Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-09-2003, 13:36
Basspower
Basspower is offline
ik heb nu 8 maanden een hele lieve vriendin, en dit is allemaal nog steeds heel leuk. we hebben ook net een weekendje maastricht geboekt. nu voel ik me sinds een paar dagen helemaal niet lekker, het lijkt wel alsof ik opeens veel minder verliefd ben. het echte verliefde gevoel is weg opeens. ook heb ik steeds vaker dat ik me aan kleine dingetjes van haar irriteer en soms hebben we daardoor ruzie. zij vind me juist elke dag leuker en dat laat ze ook duidelijk merken maar ik kan dan veel minder enthousiast reageren als eerst. misschien zou het beter zijn als we elkaar wat minder zien en dat bij mij het gevoel dan weer trug komt, want ik wil dr absoluut niet kwijt dat is het gekke. ik zou het echt heel erg vinden als het uitgaat maar zoals ik me nu voel is ook niet goed! misschien beangstigd het me wel een beetje dat zij het telkens al heeft over 'later', samenwonen en dat soort dingen. ik weet echt niet wat ik hiermee aanmoet en hoop dat iemand hier me een goed advies kan geven! want ik voel me echt klote op dit moment!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-09-2003, 13:41
Verwijderd
1. Je moet haar duidelijk maken dat jullie nog heel jong zijn.
2. Denk nog eens goed na over wat je wilt in deze relatie.
Wil je haar juist veel zien of wat meer ruimte voor jezelf? dat soort vragen.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2003, 13:52
Lorelei
Lorelei is offline
In iedere relatie (die langer duurt dan een maand ) gebeurt dit wel eens. Je leert elkaar beter kennen en dat is leuk, maar daardoor kom je er ook meteen achter wat je minder leuk vindt, bovendien vond je dingen eerst wel leuk die je nu niet meer leuk vindt. Neem gewoon even de tijd voor jezelf. Ik zou het als ik jou was inderdaad niet meteen uit gaan maken of zo omdat dit zovaak gebeurt en het vaak ook wel weer over gaat. Een weekendje weg kan 2 dingen doen. Het kan je dichterbij elkaar brengen maar het kan ook niet goed uitwerken omdat je de hele tijd bovenop elkaar zit. Daar moet je rekening mee houden

Succes
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 11:58
Studentje
Studentje is offline
Vrouwen praten altijd sneller dan mannen over samenwonen enzo.

And that's a fact.
Oud 21-09-2003, 16:08
barbara.inc
barbara.inc is offline
Vertel haar dit gewoon eerlijk...Vrouwen begrijpen ook nog wel es iets hoor
Oud 21-09-2003, 17:04
Some
Some is offline
ik begrijp je wel. Dit heb ik ook. Ik ben veel minder verliefd dan een paar maanden geleden en soms heb ik dagen erbij dan houdt ik minder van dr (voor me gevoel) dan een week erna ofzo. Maar toch wil je dr niet kwijt!! Logisch want dit komt in elke relatie wel voor. Zorg dat je niet minder van dr gaat houden (wat meer afstand wil helpen denk ik)
Met citaat reageren
Oud 21-09-2003, 23:16
Pruttelpot
Pruttelpot is offline
Welkom bij het half-jaar dipje.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 08:50
FOOIJDONK
FOOIJDONK is offline
FOOIJDONK zou lekker naar maastricht gaan met:

en ANDER!!

liefst vrouwelijk

FOOIJDONK

ps. lief zijnn
Oud 22-09-2003, 13:13
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Misschien idd een tijdje wat afstand nemen zodat je erachter kan komen wat je echt voor haar voelt.. Het lijkt me niet gek hoor dat je na een half jaar minder verliefd bent, het nieuwe is er dan af.. Gewoon even aankijken, en dan beslissen of je haar als de vriendin ziet of als een vriendin..

Overigens als zij het over later heeft bedoeld ze dat vast niet zo serieus als ze zegt.. Het is gewoon leuk om daar over te fantaseren, het lijkt me logisch dat zij beseft dat het ook nog weleens uit kan gaan..
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 15:13
Verwijderd
Citaat:
grl schreef op 20-09-2003 @ 14:52:
In iedere relatie (die langer duurt dan een maand ) gebeurt dit wel eens. Je leert elkaar beter kennen en dat is leuk, maar daardoor kom je er ook meteen achter wat je minder leuk vindt, bovendien vond je dingen eerst wel leuk die je nu niet meer leuk vindt. Neem gewoon even de tijd voor jezelf. Ik zou het als ik jou was inderdaad niet meteen uit gaan maken of zo omdat dit zovaak gebeurt en het vaak ook wel weer over gaat. Een weekendje weg kan 2 dingen doen. Het kan je dichterbij elkaar brengen maar het kan ook niet goed uitwerken omdat je de hele tijd bovenop elkaar zit. Daar moet je rekening mee houden

Succes
zeker. En heb het er met haar over, VOORDAT jullie weggaan!
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 15:17
Verwijderd
Citaat:
Pruttelpot schreef op 22-09-2003 @ 00:16:
Welkom bij het half-jaar dipje.
haha idd..
hebben wij ook gehad. duurde een maand en nu gaat t weer super. We hebben gewoon goed met elkaar gepraat, en ik heb dingen gevraagd die ik wou weten zoals: wat verwacht jij nou van een relatie? wat verwacht je van mij? etc..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten