Advertentie | |
|
![]() |
|
Freaky friday.
Een heel leuk en lief filmpje, met Jamie lee curtis in de hoofdrol. Het verhaal doet sterk denken aan die vele verwisselingsfilms, maar weet dankzij een goed doortimmerd script en innemende performances van de hoofdrolspelers, toch behoorlijk te boeien. Het is humor zonder de vunzigheid en seksgerelateerde grappen van bijvoorbeeld American pie and the like. En dat vond ik voor de verandering erg leuk om te zien. Aanrader! ![]()
|
my boss's daughter, in de sneak
ik vond er geen ene reet aan *sorry maar anders valt het niet te zeggen* ik wilde weggaan in de pauze maar dat doe ik niet uit principe, dus ik ben gebleven maar hij kon me echt totaal niet boeien... er zaten heus wel wat leuke stukjes in, maar nee, echt niet mijn soort film...mja das het risico van de sneak he?
|
![]() |
Veronica Guerin.
En ik heb op het einde als een klein kind zitten janken ![]()
||
Citaat:
![]()
|
Gisteren in de bios:
Phileine zegt Sorry. Ontezettend goede en grappige film. Niet zo als 'ik ook van jou' een verkrachting van een boek. Echt een aanrader ![]() Iles Flottantes: Hele vage en deprimerende film. Heel onovertuigend geacteerd door mensen met instraling (tegenovergestelde van uitstraling) Alleen Halina Reijn was goed. En Jacob Derwig ook wel. Nee, echt geen film waar ik vrolijk van werd. The Horseless prince (korte film): Raar filmpje met victor reinier en dat mens van liever verliefd. Erg eh...verontrustend. Ik zie liever geen jongetjes die hun dode moeder opgraven en daarna blauwe verf drinken en zelf doodgaan...
|
aangezien ik mijn eigen bioscoop heb, kijk ik meerdere films per week
![]() fast 2 furious gezien, wel aardig, ongelovelijk slecht verhaal, niet een topper, ghehe.
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Stel een vraag aan de forumer onder je #veel 6 Edelweiss | 500 | 09-11-2011 18:02 | |
Verhalen & Gedichten |
Doorschrijven of niet? l-i-e-n-n-e | 7 | 30-06-2008 19:02 | |
De Kantine |
Wat wil je graag weten van de forumer onder je? #3 Verwijderd | 500 | 23-04-2008 14:50 | |
Films, TV & Radio |
Elephant Verwijderd | 68 | 10-04-2005 16:19 | |
Verhalen & Gedichten |
Lief Charlottetje | 93 | 03-04-2004 16:28 | |
De Kantine |
het-stel-een-vraag-topic 2 Ketjing | 495 | 04-08-2003 14:04 |