Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
M.a.w. je wéét dat ik generaliseer, dus wéét je dat je er uitzonderingen bij hebt ![]() |
![]() |
|
![]() |
In ieder geval al bedankt voor jullie reacties...
uitkijken naar een grotere woning doen we idd al een tijdje, maar is erg moeilijk te krijgen..onmogelijk eigenlijk. Aan de ene kant neig ik erg na: blijf alsjeblieft hier wonen anders ben ik zo alleen en ga ik je missen, maar aan de andere kant ben ik bang dat het alleen maar van kwaad naar erger gaat als we samen blijven wonen, zodat we over korte tijd msg wel helemaal gek van elkaar worden..
|
![]() |
Ik ben een jaar samen met mijn vriend en al vanaf het begin wilden we samen gaan wonen maar ik ben blij dat we dat niet hebben gedaan.
Inderdaad, zoals je zegt, als je elkaar elke dag, dag in dag uit, ziet dan vind je niets meer speciaals aan je partner, dan word alles een gewoonte. Misschien ben je iets te snel gaan samen wonen en hebben jullie inderdaad wat ruimte nodig. Dat je geen vlinders meer hebt in de buik dat kan ik geloven, bij mij zijn ze ook verminderd maar toch blijft er een zeker spanning en een verlangen om hem te zien, ookal zien we elkaar elke dag. Ik denk dat het belangrijk is dat je niet de hele tijd op elkaars vingers kijkt maar doe dingen met anderen, leef je uit, verras hem eens, zorg voor wat pit in jullie relatie. . |
![]() |
||
Citaat:
(ow, k heb ervaring met het samenwonen op 1 kamer en bij mij is het -mede daardoor- stukgegaan wat ik trouwes achteraf helemaal niet erg vind maar dat terzijde) nou sukses ermee!!
|
vrliefdheid ontstaat door de vrijlating van de stof dopamine. Dit gebeurd in het begin van een relatie. Na een tijdje wordt deze stof niet meer vrijgelaten en gaat het verliefdheidsgevoel over in ' houden van' ( endorfine).
Het is dus heel normaal. Wat niet normaal is, is wanneer je je gaat ergeren aan die persoon of je ronduit doodverveelt in zijn gezelschap. De beste oplossing daarvoor is je eigen ding gaan doen. Ga bij een sportvereniging, hobbyclub iets dergelijks en breng minder tijd met hem door dan het noodzakelijke ( eten slapen). naarmate dit doorgaat kreijg je vanzelf weer het ' speciale' gevoel als jullie eens uitgaan of iets leuks doen, weer terug.
||
![]() |
Citaat:
een relatie is maar raar eerst willen ze voor altijd bij elkaar blijven en dan kunnen ze in een keer niet meer samenleven ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Verwijderd
|
Dat de verliefdheid over gaat is meer dan logisch.. dat gebeurd gewoon op een gegeven moment en dat kan ook af en toe weer oplaaien.
Zoals jullie al gemerkt hebben kunnen problemen binnen je relatie je ook juist dicht bij elkaar brengen. Blijf veel en eerlijk praten over wat jullie voelen en hoe jullie het ervaren, zodat je dicht bij elkaar blijft staan. Mag ik vragen hoe jullie leven er verder uitziet? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Hij studeert aan de universiteit, ik doe hbo maar ben aan het overstappen op de uni, daar gaat veel tijd in zitten. We hebben beiden weekendbaantjes en lopen veel concerten af. Ik zelf mis sporten...en dingen met mijn vriendinnen doen..dat is in ieder geval iets wat ik ga veranderen en iets wat ik veel meer ga doen
||
Verwijderd
|
Citaat:
Teveel op elkaars lip zitten is dus niet het geval? Misschien moeten jullie allebei opnieuw je draai vinden binnen het 'houden van' en zonder de verliefdheid. Je kunt nu eenmaal niet verwachten dat je een levenlang verliefd blijft en dat je altijd wanneer je de ander weer even ziet overdonderd bent door diens schoonheid o.i.d. Dat dut hoe dan ook in op de een of andere manier.. Misschien af en toe, ookal wonen jullie samen, echt een moment voor jullie samen nemen. Je weer helemaal mooi aankleden en optutten en de ander meenemen ergens naar toe, als een soort date. Meer de dingen doen die je mist lijkt me sowieso een goed idee.. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||