Advertentie | |
|
![]() |
|
bron: www.ahoy.nl
|
![]() |
||
Citaat:
Ik had liever gezien dat APC had geheadlined. Deftones is vaak afwachten of het een goed concert is.
||
Citaat:
||
Citaat:
ja, dikke lamme zak is het. Hij de hele tijd zeuren enzo omdat ik al kaartjes had... Denk ik: doe eens aardig probeer ook wat voor hem te regelen, laat ie het zomaar schieten! ![]() nou dan, wou hij ook niet graag genoeg heen. de lamme zak. ![]() nou ja, veel plezier iedereen die gaat, misschien bots ik nog wel tegen jullie op ![]() |
![]() |
|
Helaas kon ik dat kaartje niet overkopen (idd teveel gedoe)..
Maar nu heb ik een fucking zitplaats, daar wordt ik niet echt blij van.. Dus als iemand een staan plaats heeft en het eigenlijk niet zo boeiend als mij vindt, kan die mss dan ruilen van kaartje>?? Dat zou er fijn zijn, want zitten bij een concert als Deftones gaat me echt irriteren..
|
Ik ben gisteren naar het concert in Leuven geweest.
Kort verslagje. Revolution Smile viel enorm tegen(net zoals op cd) standaard nu-metal bandje waar totaal nix achter zit. Ze begonnen trouwens een uur eerder met spelen, dus om 19:00. Ze speelden ongeveer 20 minuten. A Perfect Circle was geweldig. Beste concert van dit jaar. Over de show vertel ik nix want dan is het vanavond niet leuk meer. Geluid was erg goed voor zon grote hal vond ik. Ze speelden denk 35 minuten, was wel jammer zo kort. Maynard had wel redelijke interactie met het publiek, normaal zegt ie nix volgens mij. Maar de show en de nummers waren geweldig. Deftones: Had er niet zoveel van verwacht omdat ik al veel slechte reviews had gehoord. Maar het viel toch enigszins tegen. Het geluid bij de eerste paar nummers was dramatisch slecht. Vooral tijdens Be quiet and Drive. Chino deed opzich zn best wel(ging vaak in het publiek staan. De rest van de band was ook erg energiek, maar toch wilde het niet helemaal lukken. Het einde van de show werd ook steeds saaier en saaier. Elk nummer klonk hetzelfde( de coole gitaar riffs vielen nauwelijks te ontdekken). Het was 1 bak herie waarbij de bas en gitaar zeer moeilijk van elkaar te onderscheiden waren. Helaas!!!! APC had zeer coole merch. Als je de voorkant van de laatste Deftones cd niet cool vind zul je de merch ook niet cool vinden( op elk shirt een doodshoofd). Een t-shirt kost 30 Euro, dus best prijzig. Nou het was dus een coole avond, mede door A Perfect Circle. |
![]() |
||||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
..wtf? Citaat:
..wtf!? Waarom duurt het 3 miljard jaar om op te bouwen en te soundchecken? Hmz :\ Het is Belgie, ok, ( ![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Ben gisteren ook geweest....review die hierboven staat klopt wel redeljik, alleen vond ik Revolution Smile niet standaard nu-metal, maar goed. Wel kut dat het om 7 uur begon want wij kwamen dus rond half 8 aan en toen speelde revolution smile nog maar 2 nummers ofzo.
Wat betreft Deftones heeft-ie wel helemaal gelijk...beetje eenheidsworst omdat gitaren niet goed waren. En Chino's stem werd soms beetje irritant gemixed door zo'n DJ ofzo... En het volgende zal misschien als een klap komen voor sommigen (voor mij iig)....Deftones spelen passenger niet, laat staan met Maynard erbij ![]() Leuk detail: Vriend van me heeft een eigen band en had de bassist van revolution smile ontmoet inSeattle, en die kwam hij nu weer tegen int publiek..heeft die gast ons vervolgens uitgenodigd in de tourbus, was wel cool. Die vriend van me heeft ook een cd van zijn band (www.mindfold.nl) afgegeven en ze hebben e-mail adressen uitgewisseld...wel iets wat de avond iets extra's gaf ![]() |
![]() |
||
Citaat:
gewoon een zwart t-shirtje met dit erop
|
![]() |
|
|