Advertentie | |
|
![]() |
|
tsja, stuur em een mailtje en zeg dat je weet wie hij is, maar dat je em niet leuk vind. Zeg het wel vrij letterlijk, want anders gaat ie misschien denken dat ie toch nog een kansje maakt. Ik heb et ook weles zo recht door zee in mn gezicht gekregen
'nee, met jou zou ik nooit wat willen', is niet zo fijn, maar wel duidelijk ![]() in mijn geval ben ik uiteindelijk nog gewoon goede vrienden geworden, viel me dan nog weer mee ![]()
|
![]() ![]() nee.. uhm... ten eerste, veel mensen veranderen na de middelbare school, dus kijk eerst even of hij niet is veranderd... zo niet, let him of easy. zeg dat je het een hele mooie brief vind, en dat je je vereert voelt, maar dat je geen interesse hebt in een relatie. je wil vrij zijn en bent bang hem pijn te doen als je een relatie met hem aan zou gaan, en daar is hij natuurlijk een veel te lieve jongen voor... etc. verzin wat leuks.
||
Citaat:
|
waarom vertel je hem niet gewoon de waarheid, zoals je het hier schrijft zal dat niet zo hard aankomen, je zegt op een nette manier dat je hem niet op die manier leuk vind en daarom niet op zijn verklaring ingaat.
|
beste onbekende,
Het feit dat je me een kaart hebt gestuurd vind ik een erg aardig gebaar, maar de gevoelens die je kenbaar maakt in je kaart zijn niet wederzijds. Ik vind je een beste jongen, maar ik ben niet verliefd, verre van zelfs, waardoor ik met zekerheid kan zeggen dat ik ook nooit verliefd op je ga worden. Het ligd niet aan jou, het is gewoon een gebrek aan chemie en aantrekkingskracht. Het feit dat je iemand zomaar zo een lief kaartje stuurt geeft wel blijk van het feit dat je een groot romanticus bent, en hoewel het met mij niks gaat worden heb ik er het volste vertrouwen in dat je met jouw romantische instelling ooit nog eens iemand heel gelukkig gaat maken. Het spijt me, en er is geen reden om je te schamen, deze kaart blijft compleet tussen jou en mij, met vriendelijke groet, (naam) ps. telfoonnummer correlatie =
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Hmm, een kaart zelfs, ik heb tot nu toe alleen nog maar anonieme liefdesverklaringen over email gekregen. Heel vervelend, want ik vraag me nóg af van wie. Ene J. Ken ik een J?...
Nou ja, ik zou dus niet reageren... lekker asociaal, net doen of die kaart niet is aangekomen ofzo. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]()
|
![]() |
Hallo onbekende,
bedankt voor het kaartje, is echt een lief gebaar. Het doet me goed, te weten dat iemand zulke gevoelens voor mij kan hebben, streelt mijn ego heerlijk. Alleen vrees ik dat, ondanks je goede bedoelingen, ik niet hetzelfde kan doen voor jou. Het spijt me echt, want het kaartje was echt hardstikke lief. Maar goed, wees gerust, als je dit kaartje aan mij had kunnen sturen, vind jij binnenkort vast en zeker wel een ander, zonder meer beter iemand als mij. Nogmaals, spijt het me. Met vriendelijke groet, Me Of je kan kiezen voor de volgende Hallo BEKENDE, ik ben een fan van James bond en zo te zien aan je code jij niet... anders zou die code wel moeilijker te kraken zijn geweest. Ik had het echt binnen een seconde gekraakt, dus kon je eigenlijk nog niet eens een code noemen. Aangezien je code zo verschrikkelijk dood-simpel was, vrees ik dat je echt te weinig hersen inhoud hebt om mijn vriend te kunnen zijn, laat staan ooit in een James Bond film te kunnen komen. En met dit mailtje, zou ik je dus graag willen zeggen: "IK MOT JOU NIET!!! AFNOKKEN!!! DONDER OP!!!" Ik hoop dat ik hiermee duidelijk ben geweest ![]() Met boosaardige groetjes Me (moehaha) Hmmm, misschien dat het eerste berichtje dan toch iets vriendlelijker overkomt. ![]()
|
er werd vandaag gebeld dor een onbekend nummer... ik heb niet opgenomen (durf niet, nou maar hopen dat het niet m'n vaders baas ofzo was...
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Psychologie |
Borderline (BL) MisterDJ | 10 | 11-05-2005 06:11 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
Doping juutje_17 | 8 | 06-04-2001 13:37 |