Advertentie | |
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ja, het zal wel iets Frans zijn...
![]() Die van ons is ook heel gehaast, maar daar komt ook nog eens bij dat ze verschrikkelijk chaotisch is! Het kan bij ons voorkomen dat je dus een keer braaf de opdrachten uit je planning maakt, maar dat ze de volgende les over iets heel anders begint omdat ze dacht dat we daar mee bezig waren ![]() ![]() We zijn het nu wel gewend, maar we leren echt niks. Ze is te gehaast en chaotisch. We hebben aan het begin van vorig jaar (5 VWO) geprobeerd een andere leraar te regelen, maar zij is de enige die Frans 2 kan geven in de bovenbouw, schijnt... ![]() ![]() |
![]() |
|
heb ik ook, maar dan met natuurkunde, ze gaat steeds sneller en ik heb steeds meer moeite met het vak. Bij mij in de klas zitten er 2 ofzo die er veel van weten, als zij iets vraagt geven zij meteen antwoord en gaan we verder, terwijl ik (+vele anderen) er niks van begrijp. Langzamer kan volgens haar niet, daar hebben we geen tijd voor. Ik moet in m'n kwt-uren ook maar aan natuurkunde werken, zodat ik het wel snap. 1, elke leraar verwacht dat je in die uren aan hun vak werkt en 2, in die uren is er vaak niemand om te helpen, dus dan kom ik nog niet verder.
Dat die 2 anderen het wel begrijpen komt volgens haar omdat zij altijd hun huiswerk maken en ik niet. Nou maak ik zoveel mogelijk als ik kan, maar de helft begrijp ik gewoon niet, dus dan kom ik ook niet verder. En de volgende les gaan we gewoon weer verder met een nieuw onderwerpen wat verder gaat op het vorige onderwerp ookal begrijpen 13 v/d 15 het niet...
|
![]() |
Bedankt voor jullie in meer of mindere mate opbouwende reacties
![]() Ik heb intussen mijn zegje gedaan bij een andere leerkracht (goede bemiddelaar). Deze zegt dat Madame zelf ook op de hoogte is van haar chaos&speed-tick en dat we haar af en toe tot de orde moeten en mogen roepen. Ik kan niet wachten tot de volgende les: "mevrouhouw, nu doet u het weer" (maar dan in t Frans ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
De Trein xsabientjuh | 1 | 19-06-2011 17:53 | |
Liefde & Relatie |
Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje Pioneer3006 | 39 | 22-11-2002 17:34 | |
Liefde & Relatie |
Help, wat moet k doen :S Freaked Reality | 49 | 11-04-2002 18:07 | |
Liefde & Relatie |
Ik ben er ziek van! PFP | 47 | 11-04-2002 17:38 | |
Liefde & Relatie |
contact leggen met een leuke meid Dotcom | 13 | 05-03-2002 16:14 | |
Liefde & Relatie |
What should I do mysteryyy | 22 | 15-02-2002 16:10 |