Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2003, 09:02
Sade
Sade is offline
Ik denk dat het wel duidelijk is waar dit topic over moet gaan

Het gaat dus over zoenen. Hoevaak hebben de mensen op dit forum gezoend? Wanneer kreeg je je eerste zoen? Hecht je veel waarde aan zoenen, of zoen jij met 10 mensen op een avond?
Oud 23-09-2003, 09:05
Sade
Sade is offline
O ja, misschien wel netjes om zelf ook even m'n vragen te beantwoorden

Ik heb met 4 jongens gezoend, twee vriendjes, een vakantievriendje, en een potentieel vriendje
Dat is misschien niet veel voor een 16-jarig meisje, tenminste, als je kijkt naar wat er op zaterdagavond allemaal gebeurd, maar ik ben gewoon iemand die redelijk wat waarde hecht aan een zoen, en dus het liefst met een jongen die ik ook echt leuk vind
En nu jullie
Oud 23-09-2003, 09:49
Verwijderd
Aangezien ik een paar vriendjes heb gehad, heb ik niet meer bijhouden hoe vaak ik nou met hen gezoend heb..

Het zijn iig ongeveer 12 verschillende jongens. (Met wie ik gezoend heb dan.. niet dat ik 12 vriendjes heb gehad ofzo..)

En ja, ik hecht wel waarde aan zoenen. Ik zoen niet zomaar voor de lol met iemand. De keren dat ik met iemand "voor 1 avondje" gezoend heb deed ik dat niet omdat ik het zo geweldig lekker vond, maar vaak uit frustratie omdat ik liefdesverdriet had. (Stomme reden, maarjah).

Laatst gewijzigd op 23-09-2003 om 09:52.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 09:57
Qimm
Qimm is offline
nou ja, hoeváák dat weet ik niet hoor maar met 3 mensen. De eerste zoen was voor mij heel speciaal en was dit jaar op 16 april. Dat was dan ook met mijn ex vriend. Daarna nog een paar keer met 'een vriend' gezoent, maar dat was gewoon zonder verdere bijbedoelingen. En dan als laatste dit weekend met een heel schattige jongen. Ik weet toch nog niet zeker of ik hem wel ga bellen.... eng!

Laatst gewijzigd op 23-09-2003 om 10:00.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 10:04
Verwijderd
Bij mijn eerste zoen was ik 11, en dat was met mijn eerste vriendje. Mijn laatste zoen was eergister met mijn laatste vriendje. Daartussen heb ik nog met 19 jongens gezoend, waarvan er 5 ook langer mochten blijven. (maximaal een jaar )

Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 10:13
Hawahaai
Hawahaai is offline
Ik heb in totaal met 4 jongens gezoend, waarvan er 3 op dat moment ook mijn 'vriendje' waren; van de 4e wilde ik dat wel graag, maar ik was te verliefd om te zien dat hij me gewoon aan het lijntje hield, anders had ik het echt niet gedaan.
Ik zoen in principe niet zomaar met iemand, ik moet echt iets voor hem voelen, en 'weten' dat het 'wederzijds' is...
Mijn eerste zoen? Met mijn eerste 'vriendje', ik was bijna 17, maar die zoen -en die jongen trouwens ook - was niet zo'n succes, dus daar denk ik liever niet aan.
Ik denk veel liever aan al die zoenen met mijn 'eerste serieuze vriend' (die van nu dus)... Eergister de laatste gehad... en hopelijk volgen er nog veel meer!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 10:31
Nona
Nona is offline
Hum, ik heb het niet echt bij gehouden. Ik heb met een stuk of zes jongens gezoend, waarvan ik er op twee tot over mijn oren verliefd was. Mijn eerste zoen was op de ochtend van de vuurwerkramp in Enschede, ik was toen geloof ik vijftien. Ik zoen nooit met meer dan 1 jongen op een avond, ik vind het eigenlijk al te weinig als er een week tussen zit. Maar ik hoef ook weer niet helemaal verliefd te zijn op een jongen wil ik ermee zoenen, al stel ik wel bepaalde eisen.
Oud 23-09-2003, 10:34
Mr. Tumnus
Mr. Tumnus is offline
Met vier verschillende meisjes. Ik ben ook nog van de 'oude stempel' die veel waarde hecht aan een zoen. Twee van die meisjes zijn ex-vriendinnen, een ander was een meisje dat ik al mijn hele leven ken en nog een ander vond ik wel leuk, maar ik had niet door dat ik al de derde die avond was voor haar.

