Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
kvin het nogal al moeilijk om zoiets te definieren, het verschilt nogal per persoon en per situatie. maar ik kan wel een lijstje maken van dingen die ik absoluut niet sexy vind:
puntschoenen- echt lelijk pyramide riemen strakke broeken, vooral als ze zwart zijn, zo breezah. en heel vaak worden ze ook nog gedragen door meiden die de bijbehorende strakke kont ontberen. clichématige topjes van replay, miss sexy of wat dan ook, die shit. creool oorbellen, ook wel hoelahoeps aan de oren- lelijk (overdreven) make-up, ik vind natuurlijk meestal veel mooier. wat ik wel vaak sexy vind: gothic jurken e.d. (jammer dat er zo veel van die meiden rondlopen met de gedachte "ik ben lelijk dus word ik gothic") broeken die redelijk strak zijn bij de kont en wat wijder uitlopen, in lichte tinten. licht stoffen topjes die om het lijf wapperen ruime blousejes met dito-effect oude gympen (schoenen vind ik zo onbelangrijk en weinig toevoegen) heel belangrijk: los haar (geen knotjes of breezah staart) zomer/coktail jurkjes (dan wel met bijpassende schoenen) vrouw op de bank met oversized overhemd of trui aan en op blote voeten ![]() dat is het wel zo'n beetje |
![]() |
||
Citaat:
1) dit is kreta 40 graden 2) dit is een bikini voor een zwembad, GEEN STRAATKLEDING 3) ga je moeder lastigvallen
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
-meisjes die iets kleiner zijn
-en dan hun hoofd recht voor zich uithouden, terwijl ze met die puppy-oogjes jou aankijken -strakke spijkerbroek of een niet-al-te-wijde skaterbroek -skaterkleding over het algemeen -topjes, en dan zo'n liev bloot ruggetje ![]() -sportieve schoentjes (skate, puma, nike)... iig geen puntschoenen. -mooi bol kontje (moeilijk te omschrijven ![]() -lieve glimlach |
![]() |
|
Sexy:
*heel hoge stiletto's (als je erop kan lopen tenminste! ![]() *arrogantie ![]() *het zandloper-figuur *hoge laarzen (geen lak!) *beetje opvallende kleren *redelijk strak (niet: ingesnoerd, en met een mooi figuur) *stijlvolle galajurken
|
ik denk dat bij ieder individu sexy weer anders is.
maar wat ik over het algemeen heel mooj vind is: -puntschoenen -strakke heupspijkerbroek met mooje afschaving (die van indian rose zijn altijd heel gaaf!) -zwart wit krijt streep broek met wit strak shirtje (met decolleté) -strakke colltruien -ketting aan spijkerbroek (die je nu veel ziet) of een mooje riem -uitbundige sieraden (denk aan kristallen sieraden van bekende ontwerpers) -kapsel verschilt per gezicht -lange wimpers -zwoele lippen -(grote) ogen mooj uitlaten komen dmv make up ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() Laatst was ik ergens in een winkeltje om een boek te kopen en daar stond ook een meisje achter de balie met een iets te kort truitje en duidelijk zichtbaar zo'n dunne streep van haar navel in haar broek, leken wel dunne haartjes....aaararaaraghh ![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik hou totaal niet van superdunne dames.. dan zegt dat niet dat elke meid waar ik op val dik is.. totaal niet... totaal niet skinnie aub : \...
en zo'n heel lief gezichtje.. met van die mooi wangetjes.. en mooi lippen.. en ogen om in te zinken.. dan nog mooi prachtig lang haar... en goede muziekkeus.. ik ken zo'n iemand... maarja ![]() ze is ook zo lief ![]() ![]() (is na een paar jaar pas weer echt een beetje verliefd ![]() |
![]() |
|
Ik vind puur natuur erg mooi bij een vrouw.. Bruine huid, basic, geen make up.. in de zon.. maar waar ik ooit op intenet een foto kan maken van wat ik nu bedoel?
ik vind een blote onderbuik of onderrug heel sexy, maar dan wel een heeel klein stukje bruine ongepiercte en ongetatoeerde huid..
|||
iets tussen dit:
Citaat:
en dit: Citaat:
![]()
|
sexy bij vrouwen:
chique stijl (dus mantelpakjes etc.) capuchon truien uitstraling lang haar blauw/groene ogen skater-look (nie avril lavigne, die heeft het niet goed begrepen) brilletjes (niet alle brillen btw, vooral die met zo'n zwart montuur) zogenaamde 'sexlokken' (haar wat uit een staartje valt en langs haar gezicht hangt) Er zijn wel meer dingen die ik sexy vind, daar kom ik ooit nog wel es op...
|
Mja rutger heeft al zo'n beetje het meeste gepost..
Beetje normale (wijde) skatebroek, die best op heup hoogte mag zitten is extreem sexy ![]() ![]() En dan een strak shirtje ofzo... Gewoon lekker simpel..
|
nou, qua hoofd zie navatar geval, maar qua lichaam, denk 1.60 meter+ redelijk goed gelukte proporties, haha.
alleen die foto gaat denk ff duren, voordat ik hem kan laten zien qua skatebroek, die hangt bij mij ook altijd op de heupjes ( welgevormde buikdansheupjes) en daarboven draag ik dan een strak shirtje, want om er dan zo'n slobber-iets boven te dragen... daarmee verloochen je dat je een vrouw/meisje bent.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
okselhaar bij mannen misterme | 71 | 07-05-2004 16:32 | |
Lifestyle |
Wat is sexy? pourlesyeux_ | 158 | 10-04-2004 19:08 | |
Liefde & Relatie |
M'n ex maakt me zo onzeker... devilcat | 73 | 13-01-2004 11:49 | |
Lifestyle |