Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lifestyle
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 21-09-2003, 12:39
Ramble On
Ramble On is offline
Weet iemand nou of ik mn dreads er helemaal uit moet kammen als ik ze overnieuw met permanentvloeistof ga zetten. Of kan ik ze gewoon weer touperen?
Oud 21-09-2003, 15:45
liesbethlykke
liesbethlykke is offline
Citaat:
Nirvanaat schreef op 21-09-2003 @ 13:39:
Weet iemand nou of ik mn dreads er helemaal uit moet kammen als ik ze overnieuw met permanentvloeistof ga zetten. Of kan ik ze gewoon weer touperen?
ik had het ook.. maar nu is het weer ongeveer in orde, losse haren all over maar goed. volgens mij kun je beter helemaal overnieuw beginnen, bij mij ging het zo en dat was
Oud 21-09-2003, 18:09
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
liesbethlykke schreef op 21-09-2003 @ 16:45:
ik had het ook.. maar nu is het weer ongeveer in orde, losse haren all over maar goed. volgens mij kun je beter helemaal overnieuw beginnen, bij mij ging het zo en dat was
Dus helemaal uitkammen?!?! Dan ben ik vast nog veel langer bezig dan 7 uur (het zetten van mijn dreads met 2 personen)...
Kan ik niet gewoon "eroverheen" touperen zegmaar en opnieuw op rollers met vloeistof enzo. Daarvoor hoef ik ze toch niet eerst helemaal uit elkaar te halen? Sommigen zijn trouwens nog wel goed, maar die doe ik ook wel ff als ik toch met die vloeistof bezig ben.
Ze voelen trouwens heel anders dan voor het verven, veel stugger ofzo. Maar als ik ze draai vallen er wel veel haren uit, vooral stukjes haar, korter dan gewoon.
Oud 21-09-2003, 21:46
Firefly
Firefly is offline
Citaat:
Nirvanaat schreef op 21-09-2003 @ 19:09:
Dus helemaal uitkammen?!?! Dan ben ik vast nog veel langer bezig dan 7 uur (het zetten van mijn dreads met 2 personen)...
Kan ik niet gewoon "eroverheen" touperen zegmaar en opnieuw op rollers met vloeistof enzo. Daarvoor hoef ik ze toch niet eerst helemaal uit elkaar te halen? Sommigen zijn trouwens nog wel goed, maar die doe ik ook wel ff als ik toch met die vloeistof bezig ben.
Ze voelen trouwens heel anders dan voor het verven, veel stugger ofzo. Maar als ik ze draai vallen er wel veel haren uit, vooral stukjes haar, korter dan gewoon.
er "overheen touperen" gaat volgens mij nooit goed. Dat haar wordt dat niet goed meer een gedeelte van de dread die eronder zit zeg maar. Dat wordt dus of zo laten of uitkammen en overnieuw doen (maar volgens mij duurt dat lang niet zo lang als het zetten hoor, en die dreads die wel gewoon aardig goed zijn kun je toch gewoon zo laten zitten? )
Oud 21-09-2003, 21:50
Jules
Jules is offline
Je kan ook naar de kapper gaan en vragen hoe het nu verder moet. Misschien kunnen zij het met een stevige bijwerkbeurt nog wel redden
Oud 21-09-2003, 21:56
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Sooz schreef op 21-09-2003 @ 22:50:
Je kan ook naar de kapper gaan en vragen hoe het nu verder moet. Misschien kunnen zij het met een stevige bijwerkbeurt nog wel redden
Hoeveel gaat me dat ongeveer kosten denk je?
Oud 22-09-2003, 08:11
XzeoN
XzeoN is offline
GEZOCHT: Iemand die dreads kan zetten in kroes haar, en daarvoor eventueel naar Nijmegen wilt komen. Prijs is overeen te komen.
Oud 22-09-2003, 10:41
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
Qamra schreef op 21-09-2003 @ 13:14:
Nou aan kokend water ga ik maar niet beginnen, ik wil mijn hoofdhuid langer als vandaag houden. Maar ik kan het wel weer proberen met heel warm water..