Ik zoende voor het eerst toen ik 15 was, en het was ehh... betoverend. Ik was al zo lang verliefd op dat meisje, en toen tijdens een feestje vroeg ze of ik haar leuk vond, dus ik zei ja. Ze vroeg of ik dat kon bewijzen, maar ik, als groentje, stond maar een beetje langs haar heen te kijken. Zij nam het initiatief. *krijgt nog steeds vlinders in zijn buik van haar*
Oud 23-09-2003, 10:39
Verwijderd
Ik heb zovaak gezoend, hoevaak weet ik niet meer...
Maar gisteren was het heeeel lekker
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 11:37
Verwijderd
Hoe vaak ik heb gezoend? Geen idee.. Heb het niet geteld, maar zoen nogal vaak aangezien ik een vriend heb.
Heb met iets van 6 jongens ofzo gezoend, waarvan een dus mijn huidige vriend.
Ik kreeg mijn eerste zoen op mijn 13e, vond t heel vies, de jongen niet leuk en was blij dat ik van die kwijlerd af was na de vakantie.

Ik hecht veel waarde aan zoenen, maar echt nog zoenen met tong, nee, dat doen we heel weinig eigenlijk. iig veel minder dan zonder tong

mijn laatste zoen? Zondagavond toen ik mijn lieverd weer moest uitzwaaien op het station.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 12:17
Verwijderd
Citaat:
GND86 schreef op 23-09-2003 @ 10:05:
O ja, misschien wel netjes om zelf ook even m'n vragen te beantwoorden

Ik heb met 4 jongens gezoend, twee vriendjes, een vakantievriendje, en een potentieel vriendje
Dat is misschien niet veel voor een 16-jarig meisje, tenminste, als je kijkt naar wat er op zaterdagavond allemaal gebeurd, maar ik ben gewoon iemand die redelijk wat waarde hecht aan een zoen, en dus het liefst met een jongen die ik ook echt leuk vind
En nu jullie

hmmmmzzz.... 0 keer

Ik hecht er inderdaad waarde aan... nog nooit echt een meid geweest die een bepaalde interesse voor mij heeft gehad om echt een vriendin te worden... nog nooit gezoend.. het zou fantastisch zijn maar ik lebber liever niet een meid dr make up af onder breezers....

Maar... ik ken meisje die ik toch wel graag een bepaald soort zoentje zou willen geven
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 12:51
Verwijderd
1e vriendje, de enige die ik gezoend heb. was 15 toen ik eerste zoen kreeg.

hecht er wel waarde aan. kan niet in een kroeg staan en dan 10 jongens afgaan.vind ik niet kunnen.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 12:51
Verwijderd
Hoevaak:

vaak genoeg

Hoeveel:

zo rond de 25-30

waarde:

erg waardevol, belangrijker dan seks. Hoewel quantiteit per avond me op zich weinig uitmaakt.

wanneer voor het eerst:

op mijn 9e door een 13 jarig meisje... ENG dat ik het vond.

Laatst gewijzigd op 23-09-2003 om 12:53.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 13:05
Verwijderd
Euhm, heb met 2 jongens gezoend, de eerste keer (en meteen de laatste met die jongen) was echt superfput, wou dat ik dat nooit gedaan had..

Tweede keer was met mijn vriend,en echt veel beter! Omdat ik dus een vriend heb, zoen ik best vaak (duh)..

Gisterenavond kreeg ik mijn laatste zoen, toen hij wegging nadat we mn verjaardag hadden gevierd..
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 13:32
Gothic
Gothic is offline
Ik heb met 8 jongens gezoend, zover ik me kan herinneren.

2 vakantievriendje
2 (zonder enige relatie oid)
4 vriendjes

1e keer dat ik zoende was in groep 8 met een jongen waar ik ongeveer 3 maanden mee heb gehad.

2 vakantievriendjes. Op 1 was ik verliefd (ze waren broers). Met degene waar ik verliefd op was heb ik 2 jaar later weer gezoend, daarna nooit meer gezien.

1 jongens op een feest gezoend, niets meer mee gehad, nu zijn we gewoon vriendin. 1 jongen van het forum ontmoet en meerdere ontmoetingen mee gezoend. Nu zie ik hem neit meer, is verder ook nooit iets geworden oid, was ook de bedoeling niet.

de overige 3 waren relaties die van 3 maanden tot een jaar geduurd hebben.
Oud 23-09-2003, 13:35
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Ik hechtte er veel minder waarde aan toen ik wat jonger was.heb denk ik met ongeveer 10 jongens gezoent.
Mijn eerste zoen kreeg ik toen ik 12 was, van een jongen die toen 15 was denk ik, in het zwembad.Heel eng maar nog veel viezer...''Was dat t nou? Getsie!''

