Advertentie | |
|
![]() |
||
Citaat:
(vind het uit, neem er patent op en verkoop het aan de hoogste bieder om in hun forum te verwerken ![]() Maar het zou in dit huidige forum inderdaad onmogelijk zijn ![]() En nee, die negeerlijst is inderdaad op dit moment gewoon volledig useless. (kunt beter niet gebruiken en gewoon 'overheenlezen')
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar dan moet je dus gaan matchen of het klopt. En vaak worden quotes aangepast ed. En dan kan je het probleem krijgen dat mensen dezelfde text hebben, je kunt wel naam filteren, maar daar ga je ook problemen mee krijgen.. Het kan enigzins, maar het zal niet perfect werken en zal waarschijnlijk nog best een aantal regels code worden, en weer een query meer ![]() |
![]() |
||
Citaat:
||
Verwijderd
|
Citaat:
jij hebt het over iemand een bericht sturen als er op het quote knopje word gedrukt.. Wij als het al verstuurd is, en dan pas checken. |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
[QUOTE]GeritoDM schreef op 05-09-2003 @ 13:00:
Tja, dat kan wel. Maar als iemand dan de quote aanpast, iets weghaalt oid, of zelf Citaat:
Ik zeg dat het niet werkt als mensen posts aan gaan passen.. Verder kan het weleens problemen opleveren bij het opzoeken van de user an die quote, dat moet ook gefilterd worden.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Als je het tweede bedoelt, kan ik daar kort over zijn: Jah zo groot is dat probleem wel. Als jij je ergens zo ontzettend aan irriteerd zou jij het liefste toch ook willen dat diegene dan z'n kop hield? Maar iig, je zet ook niets voor niets iemand om zo'n negeerlijst ![]() |
![]() |
||
Citaat:
Daar gaan ze toch niet een hele functie voor inbouwen. Wees blij dat je iemand kan negeren. Je ziet dan alleen staan "xxxx heeft hier een bericht gepost". Dat is wel handig, want anders snap je de conversatie niet meer goed. Jullie stellen je echt aan hoor. Als een persoon echt vervelend is, wordt hij toch zo geband. ![]()
|
Dan zie je het hele topic dus niet, en daarmee ook de reacties erin van 'normale' mensen niet. Ik vind het hele idee nogal 'loos', lees het topic dan gewoon niet. Of is de negeerfunctie meer een manier om je eigen zelfbeheersing kracht bij te zetten? Sommige mensen zijn nu eenmaal hinderlijk, maar je kunt ook aan jezelf wel een paar eisen stellen imo.
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
voor zover mijn mening ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Hmmm ik zie "mijn" topic als een soort van eigendom zeg maar. Is misschien een scheve gedachte, maar stel nou dat zo'n topic een huis voor me is, daar laat ik toch ook niet iedereen zomaar binnen? En zeker geen mensen die ik niet moet. Maar goed, dit gaat wel erg ver natuurlijk.
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() Die verdienen het dan gewoon om door iedereen uitgesloten te worden. Iemand die namelijk IRL gaat lopen eikelen wordt op een gegeven moment ook overal uitgesloten dus dat zou dan hier ook wel een logisch gevolg zijn ![]() En je zou op die manier een hoop eikels uit je topics kunnen houden.
||
Citaat:
![]()
|
|