Advertentie | |
|
![]() |
|
Ik heb mn huidige vriend wel eens zien huilen en hij mij ook.
Hij troost mij altidj door me op schoot te nemen en zn armen om me heen te slaan en dan "ssttt maar lieverd.. rustig" te zeggen en aait dna wta over mn rug. Ik troost hem door hem in mn armen te nemen, btje heen en weer te wiegen. Een beetje te sussen en door zn haren te aaien. Daarna praten we er meestal over alleen eerst even ustig worden.
|
Mijn vriend huilt helemaal niet snel. In de drie jaar dat we iets hebben, heb ik hem één keer zien huilen. Dat was op de begrafenis van zijn opa. Verder nooit...
Ikzelf huil heel snel, bij hem ben ik snel emotioneel... Dus hij heeft mij al heel wat keren zien huilen!
|
ik weet niet
maar ik heb zo'n band met mn vriend dat als hij moet huilen dat ik dan ook moet huilen een hele tijd terug (bijna 2 jaar) had hij een liesbreuk en ik zorgde heel goed voor hem die avond toen hij net thuis was. ik haalde van alles voor hem omdat hij dat gewoon niet kon (lopen gaat nogal lastig als je net al je lies geopereerd bent). en ineens begon hij te huilen dus ik ook huilen "wat is er dan?" hij zo: "ja je zorgt zo goed voor me" ![]() LIEFFFFFFFFFFF |
![]() |
|
![]() |
het is sinds eergisteren uit, maar goed..
ik heb ong. 2 jaar verkering gehad met hem, ken hem 2,5 jaar.. in die tijd heb ik hem maar 3 tot 5 keer zien huilen, iig toen het uit ging, op de begrafenis van een vriend van ons, van zijn oom, en door een aantal fouten die die had gemaakt tegenover mij.. hij huilde dus heel weinig, iedere keer schrok ik er ook van, en vond het heel erg.. groetjes michelle |
![]() |
|
![]() |
Heb vaak zelf gehuild om allerlei redenen en hij gaf me altijd steun gewoon omdat hij er was voor me
![]() Heb hem niet zo vaak zien huilen geloof ik. Alleen goed toen ik drie weken wegging op vakantie. We moesten allebei heel erg huilen en we konder elkaar niet goed troosten want moest snel naar binnen voor het inchecken ![]() ![]() ![]()
|
mmm ik heb mijn vriendje 1.. 2.. 3.. 4 keer zien huilen, om ruzie met zijn ouders of andere ellend, niet leuk maar volgens mij heb ik em wel getroost.. Was alle keren wel wat geschokken.
Zelf heb ik de neiging vaak te huilen, maar dan is ie ook heel lief tegen me ![]()
|
Verwijderd
|
we hebben een keer allebij zitten huilen toen we op vakantie waren met mijn ouders...
na een week zag ik het niet meer zitten omdat ik mega chago van het weer werd, het was zo warm en ik kon alleen katten, en hij bleef lief doen... toen maakte hij een opmerking da tik hem negeerde, en toen moes tik huilen en zei dat het niet zo was maar dat ik me kut voelde... en toen moest ie ook huilen... vond ik heel moeilijk maar wel heeeeel lief en bijzonder... |
![]() |
|
Ik heb hem nooit zien huilen maar toen ik een keer moest huilen toen we ruzie hadden deed ie niets
![]() Liet me gewoon zitten. De vriend van een vreindin van me doet dit ook, misschien weten jongens niet zo goed hoe ze ermee om moeten gaan soms... ![]()
|
![]() |
ex- omdat we ruzie hadden, we moesten btw alletwee huilen. Gewoon over gepraat en ging toen beter. We hadden namelijk nooit slaande ruzies ofzo maar als we boos waren werden we juist heel stil en eindigde het in janken
![]()
|
Verwijderd
|
Ja, heb hem al een paar keer zien huilen. Alleen hij gaat zn gezicht dan altijd verbergen. Dan pak ik zn hoofd in mn handen, kus m en druk m tegen me aan en troost m. Denk dat dat wel goed is..
![]() Ook vaak samen gehuild. En elke keer ben ik weer blij als hij zijn gevoelens toont.. |
![]() |
||
Citaat:
*slaat zichzelf voor der hoofd* ik bedenk me net dat ik mijn huidige vriend we degelijk heb zien huilen en dat was op de dag dat het uit was tussen ons, ik had het (op msn ![]() ![]() ![]() ![]()
|
![]() |
mijn ex-vriend heeft me in 9 maanden geloof ik 3 keer zien huilen. Dat was 2 keer omdat we elkaar een paar weken niet zouden zien en toen hij het uitmaakte. Die keren moest hij ook huilen.
