Advertentie | |
|
![]() |
|
ik was gister ook jarig... en was heel gezellig..
ben op mijn stage gefeliciteerd.. heb het daar ook gevier (is op kinderdagverblijf) dus kindertjes getrakteerd, moest op stoel staan.. allemaal heel leuk. en op mijn werk in de supermarkt ben ik ook gefeliciteerd.. en thuis kwam allemaal familie.. niet de hele familie maar gewoon waar we het beste contact mee hebben. en over 2 weken geef ik samen met vriendin een feest (word ook 18) en dat is dan gewoon voor onze vrienden stuk of 25 komen er. ik vind jarig zijn leuk.. en ik vond gister 1 van mijn leukste verjaardagen
|
![]() |
Elk jaar wordt jarig zijn minder leuk. Ik vind er niets aan en het liefst zou ik het niet vieren. Alleen de cadeau's zijn wel leuk
![]() Ik vind het nog erger als je jarig bent en iedereen op school weet het. Mensen waarmee je nooit praat feliciteren je overenthousiast (hopend op traktatie waarschijnlijk) en iedereen zoent je als ze je feliciteren. Dat is zo schijnheilig. |
![]() |
|
Ik heb er jaaaaaaaren niets aan gedaan (sinds groep 7) en dit jaar werd ik 20, en ik dacht, ach laat ik es een feestje geven
![]() ![]() Volgend jaar doe ik lekker niets ![]()
|
Jarig zijn is best STOM!
Vroeger gaf ik altijd een partijtje enzo, maar nu niet echt meer. Een aantal van mijn beste vrienden komen, het wordt niet meer echt 'groot' gevierd. Wel komt de hele familie om je te feliciteren *zucht* moet je die mensen ook weer de hele dag bezig houden...
|
ik ben vrijdag jarig, maar ik doe er niks aan, ik ben een groot deel van de dag weg op werkweek, in het weekend komen er waarschijnlijk wat familieleden en met vrienden ga ik gewoon wat films kijken. Op zich wel gezellig, maar ik ga niet echt speciale dingen doen, hoeft ook niet, zo bijzonder vind ik het nou ook weer niet.
|
Verwijderd
|
Vind het niet zo bijzonder, en ik heb een schijthekel aan vage kennissen over de vloer. Aangezien wij (ik/broertje) het samen met onze vader vieren (die is drie dagen eerder jarig) heb ik geen invloed op welke vage kennissen en vrienden worden uitgenodigd. Familieleden vind ik minder erg...
Maar om nou daarnaast dus al die vage kennissen te moeten zien...Blegh ![]() |
![]() |
|
Eerlijk gezegd interesseert mn verjaardag me niet zoveel, en als ik wat organiseer komen er a) niet veel mensen en b) ik begin zo laat met wat te organiseren dat er meestal niet zoveel kunnen en dat er weinig te doen is
![]() ![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Vind jarig zijn niet zo leuk. Zeker niet als een aantal mensen waarvan je toch wel beter had gedacht je verjaardag vergeet.
Had ook afgelopen jaar geen leuke verjaardag. Voelde me nogal klote toen. 't Liefst doe ik ook niets aan mn verjaardag, maarja. Is niet echt leuk voor mn ouders en zusje enzo. Die verjaardagen toch altijd het hoogtepunt van het jaar vinden ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]()
|
Kben over 3 kwartier jarig! En vind verjaardagen ook nooit zo boejend. Kbedoel van waar die drukte? Dan is de aarde 16 keer in mijn leven om de zon heen gedraait, so what? En kga ook geen groot feest geven, alhoewel wel veel mensen wouden komen, maar kheb maar gezegt dat ze op moesten stapp'n!
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb de laatste 2 jaar niet zoveel met m'n verjaardag gedaan.
Toen ik 18 werd was de halve familie aan het ruzieën dus zag ik het niet zitten en afgelopen jaar heb ik het klein gevierd. Ik vind het van de ene kant wel jammer maar van de andere kant interesseerd het me niet zoveel meer..
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Opnieuw HAVO na 2 - 3 jaar Max.Roegiest | 1 | 25-06-2014 08:23 | |
De Kantine |
In welke maand zou jij het liefst jarig zijn? Verwijderd | 72 | 18-08-2006 11:06 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |
Stelling: De pil moet ook weer na 21 jaar vergoed worden snoopy17 | 4 | 15-02-2004 20:15 | |
De Kantine |
De jaren '80 kenden me koude januari-maanden! Beryll | 18 | 26-10-2003 11:17 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Vijf jaar cel en castratie voor pedofiel barkrukkie | 45 | 31-01-2003 19:39 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
multiculturisten zijn de echte racisten dutch lion | 93 | 07-09-2002 14:05 |