Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
Dus ga je naar Zweden om daar uit te gaan en enge mannen van abba te zien.. ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() iig x met deff rhymz gedanst ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() on-topic: heb alleen darkraver gezien, verder geen BN-ers geloof ik ![]() |
![]() |
|
Jups
Joel van Idols zat laatst langs me in de kroeg En Bouma (van PSV) stond gezellig naast me zijn sigaretje te roken en een biertje te drinken ![]() En nog een voetballer van PSV, van der Weerden heet die van de achternaam. allen in Eindhoven trouwens. Laatst gewijzigd op 20-09-2003 om 17:23. |
![]() |
|
Verwijderd
|
mirjam van twarres in de tagrijn...ze was best dronken en wilde zonder entree te betalen doorlopen...helaas voor haar zat ik entreekassa...later had ze nog met een vriend van me gezoend terwijl hij een hekel aan friezen heeft...
en als ik donderdag uitga in havana in hilversum kan ik zien hoe kelly mannen van de legerbasis probeert te versieren...ik ga dus nooit uit in havana ![]() verder had ik een keer sjans met jeroen v/d boom van explosief en jamie van born to cook op hilversum on air 2 jaar geleden... |
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() ![]() |
|
|