![]() |
|
Een Amerikaanse hardrockband, Hell on Earth, heeft gezegd dat een (niet nader geïdentificeerde) fan zich bij een concert van de band van het leven gaat beroven. De zelfmoord moet plaatsvinden tijdens een optreden van de band op 4 oktober in het State Theater in St. Petersburg in Florida.
Volgens Billy Tourtelot, zanger van Hell on Earth, heeft de band ingestemd met het verzoek van de ongeneeslijk zieke fan omdat de band ,,achter het recht om waardig te sterven staat''. De zieke fan wil met zijn zelfdoding op het toneel een statement maken over het recht van doodzieke mensen om waardig te sterven. Op welke wijze de fan zijn leven gaat beëindigen, is niet duidelijk. Zijn naam zal op de dag van het concert pas bekend worden gemaakt .De politie vindt dat de zelfdoding tijdens het concert niet mag doorgaan omdat er sprake is van een misdrijf. Volgens de Amerikaanse wetgeving is hulp bij zelfmoord strafbaar Hell on Earth heeft wel vaker rare stunts uitgehaald: zo hadden zij op het toneel seks met koeien en dronken zij gepureerde ratten. Nummers van de band zijn onder meer: Toilet Licking Maggot en Raped by the Virgin Mary. Bron: Fok Kent iemand deze band? ![]() En natuurlijk: Wat vinden we van dit soort acties tijdens optredens?
|
Advertentie |
|
![]() |
|
Dat iemand zelfmoord wil plegen ok, daar valt iets voor te zeggen als de persoon in kwestie ongeneeslijk ziek is. maar dwing dan niet een volle concertzaal om dat te moeten aanschouwen. tamelijk egocentrisch idee..
bovendien snap ik niet zo wat die band er nou mee opschiet, want zo positief zal de meeste aandacht die ze krijgen niet zijn, en bovendien hebben ze dan binnen no-time honderden van dit soort idiote/lugubere verzoeken..lijkt me ook niet bepaald goed voor het imago van zo'n band. want dan worden ze voortaan beoordeeld op de gebeurtenissen tijdens hun shows, en niet op de muziek die ze maken. |
![]() |
||
Citaat:
ontopic: Kunnen al die fans geen mass-suicide plegen? Inclusief de band...Da's pas een stunt! En gelijk een hoop losers minder, lijkt mij...
||
Citaat:
||
Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ieeh... ik vind het echt een ranzig idee... Als je er bij nadenkt... je ziet gewoon iemand doodgaan... Gatsie... Maargoed, ik neem aan dat de mensen die naar t concert gaan vantevoren wel ingelicht zijn ofzo... Anders zou t wel erg bot zijn, en dwing je mensen om naar zoiets te kijken... Kvind t nogal een aparte bedoening...
|
![]() |
misselijkmakend.
Daarbij vind ik ook dat er stilgestaan moet worden bij het feit dat het vrij schokkend is iemand dood te zien gaan. Een dood persoon zien, die je niet kent, is nog tot daar aan toe. Ik geloof niet dat je níets kunt voelen als je echt iemand dood zíet gaan. De mensen die daar leuk naar gaan kijken vinden dat dan misschien stoer, maar later krijgen ze er echt wel last van. En ach, het gaat ook nergens over. Het is gewoon sick.
Laatst gewijzigd op 22-09-2003 om 11:51. |
![]() |
|
het statement dat ze willen uitbrengen is prima
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
eigenlijk is het maar een trieste band, op zo'n manier aandacht trekken. maar het werkt wel, mensen worden benieuwd, gaan downloaden, misschien zelfs cd's kopen. iig komen ze in aanraking met de muziek. en vervolgens vindt het concertmetzelfmoord niet eens plaats omdat dat niet mag in amerika. zal wel veel show aan zitten.
||
Citaat:
Waardig sterven is naar mijn idee nog iets anders dan op het podium doodgaan terwijl een hele zaal toekijkt ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie |
wat zijn gothic kenmerken?? rastaindapasta | 84 | 01-03-2007 17:54 | |