Advertentie | |
|
![]() |
|
nah ik snappet wel als je op zondag ochtend om 8 uur al van die krijsende kinderen hebt die ruzie maken om wie er nu weer op de trampoline mag dan wordt ik ook uber pissed duzz
alleen dat achterna rennen dat is wel een btje triest....
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() *heeft binnenpretje* |
![]() |
|
Geloof me ik vind het niet zo erg dat ze buiten spelen en wat herrie maken maar het moet niet gvd 10 uur op een dag zijn, zoals vandaag. Ik met me dikke kater van gister nog werd vanmorgen om half10 gewekt door die kinderen die zonodig weer zoveel tering herrie moeten maken, en vooral die meisjes die nog harder schreeuwen dan de kakelende haan op me oma's boerderij.
En wat betreft dat gastje die ik achterna rende, die gast had het gewoon verdient om eens hard op zijn sodemieter te krijgen aangezien hij hier de hele buurt gek aan het maken was met zijn belletjetrekkerij, en dan ook nog dom commentaar geven als je opendoet was voor mij die dag echt teveel (had toen al humeur) en heb hem ff een mep verkocht, in ieder geval ik heb hem al anderhalf jaar niet meer gezien hier, dus blijkbaar helpt het wel. Heb zelf 1 zus (18) bij mijn ma, en 1 zusje (7) en 1 broertje (5) bij mijn pa maar die maken echt niet zoveel tering herrie als die paar kinderen hier van 11/12 jaar. |
![]() |
|
Ik heb 2 BrEeZaH buurmeisjes van een jaar of 14, 15 en die staan gerust tot 12 uur 's nachts te gillen en te schreeuwen en te lachen tegen allemaal players van een jaar of 18, da's pas vervelend.
En ik woon niet eens in een of andere achterstandswijk.
||
Citaat:
![]()
|||
![]() |
Citaat:
![]() Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Achja, kinderen kunnen soms irritant zijn. Maar ik ga ze echt niet slaan omdat ze te veel herrie maken ofzo hoor... Als ze me 's morgens wakker maken zou ik trouwens wel de ouders vertellen dat ze rond die tijd maar binnen moeten spelen. En als ze dat lastig vinden moeten ze maar eens leren dat het hun kinderen zijn, niet die van mij.
Belletje trekken mag weleens, maar niet twintig keer achter elkaar. Dan is het niet leuk meer en dan kan ik best een keer boos worden. Ik denk niet dat ik meteen ga slaan, maar ik ga wel even heel serieus met die lieverdjes praten. En ze mogen niet weg voor ik uitgepraat ben, als je begrijpt wat ik bedoel. Een grote bek kan ik dan trouwens ook niet echt hebben. Dan zijn ze echt tot etenstijd met mij bezig. Achja, ik ben ook kind geweest. Ik heb ook herrie gemaakt, ik heb belletje getrokken... Maar niet enorm veel (vanaf het moment dat ik zeven was zat ik liever met mijn neus in de boeken) en ik heb niet meer dan één keer op dezelfde bel gedrukt. De kindertjes bij mij in de buurt mogen zich ook wel aan die norm houden. Ik ben in een erg geïrriteerde bui nu trouwens, anders had ik waarschijnlijk gezegd dat het niet uitmaakte enzo en dat kinderen wel lief zijn.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
en daarbovenop nog dom ook
||
Citaat:
zeg... jij irriteert mij ook tijd om je dan maar in elkaar te meppen, denk? dat is immers de manier van oplossen op een andere manier snap je t nie... rembo en rembo quote: tjooooooooooooooooooooongejongejongejongejongejongejongejongejongejong ejongejongejonge
|
![]() |
|
|