Nu ik ouder ben, hecht ik veel meer waarde aan een zoen en zoen alleen nog maar met een jongen die ik leuk vind
Mijn laatste zoen kreeg ik gisteren van mijn vriend, hij kwam onverwachts langs
Oud 23-09-2003, 13:55
The0
The0 is offline
Citaat:
GND86 schreef op 23-09-2003 @ 10:02:

Het gaat dus over zoenen. Hoevaak hebben de mensen op dit forum gezoend? Wanneer kreeg je je eerste zoen? Hecht je veel waarde aan zoenen, of zoen jij met 10 mensen op een avond?
met 7 meisjes gezoend, 2 vriendinnen, de rest vakantievriendin of 'zomaar'. Ben op mijn 16e begonnen, hecht middelmatige waarde aan zoenen, 10 op een avond zou ik dus ook niet kunnen.
Oud 23-09-2003, 14:05
suikerprinses
suikerprinses is offline
Ik zoende voor het eerst toen ik 10 was *met een franse jongen van 13 *
En nu heb ik denk ik...10 jongens gezoend ofzow
Waarvan 4 in de afgelopen 2 maanden *daarvoor een jaar 2 vaste vriendjes gehad (niet tegelijkertijd hoor!)*
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 14:10
bassgirl
bassgirl is offline
ik met 2 mn vorige vriend en mn huidige vriend... ik hecht er ook veel waarde aan ga niet met iemand zoenen als ik niet denk dat 't iets wordt zeg maar, en de 1e x was ik iets van 12 denk ik
Oud 23-09-2003, 14:32
Surjirro
Surjirro is offline
Mijn eerste zoen was ik 13 en daarna zijn er nog 6 gevolgd waarvan 1 ook mijn vriendje was.
Oud 23-09-2003, 14:34
charly not
charly not is offline
volgens mij waren het precies 25 jongens .. wat volgens mij vrij veel is als ik het met andere vergelijk hier
waarvan 2 langer geduurd hebben. Een aantal waarmee ik vaker dan 1x gezoend heb, maar wat uiteindelijk toch niks geworden is..
En de rest... was met name in 'hockeysferen'

ik hecht over het algemeen redelijk veel waarde aan zoenen, althans als het met iemand is waar ik veel om geef... Voor een avondje met iemand zoenen, kan af en toe best vind ik... zolang er maar geen gewoonte van gemaakt wordt of bewijs van spreken meer dan 10 op één avond...

Laatst gewijzigd op 23-09-2003 om 14:37.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 14:36
rasta_rochelli
rasta_rochelli is offline
Citaat:

Uhm ik heb met 2 jongens gezoend. De eerste was toen ik 14 was met een vakantievriend. Hij was 18 en ik vond het eigenlijk wel spannend maar niet echt bijzonder lekker ofzo.
De tweede is mijn huidige en zeer lieve vriend.
Ik hecht best wel veel waarde aan zoenen, vind het nogal intiem en ik doe het dus niet zomaar met iedereen.
Oud 23-09-2003, 15:09
Verwijderd
Hoevaak?
euh... dat hou ik niet bij ofzo

Hoeveel?
9

waarde:
Wel redelijk waardevol... Ik zoen niet met de eerste de beste, maar ik heb een tijd gehad dat ik zo erg liefdesverdriet had, dat ik dacht dat het wel over zou gaan als ik met iemand anders zou gaan zoenen, waarvan ik dacht dat ik hem leuk vond, omdat hij mij ook leuk vond

Wanneer voor het eerst?
op mn 13de met een 17 jarige jongen op vakantie En vies dat ik het vond... gatver