Nou dat werkte ook niet. Ik ga wel steeds meer naar citroen ruiken, maar ik plak even hard.. *wordt wanhopig*
Laat dit een wijze les wezen voor iedereen die nog met murrays werkt.
Oud 22-09-2003, 13:11
Verwijderd
Citaat:
Sooz schreef op 21-09-2003 @ 22:50:

enige wat dread kappers doen is alle losse haren op de goede plaats vast zetten met n touwtje, maar van de rest van de dreads blijven ze af
Oud 22-09-2003, 15:20
regardless
regardless is offline
Citaat:
dreadmanneke schreef op 22-09-2003 @ 11:41:
ik dus
Oud 22-09-2003, 15:46
rasta_rochelli
rasta_rochelli is offline
Ik zit al heel lang te twijfelen, wil ook misschien dreads. Gewoon van mijn eigen haar, geen neppe. Maar kun je ze er nog fatsoenlijk uitkammen als het nix (meer) is, of moet je je haar dan helemaal afknippen?
Oud 22-09-2003, 16:05
the exploding boy
the exploding boy is offline
Citaat:
rasta_rochelli schreef op 22-09-2003 @ 16:46:
Ik zit al heel lang te twijfelen, wil ook misschien dreads. Gewoon van mijn eigen haar, geen neppe. Maar kun je ze er nog fatsoenlijk uitkammen als het nix (meer) is, of moet je je haar dan helemaal afknippen?

je kan de eerste tijd nog wel alles uitkammen, je haar wordt er niet beter op, maar het kan. Heb het zelf ook wel gedaan.
Maar mensen die dreads willen moeten eens leren geduld te hebben en niet meteen verwachten dat dreads niet meteen vervild zijn na 1 week. Gaan ze weer lopen zeiken dat hun dreads niet goed waren etc. terwijl ze alleen maar murrays erin smeren en dan het nog gek vinden dat het na een week nog niet vast is gegroeid.

ok dat had er weinig mee te maken maar het moest er even uit .

Oud 22-09-2003, 16:22
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 22-09-2003 @ 17:05:
je kan de eerste tijd nog wel alles uitkammen, je haar wordt er niet beter op, maar het kan. Heb het zelf ook wel gedaan.
Maar mensen die dreads willen moeten eens leren geduld te hebben en niet meteen verwachten dat dreads niet meteen vervild zijn na 1 week. Gaan ze weer lopen zeiken dat hun dreads niet goed waren etc. terwijl ze alleen maar murrays erin smeren en dan het nog gek vinden dat het na een week nog niet vast is gegroeid.

ok dat had er weinig mee te maken maar het moest er even uit .

Bij mij is het juist andersom. Iedereen zeikt over mn dreads dat ze nog zo zacht zijn enzo en dat het niet meer goed kan komen. Volgens mij ben ik de enige die inziet dat het na tweeënhalve maand nog niet vervilt is. Zeikerds..
Oud 22-09-2003, 17:10
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Ja dat had ik ook, toen ik ze net had zei iedereen ze zijn mislukt enzo en je meot ze er uit halen maar toen ze eenmaal een jaartje oud waren begonnen mensen die ze eerst nix vonden wel mooi te vinden enzo
Oud 22-09-2003, 18:31
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
dreadmanneke schreef op 22-09-2003 @ 11:41:
Bitch

Ghehe gister ging mij pa even los op mijn haar. Hij heeft het nog even met Driehoek (soort groene zeep, maar dan bruin) en Fructis om de geur weg te krijgen (toen rook ik naar appeltjesontharingscreme). En ik heb het nog even twee keer gewassen met anti-roosshampoo! En nog steeds zit het erin he, wel een boel minder dan eerst, maar het zit er nog!
Ik laat het maar even zo, straks word ik kaal van al dat gewas

