Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
Of ja... het 'bijzondere gelegenheden' geldt nog steeds... Mijn vader zou een keertje 'zomaar' ook niet erg vinden, mijn moeder dus wel... *heeft gisteren discussie gehad* |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En zoveel meisjes van 14 slapen nou ook nog niet samen met hun vriend. Kan wel zo lijken doordat degene die het niet doen het hier ook niet zetten.. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Eerst mocht het niet maar naar mijn verjaardagsfeestje was ik bij hem gaan liggen (hij bleef slapen op een andere kamer) en toen deed ik net alsof ik sliep. Mijn moeder zei dat dat niet de bedoeling was maar vanaf toen sliepen we eigenlijk elk weekend wel bij elkaar. In de vakantie elke dag. Ik was trouwens net 16 en we hadden toen 3 maanden iets en nu nog steeds al langer dan een jaar!
|
![]() |
|
Na anderhalve maand sliep ik voor het eerst bij hem
de eerste keer was eigenlijk stiekem, mijn ouders waren op vakantie en ze wisten van niets. Maar ik wou het zó graag: er was die avond niet eens sprake van sex ofzo, ik wou gewoon in zijn armen in slaap vallen, daar had ik behoefte aan ![]() 3 weken daarna mocht het wél van mijn ouders, toen had ik een 4 pagine lange brief geschreven aan mijn ouders van waarom ik wou en zou mogen gaan. en toen gingen ze accoord mn ouders hebben tegenwoordig nog steeds een beetje problemen met het feit dat we vaak samen slapen, maar het mag iig wel. oh, en ik was 17 toen ik voor het eerst bij een jongen sliep, romantisch gezien dan...
|
Suziewafel
16V - Lid gepost op 16-09-2003 @ 22:38 -------------------------------------------------------------------------------- We zijn nog nooit bij elkaar blijven slapen terwijl we het al 1 jaar en dik 3 maanden hebben. Maar ik kan hem moeilijk vrijdag laten blijven slapen als ik er zaterdag om half 7 uit moet en hij moet op zaterdag werken tot een uur of 12, dus zaterdag op zondag kan ook niet. Mijn vriendin snapt niet waarom ik bij hem zou willen blijven slapen, omdat we maar 10 minuten van elkaar vandaan wonen. Ik zou gewoon zo graag eens naast hem in slaap vallen.. Heey, das behoorlijk k*t ja!!!! Ik snap je wel daarin hoor..maar jullie kunnen toch ook in vakanties bij elkaar blijven slapen..? Of samen een keertje op vakantie gaan, of een weekendje weg ![]() Kusss |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||