nog harder schreeuwen dan de kakelende haan op me oma's boerderij.

En wat betreft dat gastje die ik achterna rende, die gast had het gewoon verdient om eens hard op zijn sodemieter te krijgen aangezien hij hier de hele buurt gek aan het maken was met zijn belletjetrekkerij, en dan ook nog dom commentaar geven als je opendoet was voor mij die dag echt teveel (had toen al humeur) en heb hem ff een mep verkocht, in ieder geval ik heb hem al anderhalf jaar niet meer gezien hier, dus blijkbaar helpt het wel.

Heb zelf 1 zus (18) bij mijn ma, en 1 zusje (7) en 1 broertje (5) bij mijn pa maar die maken echt niet zoveel tering herrie als die paar kinderen hier van 11/12 jaar.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 19:09
WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Ja, ga dat kind meppen als het dingen doet waarvan het zich niet realiseert dat het jou stoort..

triest
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 19:11
telluriet
telluriet is offline
Ik heb 2 BrEeZaH buurmeisjes van een jaar of 14, 15 en die staan gerust tot 12 uur 's nachts te gillen en te schreeuwen en te lachen tegen allemaal players van een jaar of 18, da's pas vervelend.

En ik woon niet eens in een of andere achterstandswijk.
Oud 14-09-2003, 19:12
Tandpasta
Tandpasta is offline
Jij bent echt maf op een negatieve manier.
Oud 14-09-2003, 19:13
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 14-09-2003 @ 19:59:

... en dan ook nog dom commentaar geven als je opendoet was voor mij die dag echt teveel (had toen al humeur) en heb hem ff een mep verkocht, in ieder geval ik heb hem al anderhalf jaar niet meer gezien hier, dus blijkbaar helpt het wel.

Dus jij post rustig een boos verhaal over iets dat al anderhalf jaar geleden gebeurd is ?
Oud 14-09-2003, 19:14
Waldkrieger
Waldkrieger is offline
Citaat:
telluriet schreef op 14-09-2003 @ 20:13:
Dus jij post rustig een boos verhaal over iets dat al anderhalf jaar geleden gebeurd is ?
Waarom niet?
Met citaat reageren
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Tandpasta schreef op 14-09-2003 @ 20:12:
Jij bent echt maf op een negatieve manier.
Ik of de topicstarter
zwoesj
zwoesj is offline
Citaat:
telluriet schreef op 14-09-2003 @ 20:13:
3 weken
Citaat:
Gingen ze bv belletje trekken 3 weken geleden, zo'n gastje had ook nog het lef om te blijven staan, ik dus me schoenen snel aangedaan en hem achterna gerend waarna hij een paar flinke klappen kreeg, geen fratsen uitlaten aan mijn huis.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 19:16
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
zwoesj schreef op 14-09-2003 @ 20:14:
3 weken
ja ok maar ik had het over dat kereltje die hij had getrapt en sindsdien al anderhalf jaar niet had gezien
Oud 14-09-2003, 19:17
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Waldkrieger schreef op 14-09-2003 @ 20:14:
Waarom niet?
Ja zo lust ik er nog wel een paar
Oud 14-09-2003, 19:17
Waldkrieger
Waldkrieger is offline
Citaat:
telluriet schreef op 14-09-2003 @ 20:17:
Ja zo lust ik er nog wel een paar
Lekkerrr, Grolsch dan he.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 19:18
zwoesj
zwoesj is offline
Citaat:
telluriet schreef op 14-09-2003 @ 20:16:
ja ok maar ik had het over dat kereltje die hij had getrapt en sindsdien al anderhalf jaar niet had gezien
nee hehe, dat weet ik ook wel, maar ik bedoelde juist dat ie eerst zegt dat het 3 weken geleden gebeurd is, en daarna zegt ie dat hij em 1.5 jaar niet meer gezien heeft en dat er dus geen zak van klopt
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 19:19
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
zwoesj schreef op 14-09-2003 @ 20:18:
nee hehe, dat weet ik ook wel, maar ik bedoelde juist dat ie eerst zegt dat het 3 weken geleden gebeurd is, en daarna zegt ie dat hij em 1.5 jaar niet meer gezien heeft en dat er dus geen zak van klopt
Tja, de tijd vliegt he
Oud 14-09-2003, 19:20
Nona
Nona is offline
Achja, kinderen kunnen soms irritant zijn. Maar ik ga ze echt niet slaan omdat ze te veel herrie maken ofzo hoor... Als ze me 's morgens wakker maken zou ik trouwens wel de ouders vertellen dat ze rond die tijd maar binnen moeten spelen. En als ze dat lastig vinden moeten ze maar eens leren dat het hun kinderen zijn, niet die van mij.

Belletje trekken mag weleens, maar niet twintig keer achter elkaar. Dan is het niet leuk meer en dan kan ik best een keer boos worden. Ik denk niet dat ik meteen ga slaan, maar ik ga wel even heel serieus met die lieverdjes praten. En ze mogen niet weg voor ik uitgepraat ben, als je begrijpt wat ik bedoel. Een grote bek kan ik dan trouwens ook niet echt hebben. Dan zijn ze echt tot etenstijd met mij bezig.

