Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb het ooit draaiende gehad op een PI 166 MMX met 48 MB geheugen
moest wel voor de installatie wat extra geheugen inprikken, want hij weigert bij < 64 MB Draaide kut, maar was als router wel prima... totdat ik linux ging gebruiken! ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]() ![]()
|
Verwijderd
|
Op een Pentium-II werkt het waarschijnlijk wel. Een PII-233 met 64 Mb geheugen is echt te weinig, maar een Pentium-II of Celeron van >300 MHz met minstens 128 Mb geheugen will do the job. Het is in dat geval belangrijker een vlotte harde schijf te hebben. Een oude PC in combinatie met weinig geheugen en een trage harde schijf maakt de boel wel onwerkbaar.
|
![]() |
|
Vraag: wat voor PII.
PII 233,266,300,333,350,400,450. Memory: <64,128,256,512> HDD: 2,4,6,8,10 > of meer GB. Ik heb het draaiend gehad op een PII 450 @ 496Mhz, 512mb Ram, 30 GB 7200 RPM, en dat draait. Niet geweldig, maar het draait. Ik zou je aanraden om minimaal een PII 400 te gebruiken en er anders gewoon Windows 2000 SP4 op te gooien. Stabiel, en zonder al die kloterige visuele poespas. Gewoon een kale XP op het gebied van blije kleurtjes. JE moet het zelf weten....
|
Laat XP nou niet zitten om die 'blije' kleurtjes, dit is nl. heel simpel uit te zetten. Mijn XP heeft ook gewoon de 2000 look and feel. XP heeft een paar grote voordelen t.o.v. 2000; je hebt goeie driver ondersteuning, goeie 9x ondersteuning, en bovendien start het ook nog eens een stuk sneller op.
|
![]() |
|
Tuurlijk kan dat, mits er 128mb ram inzit en een harddisk van 2gb of groter. Heb je een 2gb harddisk dan kan XP er wel op maar niet veel meer
![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Advertentie |
|
![]() |
|
|