En hoe doe je dat dan wel, ja laten we het daar eens over hebben.
Sta op in je klas en zeg ik hou van jullie allemaal, gewoon altijd onvoorwaardelijk. Omdat jullie allemaal even puur geboren zijn als ik. En we hebben allemaal liggen krijsen in angst voor het onbekende. En toen zijn we allemaal gaan leren omgaan met het leven. Kijk maar in de ogen van je buur, daar kijkt een mens net als jij je aan. Hij wil het net als jij alles goed doen, vrienden hebben, goed overkomen, ergens stiekem achter die ego. Net als bij mij ik ben geen haar beter. ik weet zeker dat ik graag wil rondkijken en liefde zienn blik kan vangen die me gerust stelt.
Relaties en bla je weet echt zelf wel wanneer het genoeg is alleen je geeft het niet toe. het is allemaal zo simpel. alleen we zijn bang om eerlijk te zijn. Te kwetsen en gekwets te worden we worden een tere maatschappij en heel kil en uniform. we kunnen zelf kiezen wat en hoe we willen worden, kap eff met dat ideaal beeld en die nuteloze uiterlijke kritiek.
Ha als we dan nu allemaal doen zijn wij dus echt een keer The next generation.
Zo mijn laatste jeugdige utopie, en nu door met het leven.
Kan dit enig effect hebben en een andere vraag; "is iemand zo gek genoeg om het te beginnen?"....signaalwoorden hoezé
en dan heel misschien(opsomming let op) mensen aan het denken zetten, niet zo zeer om oppeens de wereld te gaan verbeteren, gewoon om relaxed naar school te gaan. want ja! puistjes hebben we allemaal wel eens. ach of ik was al klaar.
zou heel wat spanning wegnemen.
Lekker ontspannen uit je nek kletsen, of misschien niet altijd.
kop dichT!
Zo nu ben ik volwassen en heb ik het laatste ding gezegt wat me nog dwaars zit en je ziet maar wat je er mee doet. wereld.