Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2003, 15:19
Vini-Vidi-Vici
Vini-Vidi-Vici is offline
mn ex is erg vervelend bezig, ze loopt ontzettend over me te lullen...
zaterdagavond is ze naar het meisje dat ik leuk vind toegegaan
en heeft ze gezegd dat ze noooooit iets met mij moet nemen en dat zij ontzettende spijt heeft dat ze iets met mij heeft gehad en dat ze egt nooit iets emt me hade moeten beginnen enzo..
zon dingen dus allemaal....
terwijl we als vrienden uit elkaar zijn gegaan, maar ik vind dit niet egt n teken van vrienden (trouwes ik kwam haar vantevoren nog tegen met t uitgaan, en toenw as ze tegen mij heel vriendelijk)
is dit n jaloers actie ofzo? of doen alle meisjes zoeits?
ik heb eg superveel dingen die ik kan gaan vertellen over dr
maar dat wil ik niet doen..gewoon omdat ik dr respecteer, en ook nu niet.

maar wat moet ik doen? dr negeren of dr laten merken dat ik hier niet van gediend ben? of dr trugpakken?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 22-09-2003, 15:25
Warsocket
Warsocket is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef op 22-09-2003 @ 16:19:
en heeft ze gezegd dat ze noooooit iets met mij moet nemen en dat zij ontzettende spijt heeft dat ze iets met mij heeft gehad en dat ze egt nooit iets emt me hade moeten beginnen enzo..
terwijl we als vrienden uit elkaar zijn gegaan, maar ik vind dit niet egt n teken van vrienden (trouwes ik kwam haar vantevoren nog tegen met t uitgaan, en toenw as ze tegen mij heel vriendelijk)

maar wat moet ik doen? dr negeren of dr laten merken dat ik hier niet van gediend ben? of dr trugpakken?
Klote van haar
ten eerste niet alle meisjes doen zo
Mijn ex zou juist gepeild hebben of zij mij ook leuk vindt
ten 2e terugpakken moet je niet doen want dan ben je net zo kinderachtig zielig als zij
j kan gewoon laten merken dat je er niet van gedient bent en haar daarna negeren als ze er niet mee ophoud

suc 6 kerel
Oud 22-09-2003, 15:33
teufelmiri
teufelmiri is offline
terugpakken is wel erg kansarm, dus dat lijkt me geen optie.. maar met haar erover praten waarom ze zo doet is misschien wel een goed plan.. dan weet je waarschijnlijk ook meteen of ze jaloers is of dat ze gewoon moet wennen aan het idee dat jij nu iemand anders leuk vindt. en natuurlijk moet je dan ook meteen duidelijk maken dat je niet van haar gedrag gediend bent..

*wishes u luck*
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 15:37
Hyphen
Hyphen is offline
je moet er gewoon met haar over gaan praten!! dit slaat natuurlijk nergens op. zeg gewoon dat je het absoluut niet leuk vindt en of ze er mee op wil houden. doe ook maar een btje kleinerend, zo van dat je het een btje sneu vindt dat ze zoiets doet. dan lijk jij de volwassen jongen en voelt zij zich kut.
ghe..
Oud 22-09-2003, 16:10
Gwinnie
Gwinnie is offline
haar er op aanspreken.

ze is toch geen kind uit groep 7 met exen kan je gewoon normaal doen lijkt me.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 16:30
Vini-Vidi-Vici
met haar KUN je niet praten, de telfoon gooit e op als ze boos is, en als je in t eg met dr praat is ze zo iemand die wegloopt, heel kinderachtig dus..
maar wat zou ik nu zeggen tegen dat meisje wat ik leuk vind, en waar zij tegen heeft gezegd dat ik verliefd op dr ben??

zeggen dat ik eg niet gek op dr ben ofzo??(dat meisje zit bij me in de kals en is geowon n vriendin van me, en vind me ex maar dom doen...)
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 19:35
In_stilte
In_stilte is offline
Op zich heb je toch gewoon een relatie gehad met die ex, dan weet je toch wel ergens hoe je haar normaal kan aanspreken. Zelf kalm blijven. Als dit niet werkt weet je hoeveel je aan haar hebt en zou ik gewoon zorgen dat zij geen dingen over je weet die je niet zomaar kwijt wilt.