Maar ik heb hem wel vaker zien huilen. Ik huil niet erg snel en hou er ook niet van om dat te doen in bijzijn van mensen, vind het heel vervelend als het wel gebeurd. Best wel raar eigenlijk ![]() Maarja, wat wij deden is gewoon je armen om elkaar heen slaan enzo, dat voelt dan wel goed altijd.. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
maar dus absoluut niet raar. en wil ook niet huilen, alleen maar bij hem.. |
![]() |
|
![]() |
Mijn vriendin heb ik ook 2 maal zien huilen.
1 maal, omdat ze bij mij was (ze woont eigenlijk in Italië) en toen te horen kreeg, dat haar vader naar het ziekenhuis was gebracht. (in de avond huilde ze dan) Wist niet precies hoe ik haar moest troosten, begon gewoon mee te janken eigenlijk ![]() 2de keer was ze droevig, omdat ik 2 dagen later weg zou gaan (ik was 4 weken in Italië), wederom s'avonds. Heb ik haar in mijn armen genomen terwijl we op bed lagen, haar hoofd op mijn schouders, haar benen op mijn benen, vasthoudend met mijn rechterarm en heb haar gezegd, dat we nog steeds wel tijd samen hebben, die twee daagjes nog... ze was in slaap gevallen in mijn armen terwijl ik haar dan zo vast hield.
|
'k heb m'n laatste vriend nooit echt zien huilen.. wel eens toen ik hem aan de telefoon had, maar toen waren we allebei bezig....
hij heeft wel eens tranen in zijn ogen gehad van geluk (kon ik ook wel van gaan janken, van geluk dan) hij heeft mij wel zien huilen, en hij was toen ook echt een grote steun voor me... ![]()
|
Het is mij iig ook wel geleerd niet te huilen
![]() Vrouwen daarentegen zijn meestal erg emotioneel enzo en mannen moeten dat gewoon wegstoppen (van de maatschappij). De maatschappij is nu eenmaal zo gevormd. |
![]() |
||
Citaat:
Op mn 12e-13e deed ik het erg vaak, en toen peste iedereen me ermee, ik was blijkbaar homo. Dus toen heb ik gezworen dat ik nooit meer mn emoties zou laten zien. Dat lukt best goed tot nu toe. Huilen is voor watjes, en heel veel jongens zullen het met me eens zijn |
![]() |
||
Citaat:
Big Boys dont cry! Zelf kan ik niet tegen huilende mensen. Als een jongen huilt heb ik zoiets van "damn wat een loser". Huilende meisjes vind ik ook niets, ik zou echt niet tegen gemekker van bv een vriendin kunnen, lijkt me vreselijk. |
![]() |
||
Citaat:
![]() Nog steeds vind ik t onzin, een jongen mag net zo veel emotie laten zien als een meisje, het ligt aan jullie dat jullie denken dat t niet kan, door andere mensen die dat hebben verteld! BAH!
||
Citaat:
@Another way, je hebt toch zo'n moeite met een vriendin vinden?Of was dat iemand anders? Misschien moet je die instelling van dat ''gezeur'' eerst maar eens veranderen!
||
Citaat:
|
mn ex heb ik 1 keer zien huilen in 14 maanden. toen ik het uitmaakte.
hij heeft mij denk ik 2 of misschien 3 keer gezien 1 keer toen ik t uitmaakte 1 keer toen ik heel erg ruzie had gehad (thuis) 1 en nog een keer toen ik heel erg ruzie had gehad. (thuis) mn huidige vriend heb ik nooit zien huilen en hij mij niet. ik heb wel is huilend aan de telefoon gehangen. toen wassie wel lief. |
![]() |
|
heb nog nooit echt een vaste relatie ofzo gehad, ik heb wel een paar gehuild omdat ik bijv mn zwager zag huilen, bij de kist van zijn opa op de begravenis
![]() heeft wel nix met dit topic te maken maargoed ![]() |
![]() |
|
Ik heb nog nooit een partner gehad, maar... als ik iemand zie huilen, 'schrik' ik altijd een beetje en neem ik gauw veel (emotionele) afstand van die persoon. Ik houd gewoon niet van emotioneel en sentimenteel gedoe.
||
Citaat:
Ik probeer mn instelling te veranderen alleen lukt dat niet altijd even goed. |
Advertentie |
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Liefde & Relatie |
Een relatie van anderhalf jaar plotseling voorbij Ratrom | 2 | 15-01-2013 16:06 | |
Liefde & Relatie |
Wat zou je doen... Shitonya | 40 | 10-06-2005 15:58 | |
Liefde & Relatie |
Wat vind jij / hoe zou je reageren? Gothic | 27 | 25-09-2003 22:05 | |
Verhalen & Gedichten |
Nog eventjes titelloos. Vlooienband | 11 | 31-01-2003 20:11 | |
Liefde & Relatie |
Liefdesverdriet verwerken AnoniemIemand | 20 | 27-10-2002 10:39 | |
Liefde & Relatie |
enquete relaties TCFK | 25 | 26-03-2002 20:02 |