Máár alle tips zijn nog welkom hoor!
Oud 22-09-2003, 19:17
Jules
Jules is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 22-09-2003 @ 14:11:
enige wat dread kappers doen is alle losse haren op de goede plaats vast zetten met n touwtje, maar van de rest van de dreads blijven ze af
Oke, maar een béétje kapper kan toch wel advies geven lijkt me? Proberen kan toch altijd?
Prijs geen idee, kwestie van vragen he
Oud 22-09-2003, 19:23
Verwijderd
Citaat:
Sooz schreef op 22-09-2003 @ 20:17:
Oke, maar een béétje kapper kan toch wel advies geven lijkt me? Proberen kan toch altijd?
Prijs geen idee, kwestie van vragen he
35 euro per uur (en ze zijn bij mij altijd een uur bezig met alleen al touwtjes knopen )
Oud 22-09-2003, 19:55
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 22-09-2003 @ 20:23:
35 euro per uur (en ze zijn bij mij altijd een uur bezig met alleen al touwtjes knopen )
Per uur Hier is het bijknopen en restaureren van dreads 50 euro. Op de plaatjes zien die gerestaureerde dreads, die er eerst erger aan toe waren dan de mijne zo te zien, er heel mooi uit. Mja, jammer dat die kapper vlakbij Nijmegen zit en ik vlakbij Amsterdam woon.
Oud 22-09-2003, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Nirvanaat schreef op 22-09-2003 @ 20:55:
Per uur Hier is het bijknopen en restaureren van dreads 50 euro. Op de plaatjes zien die gerestaureerde dreads, die er eerst erger aan toe waren dan de mijne zo te zien, er heel mooi uit. Mja, jammer dat die kapper vlakbij Nijmegen zit en ik vlakbij Amsterdam woon.
ze gooien dr gewoon een liter knotty boy door
Oud 22-09-2003, 21:38
Verwijderd
oh ik heb zojuist de knottyboy pakketjes besteld, dus iedereen die besteld had die heb ik pmtje gestuurd, zouden jullie z.s.m. het geld overkunnen maken

en ik heb zojuist mn puntjes roodgeverfd
(die had mucky weekje terug gebleekt)
Oud 23-09-2003, 07:37
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
Mortischa schreef op 22-09-2003 @ 22:38:
en ik heb zojuist mn puntjes roodgeverfd
(die had mucky weekje terug gebleekt)
Ja, FOTO'S!!!!!!!!

Bloem heeft pm terug
Oud 23-09-2003, 19:32
Verwijderd
Heyz

'k Heb toch nog enkele vraagjes (vooral aan mensen met fake dreads - silky dreads).

Mijn silkies beginnen lijk een beetje te verwollen zo, met pluisjes aan en zo...zal dat dan uiteindelijk mooier worden of is dat al een slecht teken? Moet ik mss iets rond de silkies doen om het te verkomen of moet ik het net stimuleren??

Kan dat gemakkelijk loskomen? Ik heb het gevoel dat het al een beetje aan het loskomen is, vooral die ene in mijn nek.

Als ik het dan na een paar maanden zou uithalen, gaat mijn echte haar dan ook wat verdread zijn? Of blijft het gewoon zoals het was?

Als ik het wil wassen, was ik dan enkel mijn hoofdhuid of alles??

thx op voorhand ;-)
Oud 23-09-2003, 20:45
tuttebel
tuttebel is offline
vraagje:

een paar vrienden van mijn vriend hebben bij elkaar dreads gezet, ze hebben toen ook een paar dreads bij mij gezet, en t zag er best gaaf uit.

Na 2-3 maanden hebben ze hun dreads gewoon afgeschoren..als jongen gaat dat wel, maar als ik dreads zou willen, wil ik daarna geen kale kop hebben..

is er een manier dat je je haar niet hoeft af te scheren nadat je dreads hebt gezet?(behalve uitkammen, want over die 3 dreads was ik al anderhalf uur bezig)
Oud 23-09-2003, 20:59
muckymouse
muckymouse is offline
Citaat:
bazfall schreef op 23-09-2003 @ 21:45:
vraagje:

een paar vrienden van mijn vriend hebben bij elkaar dreads gezet, ze hebben toen ook een paar dreads bij mij gezet, en t zag er best gaaf uit.

Na 2-3 maanden hebben ze hun dreads gewoon afgeschoren..als jongen gaat dat wel, maar als ik dreads zou willen, wil ik daarna geen kale kop hebben..

is er een manier dat je je haar niet hoeft af te scheren nadat je dreads hebt gezet?(behalve uitkammen, want over die 3 dreads was ik al anderhalf uur bezig)
als je niet uit wilt kammen heb je dus 2 opties over
- afknippen
- uit laten groeien
Oud 23-09-2003, 21:19
liesbethlykke
liesbethlykke is offline
maar nirvanaat: mijn dreads heb ik er ook eerst uitgehaald en toen opnieuw gedaan. het haar was toen echt stro-achtig en de tweede serie dreads werden veel mooier. volgens mij was het de moeite waard
Oud 23-09-2003, 21:47
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
liesbethlykke schreef op 23-09-2003 @ 22:19:
maar nirvanaat: mijn dreads heb ik er ook eerst uitgehaald en toen opnieuw gedaan. het haar was toen echt stro-achtig en de tweede serie dreads werden veel mooier. volgens mij was het de moeite waard
Ja, ik ga ze uitkammen en dan opnieuw doen Alleen de stukjes net onder de elastiekjes zijn wel goed en krijg ik niet zo gemakkelijk uitgekamd doordat ik net mn uitgroei heb bijgewerkt, dus ik toupeer gewoon tot daar. En de dreads die nog goed zijn doe ik ook niet, dat is gewoon teveel werk om die uit te kammen.
Ik wacht wel ff een paar weekjes tot de herfstvakantie, ivm ontkleuring-permanentvloeistof.
Oud 23-09-2003, 21:53
liesbethlykke
liesbethlykke is offline
good luck dan!
Oud 23-09-2003, 21:55
Ramble On
Ramble On is offline
Tnx
Heb jij ze trouwens gewoon droog uitgekamd? Dus niet met cremespoeling enzo, want dat zeggen mensen altijd over uitkammen.
Oud 23-09-2003, 22:10
Verwijderd
Citaat:
Nirvanaat schreef op 23-09-2003 @ 22:55:
Tnx
Heb jij ze trouwens gewoon droog uitgekamd? Dus niet met cremespoeling enzo, want dat zeggen mensen altijd over uitkammen.
kan

maar droog uitkammen en met anti-klit voor paarden werkt extreem goed, en geen kam gebruiken, gewoon uitpluizen emt je vingers werkt t beste (and i know, ik heb t bij elkaar meer dan 10 uur gedaan)
Oud 24-09-2003, 08:06
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
phensic schreef op 23-09-2003 @ 20:32:
Mijn silkies beginnen lijk een beetje te verwollen zo, met pluisjes aan en zo...zal dat dan uiteindelijk mooier worden of is dat al een slecht teken? Moet ik mss iets rond de silkies doen om het te verkomen of moet ik het net stimuleren??

Het kan wel iets gaan verdread-en ja.

Citaat:
Kan dat gemakkelijk loskomen? Ik heb het gevoel dat het al een beetje aan het loskomen is, vooral die ene in mijn nek.

Als het goed is gedaan, dan lijkt het me sterk dat het heel veel los komt. Een klein plukje kan wel, maar dat het écht loskomen lijkt me niet goed.

Citaat:
Als ik het dan na een paar maanden zou uithalen, gaat mijn echte haar dan ook wat verdread zijn? Of blijft het gewoon zoals het was?
Je uitgroei kan wel een beetje dreadvorming krijgen (less; gaan klitten). Dat is niet erg, met een beetje conditioner krijg je dat er redelijk makkelijk uit.
Van wat ik van silky dreads weet is dat je eigen haar eerst met een beetje nephaar wordt ingevlochten en dan pas gewrapped wordt. In dat geval dreads je eigen haar niet.
Ik denk niet dat je eigen haar gaat dread-en, misschien gaat het een beetje klitten met dat nephaar.

Citaat:
Als ik het wil wassen, was ik dan enkel mijn hoofdhuid of alles??
Ik zou alleen je hoofdhuid wassen, dan blijft je nephaar het mooiste.

Nou weet ik weinig van silky dreads en ben ik een beetje te lui om de pagina door te spitten die ik sinds kort gebruik voor dat soort kapsels. Misschien dat ik vanmiddag of straks nog even goed voor je ga zoeken, k?

En ik wil foto's (ik wil heel graag foto's zien van iedereens haar ja , noem het een tic..)
Oud 24-09-2003, 10:25
Qamra
Qamra is offline
Citaat:
XzeoN schreef op 22-09-2003 @ 09:11:
GEZOCHT: Iemand die dreads kan zetten in kroes haar, en daarvoor eventueel naar Nijmegen wilt komen. Prijs is overeen te komen.
Ik kwam dit toevallig tegen; http://www.kroeshaar.info/ Er staat echt godsgruwelijk veel in over kroeshaar en dreads. Misschien staan er ook wel ad's bij of DIY-hulps.
Oud 24-09-2003, 11:37
the exploding boy
Citaat:
liesbethlykke schreef op 23-09-2003 @ 22:19:
Ja idem hier. Ik had eerst dikkere dreads gezet, maar toen waren het er maar 30 en dat vond ik dus te weinig, dus ik heb ze na 2 dagen er weer uitgekamd en toen nieuwe dreads gezet, nu rond de 55. Bleef meteen een stuk beter zitten .
Wel mn hele haar naar de klote, maar dat is niet erg, ze zijn nu nog best kort ( tot boven mn schouders) maar ik wil ze er pas uit halen als ze heel lang zijn, dus over ene jaartje of 2 en dan knip ik gewoon de helft dan af en de andere helft kam ik uit, zo heb ik het de vorige keer ook gedaan en dat lukte prima.
Oud 24-09-2003, 18:09
liesbethlykke
liesbethlykke is offline
Citaat:
Nirvanaat schreef op 23-09-2003 @ 22:55:
Tnx
Ik heb ze gewoon droog uitgekamd, ik dacht dat cremespoeling erop zou blijven zitten en dat dan het opnieuw dreaden niet zo goed meer zou gaan, daarom dus.
Maar misschien kun je het met cremespoeling doen en daarna met iets heel droogmakends wassen?
Oud 24-09-2003, 18:28
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
ik ga over 3 weken m'n dreads eruit kammen, dan m'n haar wat korter laten knippen. dan misschien weer dreads, maar pas na een poosje.
ik kan ze dan toch gewoon met cremespoeling en shit eruit halen? het lijkt me namelijk zo fokkin slecht voor je haar om ze er droog uit te kammen? klinkt zo eng en breekbaar enzo
Oud 24-09-2003, 18:32
cornershop
cornershop is offline
waarom ga je ze eruit kammen dan?
Oud 24-09-2003, 19:18
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
omdat ze niet goed dreaden (en dan helemáál niet, sommige kan ik nu gewoon uit elkaar trekken. losse plukken haar und so)
en omdat de 'vakjes' vrij klote geworden zijn (aan elkaar gegroeid)
Oud 24-09-2003, 21:07
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 24-09-2003 @ 20:53:
Ik heb ze met cremespoeling uitgekamt, ging beter dan zonder. Ook elke keer steeds even natgemaakt enzo, droog ging het helemaal niet
dankjewel!
Oud 24-09-2003, 22:40
Firefly
Firefly is offline
Citaat:
weezzz schreef op 24-09-2003 @ 19:28:
het lijkt me namelijk zo fokkin slecht voor je haar om ze er droog uit te kammen? klinkt zo eng en breekbaar enzo
nat haar is juist breekbaarder dan droog
Oud 24-09-2003, 23:18
Ramble On
Ramble On is offline
Ik ga ze maar drooguitkammen, hoef ik niet weer al mn dreads nat te maken (=kronkels bij mij) omdat ik ze er niet allemaal uitkam.
Oud 25-09-2003, 18:34
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
weezzz schreef op 24-09-2003 @ 20:18:
omdat ze niet goed dreaden (en dan helemáál niet, sommige kan ik nu gewoon uit elkaar trekken. losse plukken haar und so)
en omdat de 'vakjes' vrij klote geworden zijn (aan elkaar gegroeid)
Je hebt zo toch nog niet zo heel lang? Dan is het helemaal niet zo gek dat dat neit gebeurd. Bij mij gingen ze ook kut in het heele eerste jaar... VEEL uitgroei, somige waren amper dreads te noemen en de puntjes waren al helemaal . Maar je moet gewoon doorzetten! en als je ze eenmaal anderhalf jaar ofzo hebt wordt het pas echt wat
Oud 25-09-2003, 18:35
Jules
Jules is offline
Citaat:
Firefly schreef op 24-09-2003 @ 23:40:
nat haar is juist breekbaarder dan droog
Maar lijkt me bij dreads handiger dat je ze met cremespoeling inweekt of i.d, anders breken ze helemáál af.
Oud 25-09-2003, 19:01
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
Sooz schreef op 25-09-2003 @ 19:35:
Maar lijkt me bij dreads handiger dat je ze met cremespoeling inweekt of i.d, anders breken ze helemáál af.
Heel veel bij mij kun je makkelijk uit elkaar trekken dus is misschien niet eens een kam voor nodig