Dat meisje tegen wie je ex het heeft gezegt... jah ik zou het niet gaan ontkennen als je haar echt leuk vind, maar dat is natuurlijk helemaal je eigen keus...
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 20:56
Kinky girl17
Kinky girl17 is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef op 22-09-2003 @ 16:19:

Dit doet ze waarschijnlijk omdat ze je nog steeds leuk vind of gewoon vind dat het nooit uit had moeten gaan..
meisjes kunnen wel eens vervelend worden tegen hun ex.. niet omdat ze hem lastig willen vallen maar op dat moment is dat voor hun gevoel even goed.. (waarschijnlijk denkt ze niet veel later : o wat heb ik nou weer gedaan en baalt ze ervan) maar ik zal haar niet terugpakken.. het gaat dan zeker escaleren.. zij pakt jou weer terug etc.. maar waarschijnlijk vind ze je dan nog leuk zal dat kunnen?
Oud 22-09-2003, 20:56
Sade
Sade is offline
Join the Club

Dit klinkt precies als mijn ex-vriend. Die heeft vanaf het moment dat het uit was zich niet anders gedragen dan hoe jij deze situatie met je ex-vriendin beschrijft.

Eerst dit he... Laat me raden: jij hebt het uitgemaakt?
Oud 22-09-2003, 21:01
Vini-Vidi-Vici
nee zij
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 21:12
Sade
Sade is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef op 22-09-2003 @ 22:01:
nee zij
Oh. Ik ging er vanuit dat jij het uitgemaakt had, als je naar haar gedrag kijkt. In mijn geval is het namelijk wel zo dat ik het uitgemaakt heb (terwijl dat voor mij ook helemaal niet makkelijk was, maar ik trok het gewoon niet meer), en dat bleef hij me nog een hele tijd verwijten.
Ik vind dat je wel tegen haar moet zeggen dat je hiervan niet gediend bent, maar je moet haar absoluut niet proberen terug te pakken. Dan ben je net zo kinderachtig bezig als zij.
Bij mij is het trouwens over gegaan, de ruzies en irritaties met m'n ex, omdat we nu gewoon helemaal geen contact meer hebben.
Oud 22-09-2003, 21:54
AtHell
AtHell is offline
Jij bent echt het soort persoon die ik een nieuwe scooter aan zou raden om uit deze impasse te komen.
Oud 23-09-2003, 06:51
Vini-Vidi-Vici
Citaat:
Kinky girl17 schreef op 22-09-2003 @ 21:56:
Dit doet ze waarschijnlijk omdat ze je nog steeds leuk vind of gewoon vind dat het nooit uit had moeten gaan..
meisjes kunnen wel eens vervelend worden tegen hun ex.. niet omdat ze hem lastig willen vallen maar op dat moment is dat voor hun gevoel even goed.. (waarschijnlijk denkt ze niet veel later : o wat heb ik nou weer gedaan en baalt ze ervan) maar ik zal haar niet terugpakken.. het gaat dan zeker escaleren.. zij pakt jou weer terug etc.. maar waarschijnlijk vind ze je dan nog leuk zal dat kunnen?
ik weet het echt niet of ze mij nog leuk zou kunnen vinden, t kan natuurlijk, want de reden waarom het uitgegaan is was meer dor buitenaf dan doordat wij niet meer samen konden ofzo...
maar dan ben je toch dom als je zulke dingen gaat doen??
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 15:45
Vini-Vidi-Vici
ik krijg dus net te horen dat 2 super goede vriendinnen van mij (die gaan eccccchhhtt voor me door t vuur als t moet en t doet hun echt wat als iemand mij iets aandoet zegt maar..) mn ex zwart aan het maken zijn, ofjeh zwart aan het maken, ze zeggen tegen iedreen wat ze heeft gedaan.....en iedreen tegen wie ze het zeggen is het eens dat zoiets niet kan..
maar moet ik nu zeggen dat ze moetn ophouden of niet?(ik heb hun niet opgestookt, ze doen dit uit zichzelf omdat ze ontzettend boos zijn op mn ex)
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 15:54
Loezzel
Loezzel is offline
Waarom? Ze vertellen alleen de waarheid. Als ze het verhaal niet opblazen is er niks aan de hand. Is toch alleen maar gunstig voor jou? Dat zijn nou eenmaal de consequenties als je iemand zo iets aan doet, dus misschien is dit wel de verdiende loon voor je ex...
En hopelijk hoort het meisje waar jij gek op bent ook dit verhaal. Zou misschien beter voor jou uitkomen!
Oud 23-09-2003, 16:23
Vini-Vidi-Vici
hmm ja daar heb je idd ook wel weer gelijk in
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 16:45
Kinky girl17
Kinky girl17 is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef op 23-09-2003 @ 07:51:
ik weet het echt niet of ze mij nog leuk zou kunnen vinden, t kan natuurlijk, want de reden waarom het uitgegaan is was meer dor buitenaf dan doordat wij niet meer samen konden ofzo...
maar dan ben je toch dom als je zulke dingen gaat doen??
Ja het is zeker niet de slimste manier.. maar misschien haar manier om in contact met jou te komen.. misschien moet je haar gewoon een keer aanspreken en vragen hoe het zit.. is misschien wel de verstandigste manier..
Oud 23-09-2003, 16:47
Kinky girl17
Kinky girl17 is offline
Citaat:
Mannetje17 schreef op 23-09-2003 @ 16:45:
ik krijg dus net te horen dat 2 super goede vriendinnen van mij (die gaan eccccchhhtt voor me door t vuur als t moet en t doet hun echt wat als iemand mij iets aandoet zegt maar..) mn ex zwart aan het maken zijn, ofjeh zwart aan het maken, ze zeggen tegen iedreen wat ze heeft gedaan.....en iedreen tegen wie ze het zeggen is het eens dat zoiets niet kan..
maar moet ik nu zeggen dat ze moetn ophouden of niet?(ik heb hun niet opgestookt, ze doen dit uit zichzelf omdat ze ontzettend boos zijn op mn ex)
Wil jij dat ze moeten ophouden of maakt het jou niet uit? daar gaat het om denk ik..
En het zwart maken van iemand is natuurlijk niet leuk maar als het om dingen gaat die ze zelf heeft gedaan vind ik het niet echt zwartmaken.. dan is het gewoon vertellen wat ze gedaan heeft.. en daar is opzich niks ergs aan.
X
Oud 23-09-2003, 17:00
Vini-Vidi-Vici
ja ik vind het niet echt leuk als ze zon dingen over me verteld natuurlijk.......
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 15:33
Vini-Vidi-Vici
ik was vandaag op mn oude school en opeens komt mn ex naar me toe, om te vragen wat dr allemaal aan de hand was, waarom ik boos was enzo.
We hebben zeker 2 uur gepraat met zn 2e, en ze zegt dat ze nooooit zon dingen heeft gezegd over ons (maar dat dat andere meisje dus schijnbaar die dingen heeft verdraaid....)
maar daarna hebben we gewoon gezellig over vanalles en nog wat gepraat en ik volede egt nog steeds iets voor dr, dus ik schrijf n smsje van: ik mis je armen om me heen, en laat dat aan dr lezen, schrijft ze trug, de tijd staat stil, de tijd die alle wonden heelt....en daarna ik mis jou armen ook om me heen (we waren geowon nog steeds bij elkaar maar waren gewoon aant vertellen en gewoon dat emt die smsjes aant doen...
en ik zeg dr..ik wil je trug, ik mis je ontzettend, dus zij zegt, ja daar zeg ik geen nee tegen, want ik heb het echt ontzettend moeilijk nu zonder jou enzo...maar ik wil dr wel nog over nadenken....

