Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
6-0 gewonnen tegen nr 3.
Een hattrick van mijn nieuwe spits die ik eigenlijk voor de bank gekocht had ![]() Stand nu : 1. Sporting Rasta 9 55 - 1 27 2. Damire Sport 9 13 - 18 16 3. MER United 9 17 - 21 13 4. F.C. RockSuperStar 9 13 - 17 12 5. FC Pretoria 9 11 - 23 11 6. KrimpenVooruit 9 6 - 15 10 7. backspace 9 11 - 21 8 8. fc sportclub 9 14 - 24 6 Binenn 2 weken van de 7e naar de 3e plek en een doelsaldo van 11-0 in die 2 wedstrijden. Me jeugdpull was een slechte keeper. Tog op lijst gezet, miss voor een newbee. en me eco is min 63 K. en ga nog me stadion uitbreiden ![]() en weer 7 spelers op transferlijst. dit is de beste: Ries Speelman (15415053) 1 24 jaar, zwak vorm, licht geblesseerd, maar kan wel trainen Een sympathiek persoon, die gebalanceerd is en eerlijk. Heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider. Nationaliteit: Nederland Vastgestelde waarde: 63 000 Euro Loon: 860 Euro/week Eigenaar: MER United Waarschuwingen: 1 Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: redelijk Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk Scoren: matig Spelhervatting: zwak Doelpunten in carrière: 0 Hattricks in carrière: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 0 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
|
De S.com Hattrick Cup is gemaakt
![]() Hier vind je het speelschema ![]() De teams die in lichtblauw zijn aangegeven spelen thuis, we zijn met 15 deelnemers, dus 1 team heeft de 1ste ronde vrij. Vergeet niet elkaar uit te dagen, dat kan ik uiteraard niet voor jullie doen ![]() Laten we als regel nemen dat het thuisspelende team het uitteam uitdaagt!! Have Fun, en dat het beste team mogen winnen ![]() om het makkelijk te maken voor jullie zet ik hier de wedstrijden neer ![]() De eerst genoemde speelt thuis ![]() En oja: doe allemaal maar Cup-rules , krijgen we misschien nog Pingels aan het eind ![]() Glenn Salmon-FC Noorderbrink: VI.584 - rockyj-HilversumFC: VII.337 Geen team - ^Dragon^-MM Stars- VI.280 (Dragon is de 1ste ronde vrij, omdat we maar met 15 teams zijn ipv 16 ![]() Darkshooter-godver: VII.421 - phmpruim-WATB: VI.425 de ballonnenman-Catalunya C. F.:VI.260 - Number9-MER United: VI.657 Repsaj-Dinxperlo-Oost Wafel United: VI.861 - Faen-SE Höjden : VII.36 Mitros-VV Noordwijk-V.164 - Knijtert-FC knijtert :VI.475 Brain-damage-FC GoldenGoal: V.67 - MartenZ-Fc Swiffer: VI.768 Supermach-Machester United-VI.216 - Blue Wolf-Wolf Attack: VI.302 [België] Laatst gewijzigd op 22-09-2003 om 15:48. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Maar ik speel gewoon met mn B team hoor ![]() ![]() Maar idd. Het word geen walk over voor geen van beiden ![]() ![]() Succes ![]() Ik ga nu werken doeiiiiiiii
||
Citaat:
![]() Of iemand moet de Cup zo graag willen hebben dat die zijn A-team in het veld zet en zo zijn training opoffert ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
|
Noordwijk maakt voorlopige plannen voor de selectie van volgend seizoen bekent
Na vergadering met het bestuur, coach Lemmens, aanvoerder Luka Austin en voorzitter Steenvoorde, heeft de technische staf besloten voortaan het volgende beleid te volgen voor de selectie. De selectie zal voortaan bestaan uit: 1 keeper 4 verdedigers 6 middenvelders 4 vleugelspelers 3 spitsen totaal 18 spelers dus Op deze manier denkt Noordwijk het beste met de kosten van de selectie, en het risico van blessure's te kunnen omgaan. De selectie beslaat momenteel 21 spelers, waarvan jeugdspeler Tim Feenstra die zondag van het 2de overkwam al op de transferlijst staat. Calvin Romijn en Guus Beeke vloeien na dit seizoen over in de normale maatschappij, terwijl Dante de Nies op zoek gaat naar een nieuwe club. Verder zullen ook Perry Post, Stijn van Weert en Johannes Cedertorp hun weg in de voetballerij ergens anders moeten vinden. Op de vraag waarom Johannes Cedertorp, die toch voor een aanzienlijk bedrag was gekomen, weg moet, antwoorde de Coach: "Johannes heeft gewoon niet gebracht wat wij van hem hadden verwacht, hij is wel wat verbetert, maar nooit genoeg om in de basis te staan, dus aan het eind van het seizoen mag hij vertrekken" Noordwijk heeft wel aangegeven, dat er na het vertrek van deze spelers nog wel een aantal posities moeten worden ingevuld: " we zijn nog op zoek naar een goede verdediger, een vleugelspeler en twee middenvelders" aldus de Coach. Achja, dit doe ik constant op het forum van mijn league ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|
Ik heb wel zin in die "Scholieren.com Hattrick Cup".