Trouwens (waarschijnlijk domme vraag), als ik die dreads die niet goed zijn overnieuw heb gedaan en op rollers gezet, is het dan niet erg dat de rest die dus niet op rollers zitten ook "nat" wordt van de permanentvloeistof?

Ik ga ze ook dikker maken, dus nieuwe hokjes. Kheb er nu veel te veel vind ik (82). Wel jammer dat die dreads die goed zijn dan veel dunner zijn dan de rest.
Oud 25-09-2003, 19:29
the exploding boy
mensjes ga toch gewoon even meer geduld hebben en bijwerken i.p.v. op het forum te klagen dat ze niet vervilten.

Oud 25-09-2003, 19:35
Ramble On
Ramble On is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 25-09-2003 @ 20:29:
mensjes ga toch gewoon even meer geduld hebben en bijwerken i.p.v. op het forum te klagen dat ze niet vervilten.

Neeee dit is anders!! Mijne zijn echt uit elkaar gedonderd, eerst waren ze gewoon niet vervilt maar na dat verven letterlijk uit elkaar gedonderd. Dus ik mag zeuren
Oud 25-09-2003, 21:01
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Citaat:
Nirvanaat schreef op 25-09-2003 @ 20:35:
Neeee dit is anders!! Mijne zijn echt uit elkaar gedonderd, eerst waren ze gewoon niet vervilt maar na dat verven letterlijk uit elkaar gedonderd. Dus ik mag zeuren
Verven is ook eigenlijk niet goed als je dread nog neit verfilt zijn want de verf brengt een laagje over je haar aan waardoor het helemaal niet meer zal verfilten.
Oud 25-09-2003, 21:03
dreadmanneke
dreadmanneke is offline
Nu beginnen mijn dreads pas echt allemaal te verfilten... na de 2 jaar en 2 maanden dat ik ze nu heb
Oud 25-09-2003, 21:31
Eleanor Rigby
Eleanor Rigby is offline
Citaat:
the exploding boy schreef op 25-09-2003 @ 20:29:

mijnen zijn ook vreemd verdeeld, op sommige plekken heel veel, aan elkaar gegroeid bij mn hoofdhuid, en op sommige plekken gewone "kale" plekken (zo ziet het er nog uit ook )

mn haar gaat nu korter, en dan *misschien* weer overnieuw dreads. maar misschien ook niet.
Oud 26-09-2003, 13:17
Marloes_temp2
Marloes_temp2 is offline
Voor mij geen dreads meer... Bij mij waren ze echt aan elkaar gegroeid en ik heb ze eruit laten halen door een kapper, nu heb ik best kort haar. Op den duur werden ze ook heel erg zwaar en kreeg ik echt irritatie op m'n hoofd ervan. Ik verzorgde ze wel goed though, alleen niet genoeg aan gerold en uit elkaar getrokken - te vroeg de elastiekjes eruit gehaald... Dan krijg je dat soort ellende.

Ik moet mn haar nu wel weer kammen en zo maar toch ben ik blij dat ik geen dreads meer heb, het was echt een opluchting.
Oud 26-09-2003, 13:27
the exploding boy
Citaat:
dreadmanneke schreef op 25-09-2003 @ 22:03:
Nu beginnen mijn dreads pas echt allemaal te verfilten... na de 2 jaar en 2 maanden dat ik ze nu heb
Mijne begonnen de 1e keer dat ik ze had ook pas naar minstens een jaar een beetje te vervilten, nu zijn ze bij mij wel hard en niet echt pluizig meer, maar vervilt...nee
Oud 26-09-2003, 16:51
pyres74
pyres74 is offline
zo mijn nepdreads heb ik er vandaag uitgehaald
en kappuh!

veel haar nu kwijt

volgens mij ben ik nog net niet kaal
Advertentie
Topic gesloten

Regels voor berichten