![]() |
||
Citaat:
![]()
|
mmm heb ik ook last van de laatste tijd, weet ik ineens niet meer wat me is gezegt of wat ík heb gezegt... Terwijl dat nog maar 10 min geleden is... Dan ben ik boos geworden en dan heb ik kutopmerkingen gemaakt... En dan herriner ik me dat niet meer
![]() Tiz vooral als ik heel erg moe ben.. Mja ik heb ookal 1,5 jaar niet meer geblowd en verder ook geen drug gebruikt, k had er tot 2 maanden geleden ook nooit last van
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() Mja als ik moe ben wil niks meer tot me doordringen, volgens mij begrijpt niemand in mijn omgeving het.. Iedereen denkt ook dat ik iets verzin als ik "heb ik dát gezegt!? Echt niet!!!!" zeg ![]()
|
Hier heb ik dus ook hele erge last van
![]() |
![]() |
||
Citaat:
ook heb ik heel vaak dat wanneer ik moe ben ik zomaar wat zeg, dan denk ik er dus niet over na ![]()
||
Citaat:
kzal de feiten er maar eens op nalezen.. of misschien moet je wat vaker op D&A kijken..,
|
Verwijderd
|
Mjah, ik vergeet ook heel veel dingen de laatste tijd. Maar heb veel aan me kop, daar komt het door. Gaat binnenkort wel weer over, maar tis idd erg vervelend.
Geen idee wat je er verder aan kunt doen, je concentratie proberen op te bouwen kan misschien ook nog wel eens helpen. doordat je ongeconcentreerd bent, vergeet je sneller dingen. |
![]() |
||
Citaat:
Bron:http://www.erowid.org |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
De Kantine |
Weerwolfspel # 65 Tink* | 500 | 13-01-2010 21:00 | |
Verhalen & Gedichten |
Een sprong in het diepe Christiana | 14 | 16-01-2006 15:48 | |
Psychologie |
mijn familie en ik... ilse | 8 | 23-02-2004 12:34 | |
Algemene schoolzaken |
mijn familie en ik... ilse | 7 | 21-02-2004 22:54 | |
Verhalen & Gedichten |
(verhaal) Intens gelukkig zijn, kan hier, met hem... (titels ben ik slecht in) Gothic | 12 | 30-06-2002 16:41 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Bijna-dood-ervaringen (noorderlicht) Isa | 19 | 21-04-2002 14:08 |