![]() Leuke loting als ik t zo zie... Al wordt de tweede ronde (als ik door geraak) al meteen een lastig partijtje. Als ik in de finale terecht kom (en ik zeg 'ALS') heb ik t er wel voor over mijn eerste team in te zetten... Dus wie er dan eventueel mijn tegenstander is, je bent gewaarschuwd. ![]() ![]() En de Ballonnenman wordt t wel erg gemakkelijk gemaakt zeg... Die staat nu al bijna met een been in de finale. ![]() ![]() ![]() Ik zit er trouwens ook aan te denken supporter te worden. ![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() PIC en MOTS hebben alleen invloed op officiele wedstrijden (Competitie, KNVB-Beker), niet bij oefenwedstrijden |
![]() |
|
Machester United ?
Nog dat was toch wel een sterk team huh ? ![]() Goed dan hoef ik maar 1 keer 6000 pleuro te betalen ![]() [Duur tornooi hoor Mitros ![]() Moet ik wel onthouden dat ik niemand mag uitdagen volgende week ![]() ![]() *edit* Is er trouwens geen virtuele trofee voor het sterkste buitenlands team ? ![]()
||
Citaat:
![]() Maar er is geen troffee voor beste buitenlandse team, omdat het namelijk geen NL cup is, maar een S.com Cup, en dat is voor BL en NL ![]() |
![]() |
|
Ik heb btw nog een aantal speler te koop staan
![]() Wie wil mag bieden ![]() ![]() Stijn van Weert (8666593) 25 jaar, zwak vorm, gezond Een controversieel persoon, die gebalanceerd is en eerlijk. Heeft waardeloos ervaring en is een redelijk leider. Specialiteit: Koppen Conditie: uitstekend Keepen: rampzalig Positiespel: matig Passen: zwak Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak Scoren: zwak Spelhervatting: waardeloos Vraagprijs: 10.000 euro Perry Post (8666590) 28 jaar, matig vorm, gezond Een aangenaam persoon, die kalm is en eerlijk. Heeft slecht ervaring en is een slecht leider. Conditie: goed Keepen: waardeloos Positiespel: matig Passen: redelijk Vleugelspel: matig Verdedigen: waardeloos Scoren: matig Spelhervatting: goed Vraagprijs: 25.000 euro (en is inmiddels al geboden ![]() Tim Feenstra (16600701) 17 jaar , redelijk vorm, gezond Een sympathiek persoon, die gebalanceerd is en eerlijk. Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider. Specialiteit: Onvoorspelbaar Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: zwak Vleugelspel: slecht Verdedigen: matig Scoren: zwak Spelhervatting: zwak Vraagprijs: 1.000 euro ( en is inmiddels al geboden ![]() Wat een koopjuhs ![]() ![]() Laatst gewijzigd op 23-09-2003 om 20:30. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb voor jullie een prachtige speler in de aanbieding.
Haike Cuijpers (7335365) 25 jaar, zwak vorm, gezond Een aangenaam persoon, die opvliegend is en oprecht. Heeft slecht ervaring en is een goed leider. Nationaliteit: Nederland Vastgestelde waarde: 121 000 Euro Loon: 1 510 Euro/week Eigenaar: Catalunya C. F. Waarschuwingen: 0 Conditie: redelijk Keepen: waardeloos Positiespel: matig Passen: waardeloos Vleugelspel: redelijk Verdedigen: zwak Scoren: goed Spelhervatting: goed Wie het meest bied mag hem hebben. ![]() Mijn topscoorder, met al 15 goals dit seizoen en 2 hattricks. |
![]() |
|
Gelezen op het Hattrick forum op de vraag wanneer NL een Xtra divisie krijgt:
GM-Armandino: Daarover beslissen de HT's (samen met de lokale GM's) aan het einde van het seizoen, de kans dat er dit seizoen al een nieuwe divisie bijkomt acht ik op dit moment niet zo groot (ondanks het feit dat de teams "op" zijn en de wachtlijst alleen maar zal groeien) Op dit moment 2000+ wachtenden voor een team in NL ![]() |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() ![]() nee haha, ik heb nu ook een clown gekocht vandaag van al dat geld. Dus daarom gaat deze goeie jongen weg. Maar zeker voor teams die geen clown hebben is het een toppertje. ![]() |
![]() |
|
Een clown maakt volgens mij niet zoveel uit hoor.
Zeker als je zoals mij in een divisie zit waar 6 van de 8 teams zo slecht zijn dat je ertegen kan piccen ![]() Maar ik heb zelf al een prijsschutter gekocht dit weekend ![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Ik hyeb zo'n semiclown
![]() Iig hijs 17 en is net goed positiespel geworden ![]() Dus daarom heb ik hem niet gekocht ![]() Ik heb trouwens een best jong team ![]()
||
Citaat:
![]() Je weet dat Buitenlandse spelers Xtra veel geld kosten ![]() Ik wil ook supporter ![]() |
![]() |
|
![]() |
Wat is een clown precies?
En als jullie beginnen heb ik ook nog wel wat spelers, meeste lopen rond half zeven vanavond af: Yusman bin Kamaluddin (10937751) 19 jaar, waardeloos vorm, gezond Een controversieel persoon, die temperamentvol is en rechtvaardig. Heeft rampzalig ervaring en is een matig leider. Nationaliteit: Malaysia Vastgestelde waarde: 10 000 Euro Loon: 732 Euro/week inclusief een 20% Bonus Eigenaar: MER United Waarschuwingen: 0 Conditie: zwak Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: zwak Vleugelspel: redelijk Verdedigen: slecht Scoren: zwak Spelhervatting: matig Doelpunten in carrière: 1 Hattricks in carrière: 0 Competitiedoelpunten dit seizoen: 0 Bekerdoelpunten dit seizoen: 0 Vraagprijs: 5 000 Ries Speelman (15415053) 1 24 jaar, zwak vorm, licht geblesseerd, maar kan wel trainen Een sympathiek persoon, die gebalanceerd is en eerlijk. Heeft slecht ervaring en is een waardeloos leider. Nationaliteit: Nederland Vastgestelde waarde: 55 000 Euro Loon: 860 Euro/week Eigenaar: MER United Waarschuwingen: 1 Conditie: slecht Keepen: rampzalig Positiespel: slecht Passen: redelijk Vleugelspel: slecht Verdedigen: redelijk Scoren: matig Spelhervatting: zwak Vraagprijs: 40 000 Byron Jimenez (6101529) 25 jaar, slecht vorm, gezond Een aangenaam persoon, die gebalanceerd is en oprecht. Heeft waardeloos ervaring en is een zwak leider. Nationaliteit: USA Vastgestelde waarde: 46 000 Euro Loon: 1 008 Euro/week inclusief een 20% Bonus Eigenaar: MER United Waarschuwingen: 1 Conditie: uitstekend Keepen: waardeloos Positiespel: slecht Passen: goed Vleugelspel: zwak Verdedigen: waardeloos Scoren: waardeloos Spelhervatting: rampzalig Vraagprijs: 20 000 Per Hörnwald (8850137) 19 jaar, slecht vorm, gezond Een sympathiek persoon, die gebalanceerd is en oneerlijk. Heeft rampzalig ervaring en is een redelijk leider. Specialiteit: Koppen Nationaliteit: Sverige Vastgestelde waarde: 40 000 Euro Loon: 864 Euro/week inclusief een 20% Bonus Eigenaar: MER United Waarschuwingen: 0 Conditie: goed Keepen: rampzalig Positiespel: waardeloos Passen: redelijk Vleugelspel: matig Verdedigen: zwak Scoren: zwak Spelhervatting: slecht Vraagprijs: 17 500 Josha van Osch (15788316) 19 jaar, slecht vorm, gezond Een controversieel persoon, die kalm is en oneerlijk. Heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider. Nationaliteit: Nederland Vastgestelde waarde: 116 000 Euro Loon: 1 360 Euro/week Eigenaar: MER United Waarschuwingen: 0 Conditie: rampzalig Keepen: redelijk Positiespel: rampzalig Passen: rampzalig Vleugelspel: rampzalig Verdedigen: rampzalig Scoren: rampzalig Spelhervatting: rampzalig Vraagprijs: 95 000 als je er 1 zou willen mag je gewoon bieden. Als je een goed bod doet en ik verkoop hem vanaaf niet, zet ik hem voor dat bedrag op de lijst voor zaterdag.
||
Citaat:
![]() Staat in je wedstrijdprogramma, godver - Darkshooters.. ![]() Zelfde inlog IP's ![]() Zeker vlak achter elkaar ingelogt he ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Vrije tijd |
Hattrick II (Gratis Voetbalmanagergame) vervolg number9 | 1 | 28-09-2003 17:16 |