Achja, ik ben ook kind geweest. Ik heb ook herrie gemaakt, ik heb belletje getrokken... Maar niet enorm veel (vanaf het moment dat ik zeven was zat ik liever met mijn neus in de boeken) en ik heb niet meer dan één keer op dezelfde bel gedrukt. De kindertjes bij mij in de buurt mogen zich ook wel aan die norm houden.

Ik ben in een erg geïrriteerde bui nu trouwens, anders had ik waarschijnlijk gezegd dat het niet uitmaakte enzo en dat kinderen wel lief zijn.
Oud 14-09-2003, 19:24
load_harmony
load_harmony is offline
geniet van je leven..
Oud 14-09-2003, 19:32
Dminor
Dminor is offline
Schop ze maar helemaal lens, zal ze echt ten goede komen.
Oud 14-09-2003, 19:37
Dragon Khan
Dragon Khan is offline
dat heb ik hier ook, met oud en nieuw pak ik ze wel weer terug met mijn vuurwerkpistool.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 19:45
de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Fik d'rin.
Oud 14-09-2003, 19:48
the tourist
the tourist is offline
Ojee.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 19:55
Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
zwoesj schreef op 14-09-2003 @ 20:18:
Dat was een ander kereltje.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 20:03
telluriet
telluriet is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 14-09-2003 @ 20:55:
Dat was een ander kereltje.
Veel kereltjes dan bij jou in de buurt illy:
Oud 14-09-2003, 20:10
Unexplained
Unexplained is offline
Arcenicum is mooi spul.
Oud 14-09-2003, 20:12
Thomas
Thomas is offline
Vernietiging is de enige optie.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 20:13
Thomas
Thomas is offline
Citaat:
telluriet schreef op 14-09-2003 @ 20:14:
Ik of de topicstarter
Ik denk de topicstarter, anders had hij jou wel geqoute.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 21:45
Orion16
Orion16 is offline
Jah, klotekinderen, heb er ook last van Niet dat ze belletjelellen, wel schreeuwen. Maar gelukkig heb ik in headsetje en enkele gigabytes mp3 op mn pc, dan is 't opgelost.. Maar soms zou je er wel flink de hogedrukspuit erop willen zetten ja..
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 22:39
J. Geelman
J. Geelman is offline
Die jongelui van tegenwoordig houden mij uit mijn concentratie met hun gejubel en vrolijkheden. Ik kan mijn hoofd niet bij mijn sommen houden als er van die rakkers door de straat hollen met hun onnodig gespeel.

Gegroet,

Jozef Geelman, volwassen geboren
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 22:42
Laara
Laara is offline
Ik word alleen gek van kinderen op vakantie, als ik na een te korte nacht om 7.30 uur mijn tentje uitgekrijst word.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 23:22
Kaps
Kaps is offline
Echt mans dat je als 17jarige een 11jarige vent een mep verkoopt.

En ook echt gezond dat je je zo erg stoort aan 'kin-de-ren' dat je wel geweld 'moet' gebruiken. Tja, ze verdienen het, he.
Oud 14-09-2003, 23:47
Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
EPD schreef op 15-09-2003 @ 00:22:
Echt mans dat je als 17jarige een 11jarige vent een mep verkoopt.

En ook echt gezond dat je je zo erg stoort aan 'kin-de-ren' dat je wel geweld 'moet' gebruiken. Tja, ze verdienen het, he.
Al was hij 17 jaar had ik hem nog graag gemept. Het boeit me niet hoe oud diegene is en of het een hij/zij was, zoiets flik je niet, althans bij mij niet en dat hebben ze gemerkt ook.
Met citaat reageren
Oud 14-09-2003, 23:57
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 15-09-2003 @ 00:47:
Al was hij 17 jaar had ik hem nog graag gemept. Het boeit me niet hoe oud diegene is en of het een hij/zij was, zoiets flik je niet, althans bij mij niet en dat hebben ze gemerkt ook.
Jij bent zielig

en daarbovenop nog dom ook
Oud 14-09-2003, 23:59
Prea|K
Prea|K is offline
Citaat:
EPD schreef op 15-09-2003 @ 00:57:
Jij bent zielig

en daarbovenop nog dom ook
Ik ben niet zielig ik accepteer alleen niet alles, dat jij dat wel doet is jouw probleem niet de mijne.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2003, 00:02
Kaps
Kaps is offline
Citaat:
Prea|K schreef op 15-09-2003 @ 00:59:
Ik ben niet zielig ik accepteer alleen niet alles, dat jij dat wel doet is jouw probleem niet de mijne.
stoer...

zeg... jij irriteert mij ook

tijd om je dan maar in elkaar te meppen, denk?
dat is immers de manier van oplossen
op een andere manier snap je t nie...

rembo en rembo quote:
tjooooooooooooooooooooongejongejongejongejongejongejongejongejongejong ejongejongejonge
Reageren

Regels voor berichten