Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-08-2003, 07:48
stier
stier is offline
Beste allemaal,

Ik ken een heel leuk meisje, waar ik graag wat meer mee zou willen hebben. Ik heb hierover al vaker een post geplaatst, alleen ik heb nog nooit actie ondernomen. Ook zie ik haar nooit meer, en als ik haar zie, is dat altijd op straat en loopt ze met een vriendin. Niet de meest ideale omstandigheid om een gesprek aan te knopen. Nou heeft ze ook nog een andere vriendin, en die vriendin zie ik heel vaak en zij belt mij ook heel veel (om de dag) met vragen over onze studie, over onderwerpen die zij niet begrijpt. Nu is mijn vraag aan jullie: zouden jullie in mijn geval via die vriendin met haar in contact proberen te komen of niet en hoe zou je het als meisje vinden als een jongen contact met je zocht via een vriendin van je, terwijl jij die jongen wel kent. Beetje vaag verhaal is het geworden, maar ik hoop dat jullie het begrijpen.

Alvast bedankt.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-08-2003, 08:32
CoveredEyes
CoveredEyes is offline
Valt mee wel mee hoor, qua vaagheid...

Ik zou het wel leuk vinden als een jongen via een vriendin van kij contact zou zoeken...Je geeft zelf al aan dat jullie elkaar anders bijna nooit zien en zo wel blijft t dan bij een simpele ''hoi'' neem ik aan...

Ik zou het dan zeker proberen!Wat heb je te verliezen?

Succes!
Oud 27-08-2003, 09:30
G.T.C.
G.T.C. is offline
Uhmm, naja....aangezien ikzelf best wel impulsief ben en vaak degene ben die met de initiatieven komt zoek ik dat ook wel een beetje in een meisje. Als iemand dan via haar vriendin contact probeert te leggen vind ik dat toch een beetje raar. Ik zou dan toch zoiets hebben van, doe dat gewoon lekker zelf. Niet zo verlegen doen.
Maar opzich zou ik daar niet meteen op afknappen. Het heeft ook wel wat schattigs

Ik ben dan wel een jongen, maar ik denk dat het ook voor meisjes heel verschillend zal zijn hoe ze erover denken. De 1 vind het maar een beetje zwak en de ander maakt het echt niks uit.
Oud 27-08-2003, 10:12
Verwijderd
Organiseer een feest (of gewoon een film avond) en vraag of dat meisje d'r vriendin meeneemt! (ofzoiets dergelijks)

Ik zou er zelf niet zo'n probleem mee hebben.. Als je d'r telefoonnummer/ emailadres hebt zou ik d'r zelf vragen (om wat af te spreken ofzo) zoniet via d'r vriendin.
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 10:15
BrunetJuh
BrunetJuh is offline
ik zou me wel gevleid voelen als het mij overkwam! heb het er gewoon met die vriendin over! suc6 d'r meej!
Oud 27-08-2003, 11:13
Soezen
Soezen is offline
ik zou wel contact zoeken, ja. Waarom niet? Als ze het niet wil, of niet geinteresseerd is in je, kom je daar snel genoeg achter, toch?
Met citaat reageren
Oud 27-08-2003, 15:07
*sunrise1986*
*sunrise1986* is offline
Gewoon haar telefoonnummer vragen dat is niet raar, als zij jou ook leuk vindt (of in ieder geval geinteresseerd is) dan zal zij hier juist blij mee zijn.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 08:05
stier
stier is offline
Gisteren heb ik haar (het meisje dat ik leuk vind) gezien, alleen zij zag mij niet. Ik had niet het lef om haar te roepen (ze had ook nogal haast).Ik heb haar telefoonnummer en e-mailadres, maar nu is mijn vraag: zal ik haar nu bellen of mailen. Ik ben hier enigszins terughoudend in, want ik heb haar nummer en mailadres gekregen om te overleggen toen we samen een opdracht moesten maken. Misschien vindt ze het een inbreuk op haar privacy als ik haar ga bellen of mailen om een afspraakje te maken. Wat zouden jullie doen? Toch gewoon bellen of mailen of wachten tot ik haar weer tegenkom en vervolgens haar vragen.

