Advertentie | |
|
![]() |
|
me voeding is net nieuw dus dat zal het wle niet zijn...en nee het is ook niet dat hij automatisch me beeldscherm uitzet want het gebeurd tijdens het bezig zijn op de pc...dus ook wneer ik muis...
Hardware AMD Athelon xp 2500+ retail 1,47 GHz 512 MB of RAM XFX Geforce FX 5200 128mb
|
Ik heb nu al 5 keer gehad dat een nieuwe kast de voeding van stuk was. 2 keer wilde hij helemaal niet aan en 3 keer crashde de comp gewoon enorm veel. Totdat ik de voeding verving. Dus zo gek is het niet dat je voeding stuk is.
||
Citaat:
|
Dus je denkt dat je videokaart niet te heet word, omdat er geen fan op zit ? Kun je dat misschien even uitleggen ?
Een Geforce FX draait toch sneller als een Geforce 4 ? - dan word die waarschijnlijk ook heter, en op mijn eenvoudige geforce 4 MX zit ook een fan, en met fan word die ook nog aardig heet. Het kan ook zijn dat je gewoon even nieuwe drivers moet installeren, helpt vaak. |
![]() |
||
Citaat:
Maar snelheid heeft niets met warmteontwikkeling te maken, zo is een AMD 2600+ ook koeler dan een AMD Athlon TB 1.4GHz. Dit komt voornamelijk door de die shrink (0,13µ ipv 0,18µ en verbeterde architectuur, en technologie als SOI [die de 2600+ niet heeft overigens])
|
![]() |
j0,
Misschien staat er een of andere gekke standby optie aan? Dat klikken betekent dat je monitor een resolutie inschakelt en een Hz-rate inschakelt voor de gekozen resolutie. Kan inderdaad ook liggen aan je kabelwerk. Kind Regards, NocturaL
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Software & Hardware |
dual core of niet? twinkebel | 32 | 27-12-2006 22:48 |