Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() dat slapen mag vast niet van mn ouders... ![]() ![]()
|
Slapen is zéker 1 van de mogelijkheden. Misschien kunnen we onze zolder ontmesten van megaveel oud speelgoed en heeeel veel matrassen neerleggen
![]() Mensen. http://bmm.vze.com is weer online ![]()
||
Citaat:
vervoer is voor mij verder geen probleem... slapen ook niet trouwens, dat mag ik wel van mn ouders ![]() dus ik hoop dat we op een beetje een leuke datum uit kunnen komen, lijkt me heel egr leuk om jullie allemaal eens echt een keer te ontmoeten!
|
oow, maar spekkie moet wel komen hoor!! dan doen we een andere datum
![]() waarom plannen we het niet heel ver vooruit? *als in ergens in december pas* dan weet iedereen die datum en kunnen ze daar rekening mee houden, want zo wordt het niets denk ik, want iedereen heeft al dingen gepland voor de komende tijd natuurlijk...
|
ik dnek dat ik dan wel kan
![]() ![]() maar enkhuizen weet ik echt niet... dan moet iedereen daar helemaal heen ![]() ![]()
||
Citaat:
En omdat het lang reizen is doen we een nachtje erbij (misschien 2?). Als we er 2 nachtjes bij doen, kunnen we op zaterdagnacht nog uit bijvoorbeeld, of zaterdag/zondag overdag de stad in (het pittoreske Enkhuizen ![]() -- Maar, ik kan ook mn spullen pakken en ergens anders heen gaan, voor mij geen probleem!
||
Citaat:
![]() ![]() Ik kan wel dat weekend, denk ik zo ![]()
||
Citaat:
dan heb je toch wel geld? ![]() hopelijk kan je dan ook ![]()
|
argh ik ben nu heel erg vervelend, maar jullie zoeken net de weekenden uit dat ik echt niet kan! 8 november kan ik dus ook niet
![]() ![]() oh ik voel me nu echt vervelend....ik kan over het algemeen meestal wel, maar dit zijn net 2 weekenden dat ik gewoon niet kan... kunnen we niet uhm t weekend van 15 november doen? das maar een weekje later ![]()
||
Citaat:
![]() en er zijn mensen met OV dus die zouden heel eventueel natuurlijk ook nog jullie op 1 of ander station kunnen oppikken, kun je meteen een gedeelte van de reis met 40% korting nog, scheelt ook weer geld ![]() en als het niet anders kan, tja dan kom je toch gewoon maar 1 dagje? ook gezellig ![]()
|
ja en meld je ook ff aan hierzo
||
Citaat:
![]() ![]()
|
WANNEER?
15 november (?) WAAR? Enkhuizen, bij AJ thuis ![]() WIE? iedereen die wilt... zet je naam hier ff bij als je komt! - AJMouse - Blub - x-spekkie-x ------ btw. Blub komt uit breda... als je dan langs rotterdam komt, kunnen we samen reizen ![]() ![]() of komt AJMouse ons nog ophalen met zijn cabrio? ![]()
||
Citaat:
![]() @Inge: ja, ik zal het bij m'n lijstje argumenten zetten ![]() als Qimm geen geld heeft kunnen we het toch beter bij haar in de buurt doen? ![]() ![]()
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]()
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
De gezelligste L&R meeting van 2008! [13 juni] x-spekkie-x | 435 | 17-06-2008 21:00 | |
Liefde & Relatie |
Hoe voel jij je op relationeel gebied? #67 Neko* | 500 | 08-08-2007 21:56 | |
Films, TV & Radio |
Buffy Topic #6 Blubje | 183 | 14-07-2006 20:15 | |
Films, TV & Radio |
Buffy topic #4 x-spekkie-x | 500 | 27-10-2003 15:08 | |
Films, TV & Radio |
Buffy/Angel Meeting topic Qimm | 342 | 13-04-2003 23:26 | |
Films, TV & Radio |
Buffy/Angel nr heel-veel :p Verwijderd | 501 | 17-03-2003 15:38 |