Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Vooral die Kvist en Ulver lijken me gaaf.
|
Pink Floyd - Atom Heart Mother
![]() Die is het recentst.. Wat ik nog meer niet heb ingedeeld in de cdkast: Pink Floyd - The Wall (nog een keer, had'm al) Het Goede Doel - België Het Goede Doel - Tempo Doeloe Klein Orkest - Roltrap Naar De Maan Stretch - Elastique Stacey Q - Better Than Heaven Jazzpolitie - Beste Van Frank Zappa - Absolutely Free
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hmm ja daar zit wat in. Maar ik zou 't niet doen denk ik daag, dan burn ik 'm wel van iemand. |
![]() |
||
Citaat:
kijk als t van een lokaal bandje is ofzo dan zou ik em wel opnieuw kopen denk ik, omdat ik dan sowieso wsl niemand kan vinden om em van te kopiëren ![]()
||
Citaat:
(haha, moet ineens denken aan the red guy, toen-ie uitlegde dat-ie panties gebruikte voor z'n koffiefilter).. Nee, dit is een speciale versie, die een stuk beter klinkt eigenlijk. http://www.mofi.com/ alleen jammer dat ze nu voornamelijk sacd's doen blegh. ![]()
||
Citaat:
ik ga niet weer een lijst updaten van wat ik deze maand ofzo heb gekregn. Vandaag in ieder geval: Ill Nino - Confession - viel op mijn deurmat. en : Pennywise - from the ashes fear factory - hatefiles AFI - Sing the sorrow gebrand
||
Citaat:
ik heb een hekel aan cd's branden, en ik doe het alleen als ik óf moet wachten tot ik het origineel kan bestellen, óf heel erg blut ben (zoals nu ![]()
||
Citaat:
ik zelf: the Red Krayola - Fingerpainting Jurassic5 - Power by numbers
||
Citaat:
Laatste aankopen(besteld): *GUTG-Love American picture disc 7" *GUTG-We're down...LP *Suicide File/RNR split 7"
||
Citaat:
![]() Dan doe je iets niet helemaal goed, als die gierigaards je voor zoveel afzetten. Ik koop meeste cd's voor een euro of 10, 11, en vaak ook tweedehands cd's voor een eurootje of 7.
|
|