Laatst gewijzigd op 23-09-2003 om 15:13.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 15:14
Balance
Balance is offline
ik heb met 3 jongens gezoend.
met 2 daarvan heb ik iets (gehad) en één was puur voor een avond.
kheb trouwens op m'n 15e voor het eerst met iemand gezoend.
Oud 23-09-2003, 15:40
Punkygirl
Punkygirl is offline
Ongeveer 19 jongens.. waren allemaal vriendjes en ik hecht inderdaad waarde aan een zoen.. doe dat niet met iedereen..
Oud 23-09-2003, 15:41
Loezzel
Loezzel is offline
Ik heb met vier jongens gezoend, waarvan ik met drie wat had.
Alleen met de eerste jongen had ik niets, was ook echt fout! Hij kon totaal niet zoenen, maar jah... Hij was de eerste jongen die interesse in mijn toonde en daarom vond ik hem ook een beetje leuk. Achteraf gezien vind ik hem verschrikkelijk! Haha, heb dus niet veel goede herinneringen aan die eerste zoen.
Wel aan de laatste... Die was zondag nog!
Oud 23-09-2003, 16:04
Slettelina *
Slettelina * is offline
Ik heb met geloof ik 7 jongens gezoend waarvan 2 vriendjes.
En hecht er behoorlijk wat waarde aan. Vroeger niet echt (was niet echt een meisje dat ieder weekend met een ander zoende en met meerdere op een avond maar had af en toen gewoon een x gezoend met iemand) Maar nu ik ook een vriend heb enzo hecht ik behoorlijk watwaarde aan een zoen.
oke vaag verhaal.
Oud 23-09-2003, 19:34
Luna
Luna is offline
Ik hecht nu veel waarde aan een zoen, toen ik 15/16 was deed ik dat niet zo. Heb toen ook met redelijk wat jongens gezoend.
En ik hou het daar voorlopig bij want heb nu een vaste vriend.
Oud 23-09-2003, 19:37
lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ik hecht wel aan de waarde van een zoen. Met hoeveel jongens ik gezoent heb weet ik niet. Mijn eerste zoen kreeg ik op men 14de van men toen huidige vriend. Men laaste zoen was vanmiddag vlak voordat hij de bus weer instapte naar monster.... en deam ik mis hem nu al...........
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 20:01
Deathflower
Deathflower is offline
Citaat:

hm geen id hoe veel, heb nl nu bjina 3 jaar een vriend
en aan wie ik ze gaf? ehm 2 ex-vriendjes, 1 exvriendin, 1 meisje die eigenlijk nix betekende (kwas zat, zij ook), en vorige week donderdag ook nog een meisje, waarvan ik niet weet of t meer wordt dat dit *I hope so* (en ja daar weet mn vriend van af, hij stond ernaast en heeft me zelfs overgehaald et toch te doen, liepen allebei nl al een jaar met de ged8e, en hadden et van elkaar niet door )
wie was mn eerste? mn eerste "echte" vriendje
hecht je er veel waarde aan? ja best wel, afgezien van die ene keer waren de andere keren allemaal met voorbed8e rade, en heb nergens spijt van gehad

Laatst gewijzigd op 23-09-2003 om 20:04.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 20:09
Verwijderd
Citaat:
Zoenen, zoenen!
maak me gek!!!!!!!!!!!!!!!!
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 20:14
Miracle
Miracle is offline
Eerste gewone zoen? Hmm, die van mij was *schaam schaam* van de zoon van kennissen van m'n ouders. Nu ist echt zo'n rotjong geworden, onwijs verwend en verwaand ook.

Ik hecht wel waarde aan een zoen, en zoen zeker niet met 10 mensen op één avond (2 is wel het maximum )
Oud 23-09-2003, 20:49
~Black Rose264~
~Black Rose264~ is offline
Ik heb op mn 12 voor het eerst met iemand gezoend die toen gewoon een vriend van me was.
In totaal heb ik met iets van 10 jongens gezoend en toen kreeg ik mn eerste vriend en dat heeft 9 maanden geduurd.
Na hem heb ik nog niemand gezoend maar het is pas 2 weken uit.
Ik hecht nu wel veaan een el meer waarde zoen omdat ik nu weet hoe het voelt met iemand waar je om geeft.
Ik zal nu ook niet meer met iemand zoenen waarvan ik weet dat ik hem verder nooit meer zal zien.
Ennu hoevaak, zou ik echt niet weten.
Denk dat niemand dat bijhoudt..
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 20:51
Verwijderd
Citaat:
~Black Rose264~ schreef op 23-09-2003 @ 21:49:
Ik heb op mn 12 voor het eerst met iemand gezoend die toen gewoon een vriend van me was.
In totaal heb ik met iets van 10 jongens gezoend en toen kreeg ik mn eerste vriend en dat heeft 9 maanden geduurd.
Na hem heb ik nog niemand gezoend maar het is pas 2 weken uit.
Ik hecht nu wel veaan een el meer waarde zoen omdat ik nu weet hoe het voelt met iemand waar je om geeft.
Ik zal nu ook niet meer met iemand zoenen waarvan ik weet dat ik hem verder nooit meer zal zien.
Ennu hoevaak, zou ik echt niet weten.
Denk dat niemand dat bijhoudt..

ik wel

al is dat ook niet zo moeilijk
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 21:17
Verwijderd
Stuk of acht.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 21:17
AmeliePoulain
AmeliePoulain is offline
Hoeveel?
7

waarde:
Bij eentje had het geen waarde, en achteraf had ik daar wel spijt van, maar het is nou eenmaal gebeurd.
En bij de rest had ik allemaal wel gevoel.

Wanneer voor het eerst?
Toen ik 13 was. (Eigenlijk op m'n tiende, maar dat was meer een spelletje.)[/B]
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 21:28
Sies
Sies is offline
Ik weet niet hoevaak ik al gezoend heb, maar in ieder geval al heel vaak. Mijn eerste zoen was van mijn huidige vriendje, op 24 mei dit jaar. Mijn laatste zoen kreeg ik vanmiddag nog, voordat hij wegging naar huis.
Ik hecht veel waarde aan zoenen. Ik heb voor mijn huidige vrindje nog niemand gezoend. Veel mensen vinden dat het laat is als je zegt dat je op je 15e pas je eerste zoen hebt gehad. Ik vind dat het gewoon eigenlijk helemaal niks uitmaakt, maar dat je meot zoenen met iemand van wie je echt houd en niet iemand zomaar van straat meot plukken. Maar dat is mijn mening natuurlijk.
Daarbij komt ook nog eens, dat dit pas mijn eerste serieuze vriendje is. Daarvoor heb ik er nog 1 gehad, maar toen was ik 10. Dan denk je eigenlijk nog neit zo echt aan zoenen. (Tenminste, ik dan niet).
Oke, dat was het zo'n beetje.

Groetjes ~*Sies*~
Oud 23-09-2003, 21:43
Another Way
Another Way is offline
Hoevaak hebben de mensen op dit forum gezoend? 0

Wanneer kreeg je je eerste zoen? Niet, dat komt vast wel volgens bepaalde iemanden

Hecht je veel waarde aan zoenen, of zoen jij met 10 mensen op een avond? Zoenen lijkt me sowiezo geen donder aan dus ik snap niet waarom ik het zou willen doen
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 21:53
ofwelmir
ofwelmir is offline
hmm....iets van 9 ofzo

waarvan drie jongens waar ik daadwerkelijk verliefd op ben geweest en en twee die "vaker dan een keer" waren, tsja, de rest was een avond...

maar ik vind zoenen wel belangrijk, het is redelijk intiem

(met uitzondering van dronken zijn, hoe stom dit ook klinkt)

maar goed

boeie
Oud 23-09-2003, 21:56
Knutselsmurfie
Knutselsmurfie is offline
Mijn eerste zoen kreeg ik op mijn 15e en ik vond het fantastisch, ook omdat ik toen helemaal verliefd was op de jongen in kwestie

Ik heb denk ik met zo'n 30 mensen gezoend, sommige met liefde, sommige met spijt, maargoed, nu heb ik een vriendje en het zit gewoon allemaal supergoed tussen ons, dus ik hoop dat hij de laatste is waar ik mee zal zoenen.

En ja ik vind zoenen best belangrijk.. niet in de zin van een criterium om iemand leuk te vinden, maar als iemand echt slecht zoent, is dat toch wel een beetje een afknapper...
Oud 23-09-2003, 22:02
Verwijderd
Ik heb vaak gezoend maar het waren maar 2 mensen. Ik kreeg mijn eerste zoen 7 juni 2002. Het eerste wat ik dacht was : "oh god! Hier gaat ie dan!"

Ik hecht wel wat waarde aan zoenen. Als ik een jongen leuk vind zal ik wel met 'm zoenen. Leuk= aardig koppie en hij heeft wat te melden. Dus niet een geile gozer uit de disco.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 08:49
Bruut
Bruut is offline
ik heb nog maar met 2 personen gezoend dat komt omdat ik er nogal laat bij was (18) en ik hecht ook veel waarde aan een zoen, ga echt niet met zon breezerslet zoenen! ze moet gewoon lief zijn
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 09:01
Gwinnie
Gwinnie is offline
11 jongens geloof ik.