Bij voorbaat dank.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 08:25
Eresh'kigål
Eresh'kigål is offline
Begin met mailen. Niet meteen bellen.
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 11:21
In_stilte
In_stilte is offline
Ik zou zelf (ben beetje verlegen in nieuwe mensen zomaar bellen) haar een mailtje sturen. Dat je adres desnoods tegenkwam en dat je dus ff aan dr moest denken, dat dat toen gezellig was en of ze dan nog eens iets leuks wilde gaan doen met je...

suc6 !
Met citaat reageren
Oud 16-09-2003, 19:09
scubabubbles
scubabubbles is offline
heej, stiertje

een mailtje is echt geen inbreuk op privacy, ze heeft je haar emailadres gegeven misschoien om een andere reden, maar als ze dat geeft, dan betekend dat dus dat ze het niet ergh vind om mails te krijgen.

mail dr gewoon, met zoiets van: goh, lang geleden, hoe ist en ik zie je wel es lopen, maar ik spreek je nooit meer...

dan mailt ze vast wel terug en vraag je dr een keertje mee of ze v\wat mee gaat drinken ofzo..

bellen zou ik niet meteen doen, teneerste voor jezelf: over de email kan je 36 keer nadenken over wat je typt, bij bellen niet en ten tweede, voor haar: om dezelfde reden.

zo te lezen ben je best heel verliefd, en als ik jou was zou ik niet via die vriendin, maar gewoon eens een mailtje sturen!!

succes!
Oud 19-09-2003, 17:45
stier
stier is offline
Het probleem is als volgt: Zij zit dus bij een studentenvereniging (alleen voor meisjes) en zowat ieder meisje is daar lid van. Als ze mij afwijst, dan weet iedereen van die studentenvereniging dat. Zij studeert trouwens hetzelfde als ik (alleen zij is´blijven zitten´, de studie die wij doen wordt voornamelijk beoefend door meisjes (circa 80% vrouw), dus als ik wordt afgwezen, dan weet iedereen het en daarom ben ik nogal terughoudend.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 17:07
stier
stier is offline
Ik heb haar weer gezien, alleen zij mij niet. Ik weet niet of ze dit bewust of onbewust doet. Ook durf ik haar gewoon niet aan te spreken of ze eens een keer wat met me wil gaan drinken. Wel wordt ik steeds meer verliefd op haar en heb er als slapeloze nachten van. Aan de ene kant twijfel ik, maar aan de andere kant heeft ze anderhalf jaar geleden allemaal -naar ik nu pas ontdek- stille hints gegeven. Ze sloeg een keer een arm om haar heen en keek me vaak heel hemels aan. Ook zat ik een keer naast haar en haar vriendin en toen zei ze: je mag nu een wens doen, want je zit tussen twee meisjes! Desalniettemin twijfel ik heel erg of ik haar moet aanspreken of haar een e-mail moet sturen of niet.
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 17:15
Sangria
Sangria is offline
Citaat:
stier schreef op 23-09-2003 @ 18:07:
maar aan de andere kant heeft ze anderhalf jaar geleden allemaal -naar ik nu pas ontdek- stille hints gegeven. Ze sloeg een keer een arm om haar heen en keek me vaak heel hemels aan. Ook zat ik een keer naast haar en haar vriendin en toen zei ze: je mag nu een wens doen, want je zit tussen twee meisjes! Desalniettemin twijfel ik heel erg of ik haar moet aanspreken of haar een e-mail moet sturen of niet.
hoe heb je dat ontdekt dan? Sta je er nu pas bij stil of heeft die vriendin je daar opgewezen? Want ik weet niet of ik dit als hints zou zien.. (sorry )
Oud 23-09-2003, 17:46
Verwijderd
Ik zou eerst wat informatie inwinnen bij die vriendin. Het is niet zo dat als een meisje je niet hoeft je meteen besmet en helemaal niemand je meer hoeft ofzo hoor...
Met citaat reageren
Oud 23-09-2003, 17:48
Verwijderd
Ik zie het nou ook niet direct als hints.... je hoopt er toch meer van dan het daadwerkelijk is denk ik...
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Regels voor berichten