![]() |
||
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Mijn eerste reactie was: nee, nooit, wat er ook gebeurt, als ik mezelf ga minachten door wat ik doe zal het er ook niet beter op worden, dus het zal niets helpen. Dan maar geen geld.
Maar dit vond ik ook wel een goede opmerking: Citaat:
|
![]() |
||
Citaat:
Gewoon zaken, meer niet.
||
Citaat:
Zou'k gelijk vragen wat je extra krijgt voor een rimpel-fuck. wtf wil je nou echt zeggen dat je dat niks uitmaakt? ![]()
||
Citaat:
"just close your eyes and think happy thoughts"
||
Citaat:
![]()
|
Ik weet het zo niet, het is nog nooit voorgekomen.
Maar op zich lijkt het me niet zo'n probleem, ik denk dat ik nog wel een oud wijf neuk voor geld... Veel geld welteverstaan natuurlijk. Geld is nooit weg natuurlijk, ok het maakt niet gelukkig, maar beter veeel geld dan helemaal geen geld. ![]() Hmmm doe het toch maar niet... Maar wie weet... Ik weet het ook niet. ![]()
||
Citaat:
![]()
|
![]() |
Nee, ik denk niet dat ik het zou doen als ik voldoende geld heb om mezelf van alle basisbehoeften te voorzien.
Als ik echter geen geld zou hebben. Ik heb alles gedaan om aan werk te geraken maar ik vind geen werk. Ik heb geen recht op werkloosheidsuitkering én ze bieden véél geld, dan zou ik het toch wel overwegen denk ik. |
![]() |
|
Stel dat er nou een ouwe tang naar je komt en bied je 1000 euro voor een snelle wip...
1000 euro is in zo'n geval snel verdient. ![]() Het is wel behoorlijk ranzig natuurlijk, je zult echt niet voor geld een super mooie meid mogen vermaken. ![]()
Laatst gewijzigd op 23-09-2003 om 10:56. |
![]() |
|
Als ik ooit in zo'n hoge geld nood kom... dan ga ik nog eerder hersenloos werk doen in een fabriek
![]() ![]() ![]()
|
Als ze er voor willen betalen, dan doen ze maar. Alleen bepaal ik wel wanneer en met wie ik seks heb. Dus als een man bv zegt hee je krijgt 1 miljoen als ik je anaal mag nemen dan ga ik echt geen ja zeggen, want ik wil niet met een man. En als het een vrouw geweest zou zijn dan zou ik haar toch verdomde leuk moeten vinden. Ik ga niet zomaar met een onbekende liggen neuken.
||
![]() |
Citaat:
Mannelijke hoeren bestaan ook, waarom zou dat woord alleen voor vrouwen zijn?
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Verquote mijn kloot Verwijderd | 283 | 19-07-2007 00:51 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Anti amerikaans... iceball | 452 | 02-02-2006 17:21 | |
Psychologie |
homosexualiteit is een geestelijke ziekte Verwijderd | 266 | 11-04-2003 13:46 | |
De Kantine |
[gouwe ouwe] wat staat er onder je ctrl+V ??? damaetas | 582 | 27-01-2003 18:11 | |
Algemene schoolzaken |
agendateksten gangstah_girl | 0 | 06-07-2002 18:59 | |
Algemene schoolzaken |
Versier la agenda! Mik-mother | 14 | 30-06-2002 06:45 |