1e: in groep 7 was mijn 'vriendje' (=mn beste vriendje)
was in een tentje in zijn kamer. hij wou zoenen en ik durfde niet. dus zou hij 1 vinger natmaken. moest ik een vinger uitzoeken en als ik de natte pakte zouden we gaan zoenen.
nou, hij had natuurlijk al zn vingers onder de kraan gedouwd.

verder hecht ik best wel waarde aan n zoen, maar kan ik ook best zoenen voor 1 keer. maar dan wel alleen als ik die jongen toch wel een beetje zie zitten.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 10:18
De Ideale Schoonzoon
De Ideale Schoonzoon is offline
ik zoen niet met iemand voor 1 avondje, daar heb je zo verdomd weinig aan...
Oud 24-09-2003, 11:07
Qimm
Qimm is offline
Citaat:
De Ideale Schoonzoon schreef op 24-09-2003 @ 10:18:
dat is toch niet de vraag
Oud 24-09-2003, 11:13
Verwijderd
Mijn eerste zoen, toen was ik 16 jaar en 2 weken, en net geen twee weken samen met mijn ex-vriend, we zijn 14 maanden en 6 dagen samen geweest. Mijn laatste zoen was gisterochtend met mijn vriend, we zijn nu 9 maanden en 24 dagen samen. Met meer mensen heb ik niet gezoend. Ik vind in principe dat je iemand alleen maar leuk hoeft te vinden om met diegene te zoenen, maar ik zoen alleen maar als ik verliefd ben, want dat komt gewoon steeds zo uit .
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 11:40
Verwijderd
Citaat:
De Ideale Schoonzoon schreef op 24-09-2003 @ 11:18:
1. Het is leuk
2. Je maakt nieuwe contacten (zij heeft ook vrienden)
3. Misschien kan het meer worden dan een avond (of juist niet)
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 13:46
Yolcu
Yolcu is offline
Citaat:
ReV3rEnD schreef op 24-09-2003 @ 12:40:
1. Het is leuk
2. Je maakt nieuwe contacten (zij heeft ook vrienden)
3. Misschien kan het meer worden dan een avond (of juist niet)
1. Het is ook leuk als je niet zoent
2. Die contacten kun je ook maken zonder te zoenen
3. Kan ook als je niet gelijk de eerste avond zoent.

Maarrem.. hoevaak ik gezoend heb weet ik ook niet, maar in ieder geval met 4 verschillende jongens. Twee serieuze vriendjes, één 'scharrel' (as in: nooit echt iets mee gehad maar wel mee gezoend en behoorlijk gek op geweest) en één vakantievriendje.

Inderdaad, 4 jongens is niet veel voor een 18-jarige meid, maar ik ben ook zo iemand die nogal veel waarde hecht aan een zoen.

M'n eerste zoen was met m'n ex-vriendje, waarmee ik daarna nog 2 jaar samen ben geweest. M'n laatste zoen met m'n vakantievriendje; toen we afscheid namen.
Oud 24-09-2003, 14:38
zita swoon
zita swoon is offline
hoeveel:
uhm..25 ofzo?

hecht je r waarde aan:
ja eigenlijk wel...maar in vervelende periodes en als ik heel erg liefdesverdriet had dan hechtte ik er niet veel waarde aan..dat vind ik eigenlijk wel jammer van mezelf..ik heb dus wel met meerdere jongens op een avond gezoend maar ben er ab-so-luut niet trots op!

wanneer was je eerste zoen:
toen ik 10 en ik dacht :hee wat doet die nou? Ik was erg geschokt

hoevaak:
weet ik niet maar de laatste keer was twee weken geleden
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 14:47
Sabina
Sabina is offline
Mijn eerste zoen was toen ik 14 was.

Ik heb met 4 jongens gezoent. 2 ex-vriendjes, mijn huidige vriend, en een jongen die ik afgelopen vakantie heb leren kennen.
Ik was op het moment dat ik met ze zoende ook echt gek op ze. Die jongen van de vakantie kan ik nog steeds niet vergeten. En met mijn vriend ben ik nu ruim 2 jaar samen.

Ik hecht wel degelijk waarde aan zoenen. Ik zou niet zomaar iemand zoenen als ik niets voor die persoon voel. Ik vind zelfs dat 4 jongens zoenen, al best veel is.

Mijn laatste zoen... was afgelopen zondag voordat hij me naar huis bracht.
Reageren

Regels voor berichten