dus 4 uur later zie ik dr weer (ik was weer naar mn oude school teruggegaan..) en ik vraag of ze al iets weet, zegt ze: ja t kan niet, ik heb het echt ontzettend moeilijk zonder je en ik mis je super,maar ik weet in mn achterhoofd dat t niet gaat....

maar nu gaan we zondag dus iets drinken samen enzo...

maar wat moet ik hiermee? zou ze het echt niet willen? ik heb echt t idee dat ze twijfelt, dat zegt ze ook zo min of meer....
maar wat moek nu doen?
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 15:53
Loezzel
Loezzel is offline
Je bent wel makkelijk over te halen moet ik zeggen.
Aangezien zij er nu al een slecht gevoel over heeft, en er toch kans is dat het weer iets wordt tussen jullie, kan ik alleen maar zeggen: doe het niet. Het gaat niet werken als zij er nu al een slecht gevoel over heeft. En binnen één dag ben je weer verliefd op haar! Beetje raar vind je niet?
Oud 24-09-2003, 16:03
Vini-Vidi-Vici
ik heb haar AL DIE TIJD al super erg gemist hoor!
dus dat is t niet, en zij had t zelfde, maar ze is bang dat t weer mis gaat...
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 16:08
Thomas
Thomas is offline
Negeren lijkt me de enige optie.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 17:57
Vini-Vidi-Vici
wrrom negeren?
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 22:14
Vini-Vidi-Vici
we hebben net nog gebeld enzo, en echt superlol gehad, en zondag spreken we ook weer af enzo, en ik hou echt wel gevoelens voor dr, maar ik kan die niet uitschakelen, terwijl dat eigk wel zou moeten, ik heb haar langer dan n mand niet gezien of gesproken, ben zelfs ontzettend boos op dr geweest, en ik zie dr 2 uur en ik ben weer helemaal verkocht...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten