Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 22-09-2003, 20:58
kainie
kainie is offline
Wie liegt erook wel eens als ze je vragen of je nog maagd bent, ik heb paar weken terug tegen me vrienden verteld dat ik ontmaagd was door me ex (wat niet zo is), ik deed dit omdat we erover aant praten waren en ze eigenlijk wel vonden dat je op je 17de toch wel ontmaagd moest zijn. Naja dus ik maar lullen dat ik het al had gedaan, voel me hier best kut over.. want ik ben dus nog steeds maagd alleen het ziet er niet naar uit dat ik nog voor me 18de ontmaagd zal worden... damn sux :/
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 21:01
Qimm
Qimm is offline
Waarom zou je daar in godsnaam over willen liegen?
Oud 22-09-2003, 21:05
Another Way
Another Way is offline
Doe ik altijd
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 21:06
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Qimm schreef op 22-09-2003 @ 22:01:
Waarom zou je daar in godsnaam over willen liegen?
Omdat je bij vrouwen op mijn leeftijd redelijk voor lul staat als je nog maagd bent. Mooie verhalen verzinnen is dan het beste wat je kan doen.
Oud 22-09-2003, 21:07
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 22-09-2003 @ 22:06:
Omdat je bij vrouwen op mijn leeftijd redelijk voor lul staat als je nog maagd bent. Mooie verhalen verzinnen is dan het beste wat je kan doen.
psies jij snapt het
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 21:12
Mr. Tumnus
Mr. Tumnus is offline
Hehe. Dat heb ik in een ver verleden ook eens gedaan om niet onervaren over te komen, alleen ging het toen slechts om orale seks en was ik 15. Maar ik had nog helemaal niks gedaan. Het is natuurlijk niet eerlijk of slim, maar voor mij heeft het geen nadelen gehad.
Oud 22-09-2003, 21:22
Gwinnie
Gwinnie is offline
nee. dat zeg ik gewoon.
vandaag nog, door een meisje dat t waarschijnlijk wel raar vindt.
ze vroeg:
heb je nou al met m gekrikt?
ik: gaat jou dat wat aan?
zij: is toch normale vraag?
ik: ehmm.. ja. nou. nee . nog niet.
zij: o. oke

dus. ik zie niet echt in waarom je je daarvoor moet schamen. en meestal zijn het je vrienden die zoiets vragen, en daar schaam je je als het goed is zowiezo niet voor.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 21:24
Another Way
Another Way is offline
Ik schaam me bij alles en iedereen
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 21:34
AngelLena
AngelLena is offline
Nope. Ik heb altijd zoiets van: je kan beter je maagdheid verliezen aan iemand waar je echt om geeft, dan aan zomaar iemand. En als ik die iemand nog niet gevonden zou hebben, zou ik me absoluut niet schamen voor mijn maagdheid. Liever maagd dan slet.
Oud 22-09-2003, 21:35
WB_Oud
WB_Oud is offline
Waarom zou je uberhaupt een antwoord geven? Sommige dingen hoeft nou eenmaal niet iedereen te weten, vrienden/vriendinnen inbegrepen. Liegen kan je alleen maar in de problemen brengen, veel goeds zal het niet doen.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 21:40
Verwijderd
ik lieg er nooit over jullie mogen het allemaal weten

IK BEN MAAGD EN DAT BLIJF IK NOG HEEEEL LANG
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 21:47
Verwijderd
beetje breezah
resist peer pressure kids
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 21:48
Stevill
Stevill is offline
wel een keer maar toen andersom zeg maar

dames reageren anders als je zegt maagd te zijn en het stiekum niet bent
Oud 22-09-2003, 21:49
R-J-N
R-J-N is offline
tuurlijk niet...ik was er tot dit weekend ook tamelijk trots op. Maar vindt ut ook niet erg om het niet meer te zijn

Sex en aanverwante zaken heeft imo nix te maken met status of stoerheid, maar met liefde en vertrouwen e.d. En dan mogen sommige mensen me nu nep of een watje vinden. Denk dat m'n vriendin ut erg oprecht, lief en schattig vindt, in haar woorden...

en ook zei maakt er geen probleem van, volgens mij vondt ze het zelfs leuk, zij is 22 en ik 19...en dat zij dan m'n eerste was...
Oud 22-09-2003, 21:50
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Ik ben maagd, iedereen weet dat op school, en het mag zo lang duren als het gaat duren.

Maakt me niet zoveel uit.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 22:15
Menahem
Menahem is offline
Treurig als je daar over liegt.

Ik kan me voorstellen dat je er niet graag over praat dan, maar liegen....

Begin er gewoon niet over, maar lieg er ook niet over als het ter sprake komt.
Oud 22-09-2003, 22:18
Verwijderd
Citaat:
WB schreef op 22-09-2003 @ 22:35:
Waarom zou je uberhaupt een antwoord geven? Sommige dingen hoeft nou eenmaal niet iedereen te weten, vrienden/vriendinnen inbegrepen.
Precies. De details van mijn (seks)leven gaan eigenlijk maar vrij weinig mensen aan en ook die mensen moeten soms accepteren dat sommige dingen ze gewoon geen kont aangaan.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 22:21
metalgirl
metalgirl is offline
Ik kan mij voorstellen dat mensen erover liegen. Vooral als de relatie met degene aan wie je dat zegt niet zo close is. In een echte relatie dus vind ik het niet kunnen. Daar gaat eerlijkheid boven alles!
Oud 22-09-2003, 22:22
Stevill
Stevill is offline
Citaat:
metalgirl schreef op 22-09-2003 @ 23:21:
Ik kan mij voorstellen dat mensen erover liegen. Vooral als de relatie met degene aan wie je dat zegt niet zo close is. In een echte relatie dus vind ik het niet kunnen. Daar gaat eerlijkheid boven alles!
precies

in een fun relatie moet het idd kunnen
Oud 22-09-2003, 22:28
Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Je staat pas voor lul als je al die tijd de ander hebt voorgelogen over het maagd zijn. En als het er op aan komt door de mand valt

Ik heb er nog nooit over gelogen. Maar het is me dan ook nog nooit gevraagd.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 22:29
Tampert
Tampert is offline
Citaat:
nare man schreef op 22-09-2003 @ 23:18:
Precies. De details van mijn (seks)leven gaan eigenlijk maar vrij weinig mensen aan en ook die mensen moeten soms accepteren dat sommige dingen ze gewoon geen kont aangaan.
Oud 22-09-2003, 22:58
Cryptic Winterstorm
Cryptic Winterstorm is offline
Hmmm... Ik ga er ook geen verhalen om heen lullen... Vind het ook niet zo belangrijk of iemand nou maagd is of niet... Andere mensen vinden dat kennelijk wel belangrijk, fijn voor hun zou ik zeggen.

Ik vind het ook helemaal niet stoer als je er echt extreem mee gaat opvallen met het feit dat je geen maagd meer bent, net of je dan meer bent dan andere omdat je "het" "toevallig" gedaan hebt.

Laatst gewijzigd op 22-09-2003 om 23:02.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2003, 23:10
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 22-09-2003 @ 23:28:
Je staat pas voor lul als je al die tijd de ander hebt voorgelogen over het maagd zijn. En als het er op aan komt door de mand valt
Voor dat geval moet je gewoon weer een goed smoesje klaar hebben.
Oud 22-09-2003, 23:14
Verwijderd
Het gaat niemand wat aan zou ik zeggen
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 01:03
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 22-09-2003 @ 22:07:
psies jij snapt het
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 09:17
Unexplained
Unexplained is offline
Citaat:
Desecrator schreef op 22-09-2003 @ 22:06:
De keerzijde is ook aanwezig: veel vrouwen vinden het 'schattig' als een jongen nog maagd is. Daarnaast zijn ze blij dat je geen vergelijkingsmateriaal hebt, waardoor ze denken dat jij het al snel goed vindt. Bovendien blijven vragen als "is het lekkerder met mij dan met je ex?" je bespaart. Wat wil je nog meer?
Oud 23-09-2003, 09:50
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 23-09-2003 @ 09:17:
De keerzijde is ook aanwezig: veel vrouwen vinden het 'schattig' als een jongen nog maagd is. Daarnaast zijn ze blij dat je geen vergelijkingsmateriaal hebt, waardoor ze denken dat jij het al snel goed vindt. Bovendien blijven vragen als "is het lekkerder met mij dan met je ex?" je bespaart. Wat wil je nog meer?
daarom
Natuurlijk is het ook wel leuk als een jongen een beetje weg weet met je lichaam. Maar toch vind ik het ook wel wat hebben als je ze nog dingen moet leren Kun je ze mooi helemaal aanpassen naar jouw smaak, goed africhten dus
Oud 23-09-2003, 09:55
Verwijderd
Ik kan me niet herinneren dat ik daar ooit over heb gelogen.
Ik bedoel.. waarom zou ik dat doen om erover mee te kunnen praten? Ik heb geen idee hoe het zal zijn, dus kan ik er ook nix over vertellen.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 10:10
Verwijderd
Onzin.

Ontmaagd zijn is niet iets om over op te scheppen. En als je vrienden hebt die het daar niet mee eens zijn, dan zou ik toch ergens anders mijn heil zoeken.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 13:46
Gothic
Gothic is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 23-09-2003 @ 10:17:
Dit wilde ik idd posten, maar is al gedaan... Sommige meisjes 'vallen' op jongens met weinig tot geen ervaring.
Oud 23-09-2003, 13:56
WB_Oud
WB_Oud is offline
Ligt het nou aan mij of wordt neuken gewoon extreem overdreven? Als je het doet is het fijn natuurlijk, maar dat bepaald toch niet de rest van je leven? Wat boeit het echt?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 14:24
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
WB schreef op 23-09-2003 @ 14:56:
Ligt het nou aan mij of wordt neuken gewoon extreem overdreven? Als je het doet is het fijn natuurlijk, maar dat bepaald toch niet de rest van je leven? Wat boeit het echt?
Et bepaald wel hoe andere mensen over je denken. Als je voor je 18 nog nie geneukt heb denken veel mensen van "goh wat een loser" en krijg je snel een labeltje opgeplakt
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 14:25
Verwijderd
Citaat:
Another Way schreef op 23-09-2003 @ 15:24:
Et bepaald wel hoe andere mensen over je denken. Als je voor je 18 nog nie geneukt heb denken veel mensen van "goh wat een loser" en krijg je snel een labeltje opgeplakt
Tuurlijk niet. Het maak echt wel uit hoe je je verder gedraagt. Wat hebben andere mensen nou met je sexleven te maken, daar merken ze toch nix van..
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 14:28
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 23-09-2003 @ 15:25:
Tuurlijk niet. Het maak echt wel uit hoe je je verder gedraagt. Wat hebben andere mensen nou met je sexleven te maken, daar merken ze toch nix van..
Nee maar sommige mensen vinden je een loser of nerd als je nog geen sex of vriendin heb gehad
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 14:33
Wave
Wave is offline
Citaat:
Another Way schreef op 23-09-2003 @ 15:28:
Nee maar sommige mensen vinden je een loser of nerd als je nog geen sex of vriendin heb gehad
Volgens mij zijn het juist de losers en nurds die dat denken.... ik vind het ook wel lief als mijn vriend nog maagd is, als hij het niet is oke maar als hij het wel is is het ook goed. Het hefet toch niets met je persoonlijkheid te maken (of je moet zo wanhopig zijn dat je maar met iemand in bed duikt om ontmaagd te worden....zucht) en het gebeurd allemaal vanzelf wel een keer....
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 14:40
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
Wave schreef op 23-09-2003 @ 15:33:
Volgens mij zijn het juist de losers en nurds die dat denken.... ik vind het ook wel lief als mijn vriend nog maagd is
OP je 17e wel ja, maar op je 25ste denk ik niet
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 17:10
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Unexplained schreef op 23-09-2003 @ 10:17:
De keerzijde is ook aanwezig: veel vrouwen vinden het 'schattig' als een jongen nog maagd is.
Vanaf een bepaalde leeftijd gaat ervaring en kwaliteit van de sex toch echt boven schattig zijn en maar wat aanprutsen.
Oud 23-09-2003, 17:20
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef op 23-09-2003 @ 18:10:
Vanaf een bepaalde leeftijd gaat ervaring en kwaliteit van de sex toch echt boven schattig zijn en maar wat aanprutsen.
Geloof ik nix van.. bij mij zou dat iig niet zo zijn. Ik begrijp wel dat zoiets boeit als je een sexrelatie hebt ofzo, maar anders heb je toch een relatie omdat je van de ander houdt..
Boeit liefde dan minder en sex meer, naarmate je ouder wordt? (want dat zeg je in feite).
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 17:31
Optima
Optima is offline
Sommige meisjes hebben al 20 jngens gehad en zeggen dat ze maagd zijn omdat ze zich hiervoor schamen

Maar jij hebt nog niemand gehad, schaamt je, en zegt dat je GEEN maagd meer bent?

je bent de oplossing voor de dubbele moraal....
Oud 23-09-2003, 18:25
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
Alicia Silverstone schreef op 23-09-2003 @ 18:20:
Boeit liefde dan minder en sex meer, naarmate je ouder wordt?
Dat niet maar bij een nieuwe relatie verwacht je dat zowel liefde en sex minimaal net zo goed zijn als bij de vorige relatie.
Oud 23-09-2003, 20:39
Verwijderd
t is neit zo dat ik erover zou liegen, maar als mensen mij vragen: zeg, heb jij nou al eens die grote stap gedaan met je vriend?
dan geef ik geen antwoord, omdat ik vind dat het mensen eigenlijk niet aangaat.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 20:42
Aniken.temp
Aniken.temp is offline
Gaat mensen inderdaad weinig aan. Ligt er voor een groot deel ook aan hoe je omgeving erover denkt, lijkt me. En in hoeverre je je door je vrienden laat beinvloeden..

Punt blijft dat het niet iets is waar je over zou moeten liegen. Het zou in ieder geval niet nodig moeten zijn..
Oud 23-09-2003, 20:53
Verwijderd
Als iemand vraagt of ik nog maagd bent antwoord ik met een simpel ja....

zelfde voor het zoenen hoor....

ze nemen me maar zoals ik ben
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 20:58
DEChengst
DEChengst is offline
Citaat:
F0_ol schreef op 23-09-2003 @ 21:53:
ze nemen me maar zoals ik ben
Daarna ben je in ieder geval geen maagd meer
Oud 23-09-2003, 21:00
Verwijderd
Citaat:
Desecrator schreef op 23-09-2003 @ 21:58:
Daarna ben je in ieder geval geen maagd meer
Neeeeeeee!! mijn maagdelijk oren!!

hoe durf je?
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 21:11
Miss G. Fish
Miss G. Fish is offline
Citaat:
kainie schreef op 22-09-2003 @ 21:58:
Wie liegt erook wel eens als ze je vragen of je nog maagd bent, ik heb paar weken terug tegen me vrienden verteld dat ik ontmaagd was door me ex (wat niet zo is), ik deed dit omdat we erover aant praten waren en ze eigenlijk wel vonden dat je op je 17de toch wel ontmaagd moest zijn. Naja dus ik maar lullen dat ik het al had gedaan, voel me hier best kut over.. want ik ben dus nog steeds maagd alleen het ziet er niet naar uit dat ik nog voor me 18de ontmaagd zal worden... damn sux :/

Wees maar trots dat je nog maagd bent!
Oud 23-09-2003, 21:17
Verwijderd
ik zei gewoon altijd dat ik idd nog maagd was want ik schaamde me er nie voor

en als ze het niks aanging gaf ik gewoon geen antwoord...
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 21:26
Hyperke
Hyperke is offline
als ze je vragen dat je maagd ben zeg je maar dat de daad op camping ofzo is verricht i dunno of belangerijker

WHY THE FUCK moet hij of zij dat weten ? (dus die het vraagt of je nog maagd bent ) wsl om op te scheppen ,
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 21:43
Tulpje6
Tulpje6 is offline
Nee, nooit over gelogen toen ik nog maagd was (tot mn 19.9 jaar), wel gebaald/ zorgen gemaakt over dat ik 'al zo oud' was en nog maagd.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 22:10
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Zoiets vind ik zo triest he...

Net alsof je meteen een stuk stoerder bent als je ontmaagd bent ziek

Regels voor berichten