Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Kan ik niet gewoon "eroverheen" touperen zegmaar en opnieuw op rollers met vloeistof enzo. Daarvoor hoef ik ze toch niet eerst helemaal uit elkaar te halen? Sommigen zijn trouwens nog wel goed, maar die doe ik ook wel ff als ik toch met die vloeistof bezig ben. Ze voelen trouwens heel anders dan voor het verven, veel stugger ofzo. Maar als ik ze draai vallen er wel veel haren uit, vooral stukjes haar, korter dan gewoon. ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
enige wat dread kappers doen is alle losse haren op de goede plaats vast zetten met n touwtje, maar van de rest van de dreads blijven ze af |
![]() |
|
Ik zit al heel lang te twijfelen, wil ook misschien dreads. Gewoon van mijn eigen haar, geen neppe. Maar kun je ze er nog fatsoenlijk uitkammen als het nix (meer) is, of moet je je haar dan helemaal afknippen?
||
Citaat:
je kan de eerste tijd nog wel alles uitkammen, je haar wordt er niet beter op, maar het kan. Heb het zelf ook wel gedaan. Maar mensen die dreads willen moeten eens leren geduld te hebben en niet meteen verwachten dat dreads niet meteen vervild zijn na 1 week. Gaan ze weer lopen zeiken dat hun dreads niet goed waren etc. terwijl ze alleen maar murrays erin smeren en dan het nog gek vinden dat het na een week nog niet vast is gegroeid. ![]() ok dat had er weinig mee te maken maar het moest er even uit . ![]() ![]() |
![]() |
||
Citaat:
|
Ja dat had ik ook, toen ik ze net had zei iedereen ze zijn mislukt enzo en je meot ze er uit halen maar toen ze eenmaal een jaartje oud waren begonnen mensen die ze eerst nix vonden wel mooi te vinden enzo
![]()
||
Citaat:
![]() ![]() Ghehe gister ging mij pa even los op mijn haar. Hij heeft het nog even met Driehoek (soort groene zeep, maar dan bruin) en Fructis om de geur weg te krijgen (toen rook ik naar appeltjesontharingscreme). En ik heb het nog even twee keer gewassen met anti-roosshampoo! En nog steeds zit het erin he, wel een boel minder dan eerst, maar het zit er nog! Ik laat het maar even zo, straks word ik kaal van al dat gewas ![]() Máár alle tips zijn nog welkom hoor!
||
Citaat:
Prijs geen idee, kwestie van vragen he ![]()
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Bloem heeft pm terug
|
Verwijderd
|
Heyz
'k Heb toch nog enkele vraagjes (vooral aan mensen met fake dreads - silky dreads). Mijn silkies beginnen lijk een beetje te verwollen zo, met pluisjes aan en zo...zal dat dan uiteindelijk mooier worden of is dat al een slecht teken? Moet ik mss iets rond de silkies doen om het te verkomen of moet ik het net stimuleren?? Kan dat gemakkelijk loskomen? Ik heb het gevoel dat het al een beetje aan het loskomen is, vooral die ene in mijn nek. Als ik het dan na een paar maanden zou uithalen, gaat mijn echte haar dan ook wat verdread zijn? Of blijft het gewoon zoals het was? Als ik het wil wassen, was ik dan enkel mijn hoofdhuid of alles?? thx op voorhand ;-) |
![]() |
|
vraagje:
een paar vrienden van mijn vriend hebben bij elkaar dreads gezet, ze hebben toen ook een paar dreads bij mij gezet, en t zag er best gaaf uit. Na 2-3 maanden hebben ze hun dreads gewoon afgeschoren..als jongen gaat dat wel, maar als ik dreads zou willen, wil ik daarna geen kale kop hebben.. is er een manier dat je je haar niet hoeft af te scheren nadat je dreads hebt gezet?(behalve uitkammen, want over die 3 dreads was ik al anderhalf uur bezig)
||
Citaat:
- afknippen - uit laten groeien
||
Citaat:
![]() Ik wacht wel ff een paar weekjes tot de herfstvakantie, ivm ontkleuring-permanentvloeistof.
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar droog uitkammen en met anti-klit voor paarden werkt extreem goed, en geen kam gebruiken, gewoon uitpluizen emt je vingers werkt t beste (and i know, ik heb t bij elkaar meer dan 10 uur gedaan) |
![]() |
|||||
Citaat:
Het kan wel iets gaan verdread-en ja. Citaat:
Als het goed is gedaan, dan lijkt het me sterk dat het heel veel los komt. Een klein plukje kan wel, maar dat het écht loskomen lijkt me niet goed. Citaat:
Van wat ik van silky dreads weet is dat je eigen haar eerst met een beetje nephaar wordt ingevlochten en dan pas gewrapped wordt. In dat geval dreads je eigen haar niet. Ik denk niet dat je eigen haar gaat dread-en, misschien gaat het een beetje klitten met dat nephaar. Citaat:
Nou weet ik weinig van silky dreads en ben ik een beetje te lui om de pagina door te spitten die ik sinds kort gebruik voor dat soort kapsels. Misschien dat ik vanmiddag of straks nog even goed voor je ga zoeken, k? En ik wil foto's (ik wil heel graag foto's zien van iedereens haar ja ![]() ![]()
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Wel mn hele haar naar de klote, maar dat is niet erg, ze zijn nu nog best kort ( tot boven mn schouders) maar ik wil ze er pas uit halen als ze heel lang zijn, dus over ene jaartje of 2 en dan knip ik gewoon de helft dan af en de andere helft kam ik uit, zo heb ik het de vorige keer ook gedaan en dat lukte prima. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Maar misschien kun je het met cremespoeling doen en daarna met iets heel droogmakends wassen? |
![]() |
|
![]() |
ik ga over 3 weken m'n dreads eruit kammen, dan m'n haar wat korter laten knippen. dan misschien weer dreads, maar pas na een poosje.
ik kan ze dan toch gewoon met cremespoeling en shit eruit halen? het lijkt me namelijk zo fokkin slecht voor je haar om ze er droog uit te kammen? klinkt zo eng en breekbaar enzo ![]()
||
Citaat:
![]() ![]()
||
Citaat:
![]() Trouwens (waarschijnlijk domme vraag), als ik die dreads die niet goed zijn overnieuw heb gedaan en op rollers gezet, is het dan niet erg dat de rest die dus niet op rollers zitten ook "nat" wordt van de permanentvloeistof? Ik ga ze ook dikker maken, dus nieuwe hokjes. Kheb er nu veel te veel vind ik (82). Wel jammer dat die dreads die goed zijn dan veel dunner zijn dan de rest.
||
Citaat:
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
![]() mn haar gaat nu korter, en dan *misschien* weer overnieuw dreads. maar misschien ook niet.
|
Voor mij geen dreads meer... Bij mij waren ze echt aan elkaar gegroeid en ik heb ze eruit laten halen door een kapper, nu heb ik best kort haar. Op den duur werden ze ook heel erg zwaar en kreeg ik echt irritatie op m'n hoofd ervan. Ik verzorgde ze wel goed though, alleen niet genoeg aan gerold en uit elkaar getrokken - te vroeg de elastiekjes eruit gehaald... Dan krijg je dat soort ellende.
Ik moet mn haar nu wel weer kammen en zo maar toch ben ik blij dat ik geen dreads meer heb, het was echt een opluchting. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Algemeen dreadstopic deel....... the exploding boy | 500 | 17-03-2006 21:13 | |