Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
'jij bendt zo lelijk, ik ga niet eens naar je kijken en dus ook niet luisteren'
'ach rot toch op met die gore kop' 'je dacht toch niet dat ik jou wou neuken?' HAHAHA dat is echt lachen, en van die jonge grietjes kijken je dan echt aan met zo'n zielige blik, en dan uitlachen met al je vrienden, echt cool
||
Citaat:
Dus kruip uit je schulp en wees meer aanwezig op school, dat zal wss meer helpen. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Volgens mij is t Arabisch, maar goed ![]() vallah billah was in mijn basisschooltijd erg in de mode ![]() ![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Marokkanen zeggen t vaker volgens mij ![]() vallah billah wordt vaak gezegd als je iets zweert bij Allah. |
![]() |
|
![]() |
Mag ik vragen wat de lol der van is om iemand te dissen?
1. sommige hebben lompe opmerkingen omdat ze zelf zo onzekker als de pest zijn... En dan maak jij der nog een lompe opmerking over heen en dan word die gene alleen maar onzekerder... 2. wat schiet je der nou mee op alleen maar zonder van je tijd./... ( nie zeuren over me spellings fouten kan der ook niks aan doen dat ik dislecties ben) en nee idd ik weet nie eens hoe ik Dat schrijf en trouwens ben zelf ook vaak zat afgezeke of wat dan ook.. van af dat ik 5 ben en ben nu bijna 17 en ben nog niet hellemaal over dat minderwaardigheids complex af... aleen maar omdat een stel etters graag iemand woude dissen |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
maar dat zal wel komen omdat ik wel respect heb voor andermans gevoelens
|||
wij zeggen dat altijd gewoon: ach.. tiet in je neus..
maar dat komt niet al te intelligent over, dus het is niet aan te raden... ![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
(dat was een erg lange en grammaticaal niet kloppende zin... ![]()
|
Ik wil altijd nog een keertje tegen een klasgenoot van mij zeggen (als zij iets verteld, interesseert echt niemand dat).
Zij zegt iets over t weekend. Ik: 'Ja, nou en?' Niet echt spannend ofzo.. ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Ja okej.. Ma veel mensen gebruiken dissen om gewoon iemand de grond in te trappen
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
RapBattle Dissen is cool freezer | 30 | 29-01-2010 20:56 | |
Psychologie |
DIS en de "reputatie" van deze stoornis Droomvlucht | 4 | 19-02-2007 19:12 | |
Muziek |
Ali B disses Def Rhymz Hellrazor | 23 | 01-05-2003 21:13 | |
Psychologie |
Dis sublime | 8 | 23-09-2002 15:07 | |
Software & Hardware |
Dis DaLighT | 0 | 09-01-2002 12:27 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Informatice: Document Information System [DIS]+ Voorbeelden.. Verwijderd | 3 | 07-01-2002 20:09 |