Advertentie | |
|
![]() |
|
nee....
omdat ze weigerden hun eigen godsdienst op te geven... en omdat zij door deze culturen werden onderdrukt, werden zij in gildenvrije beroepstakken gedrukt, zoals handel...alleen zij wisten door hun familie in andere landen/streken (door de diaspora that is) te garanderen van uitgebreide handelsnetwerken die zij ook benutten en hierdoor rijk werden (echter ook maar een klein deel, het overgrote deel was straatarm) Dit was echter tegen het zere been van de europeanen waardoor deze ze harder gingen onderdrukken.... maarja, dat staat in de rascistische propaganda er natuurlijk niet bij....
||
Citaat:
|
wat een hoop propagandisch geblaat van Landser, geen bronnen, niets. Dan kan ik ook maar wat uit mijn duim zuigen.
laten we de rollen eens omdraaien. STEL: het witte arische ras is eigenlijk inferieur want hun wortels zijn te ver verwijderd van de oorspronkelijke homo sapien ras dat uit Afrika komt. Het witte volk IS inferieur wat betreft lichaamsbouw en cultuur. Het enige wat ze kunnen doen is geld verdienen, elkaar uitmoorden onder het mom vrijheid voor allen en onderdrukking van hun eigen volk. Kapitalisme is volgens hun vrijheid maar enige wat ze daarmee bereiken is anderen onderdrukken en zichzelf verrijken. Ze parasiteren ook op andere volkeren zodat ze zelf met hun Nikes en Gucci's kunnen rondlopen. Het witte ras is een plaag, het menselijke ras hoorde in harmonie te leven met moeder aarde, net als alle andere zoogdieren op aarde. Ze hebben de macht om dat te verwezelijken, maar kiezen ervoor om destructie, armoede en wanhoop aan te richten. Hun oorlogen altijd gericht om meer geld te verdienen en de aarde te blakeren. Dood aan het witte ras. Dit is wat racisten doen. In plaats van zichzelf aankijken en zelf helpen met het verbeteren van de wereld anderen de schuld geven. Want ja, zelf zijn we de beste ![]() Laatst gewijzigd op 08-10-2002 om 13:09. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
||
Citaat:
![]() Maarja on-topic, teksten zijn voor mij vaak erg belangrijk bij bands en daarom zal ik geen cd's kopen van RAC-bands omdat mij het textuele concept zodanig tegenstaat dat ik er niet mee geassocieerd wil worden. Ik ken genoeg mensen die zeggen dat het bij muziek bij hun alleen om de muziek gaat en de tekst hun niet interesseert, maar op 1 of andere manier ben ik toch wel gevoelig voor dat soort dingen, misschien komt dat doordat ik zelf half duits ben en absoluut niet als nazi of iets in die geest gezien wil worden. Natuurlijk weet ik dat ik in bepaalde zaken misschien hypocriet ben omdat ik ook wel weet dat je nooit precies een grens kunt trekken omdat je nooit een band of artiest zult vinden met wiens denkbeelden je het volledig eens bent. Ik ben zelf erg black metal fan (geen NSBM, door voorgaande uitleg over teksten) en daar worden ook bepaalde denkbeelden verkondigd die nou niet bepaald subtiel zijn (die ik vaak zwaar onzinnig vind). Als men een tekst van Dimmu Borgir (ik neem hen als voorbeeld omdat ze nogal vaak als mainstream aangeduid worden en toch best redelijk geaccepteerd zijn) neemt waar opgeroepen wordt om alle christen uit te roeien kan zo een band het toch ver schoppen, terwijl als een band ertoe oproept om alle joden uit te moorden zij meteen als een groep nazi's worden gezien, terwijl het eigenlijk niet een zo groot verschil is. Om even terug te komen op de RAC ten opzichte van black metal, men kan natuurlijk wel als argument aandragen dat er een verschil is tussen mensen haten om hun huidskleur dan om hun geloof, omdat geloof toch iets in waar je in feite zelf voor kiest Om maar eens een einde hieraan te breien RAC is buiten het textueel concept ook muzikaal niet mijn ding, hardcore en punkachtige muziek vind ik altijd voor eventjes leuk maar daarna gaat het me vervelen
||
Verwijderd
|
Citaat:
Racisten doen het een, maar dat is fout. Als racisten het ander doen, dan zou dat 'oke' zijn. Maar niets of het zijn van racist. Toch? |
![]() |
||
Citaat:
Rascisten geven anderen de schuld van hun problemen, en ze zien niet (of ze willen het niet zien) dat het ook de schuld van 'hun mensen' kan zijn.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Ik ga in ieder geval niet zo ver mezelf een nazi te noemen. Maar betreft het oorspronkelijke topic; Stahlgewitter, voor zover dat onder RAC valt, en Sieg Oder Tod. |
![]() |
|
|