Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Oud 23-09-2003, 18:22
ofn
ofn is offline
ik moet waarschijnlijk besneden worden, en nou wou ik weten of dit in het begin niet erg pijnlijk enzo is? en hoe moet je in godsnaam aftrekke(vooral voor me vriendin) en is sex nog steeds gewoon lekker enzo?

thnx alvast

mzls >ofn<
Oud 23-09-2003, 19:02
Lorelei
Lorelei is offline
Mja, het doet wel even pijn, maar dat gaat ook wel weer over. Hoe je moet aftrekken..geen idee, probeer wat zou ik zeggen er zijn duizenden anderen die dat 'probleem' ook hebben en waarschijnlijk ook hebben opgelost
Oud 23-09-2003, 19:03
Hyperke
Hyperke is offline
nu kan je maar 30 % van sex genieten waarom besnijden ? hoogstens kan je jezelf aftrekken en pijpen , maar imponeren gaat niet, lul is veel te strak
Oud 23-09-2003, 19:20
Demiurge
Demiurge is offline
Mag ik vragen waarom je besneden MOET worden?

(Bij een geloof word het toch altijd op hele jonge leeftijd gedaan?)
Oud 23-09-2003, 19:23
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
RazendeRoeland schreef op 23-09-2003 @ 20:20:
Mag ik vragen waarom je besneden MOET worden?

(Bij een geloof word het toch altijd op hele jonge leeftijd gedaan?)
verkleving van de voorhuid
Oud 23-09-2003, 19:46
ofn
ofn is offline
Citaat:
BendeBen schreef op 23-09-2003 @ 20:23:
verkleving van de voorhuid
me voorhuid is te klein waardoor me voorhuid niet ver genoeg afgetrokke kan worde... btje vaag verhaal msigien
Oud 23-09-2003, 19:52
Verwijderd
Citaat:
ofn schreef op 23-09-2003 @ 20:46:
me voorhuid is te klein waardoor me voorhuid niet ver genoeg afgetrokke kan worde... btje vaag verhaal msigien
Nee hoor, komt wel vaker voor toch?

Nou ja, succes en sterkte iniedergeval. Ik heb ook geen ervaring met besneden vriendjes dus kan je niet echt tips geven. Maar het lijkt me dat je vriendin (en jij ) je gewoon kan aftrekken, door gewoon je eikel te stimuleren, alleen dan zonder je voorhuid te bewegen.
Oud 23-09-2003, 20:32
Roos
Roos is offline
veel spuug/glijmiddel gebruken
Oud 23-09-2003, 22:37
BendeBen
BendeBen is offline
Citaat:
Roos schreef op 23-09-2003 @ 21:32:
veel spuug/glijmiddel gebruken
er is altijd een grens

aaaauw
Oud 23-09-2003, 22:38
leon-v
leon-v is offline
Citaat:
ofn schreef op 23-09-2003 @ 19:22:
ik moet waarschijnlijk besneden worden, en nou wou ik weten of dit in het begin niet erg pijnlijk enzo is? en hoe moet je in godsnaam aftrekke(vooral voor me vriendin) en is sex nog steeds gewoon lekker enzo?

thnx alvast

mzls >ofn<

ik denk wel dat het op die leeftijd pijnlijk is.
aftrekken; nou gewoon
ja hoor... ik vind het gewoon lekker
Oud 24-09-2003, 10:41
Verwijderd
In het begin doet het heel veel pijn, vooral als net het verband eraf is, dan doet elke aanraking pijn. Ik raad je aan om dan strakzittend, zacht ondergoed te dragen, dus géén wijde boxers, want daarin schuurt-ie steeds langs de stof en daar is de huid op dat moment te gevoelig voor. Masturberen gaat dan ook niet echt. Een week of twee, drie na de operatie gaat dat wel weer, maar je zult er dus een paar weekjes vanaf moeten blijven. De huid wordt vanzelf wat minder gevoelig, je voelt dan dus ook minder van sex enzo, maar het wordt er niet minder lekker om (tenminste, masturberen wordt er niet minder lekker om, dus ik neem aan dat vaginale en orale sex ook niet verandert). Het duurt dan alleen wat langer voor je klaarkomt (maar daar zal je vriendin wel blij mee zijn ). Aftrekken gaat dan toch nog hetzelfde, lijkt mij...? Gewoon de erecte penis vastpakken en je hand op en neer bewegen (of ben jij zo iemand die aftrekt door de voorhuid over de eikel te schuiven? In dat geval zul je interdaad van tactiek moeten veranderen). Dit duurt dan ook wat langer voor je klaarkomt, als je kramp in je arm krijgt kun je misschien eens van hand wisselen (ja, als je dat zelf doet, met links masturberen, voelt het waarschijnlijk heel raar, maar of je vriendin nu met rechts of links jou aftrekt, dat maakt toch weinig uit).

Mijn vriend is vorig jaar besneden, ook vanwege een te strakke voorhuid, vandaar dat ik dit weet .
Oud 24-09-2003, 21:23
Snoep
Snoep is offline
mijn vriendin heeft een besneden vriend

Er is niks mis mee hoor!
Oud 24-09-2003, 21:59
leon-v
leon-v is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 24-09-2003 @ 11:41:
[Tekst. [/B]
Sarah... t hoeft helemaal niet lang te duren hoor
Oud 26-09-2003, 00:05
coecie
coecie is offline
als je jezelf wil aftrekken of zij jou, moet je gewoon dervoor zorgen dat je eerst zo gestimuleerd bent dat er al een beetje voorvocht uitkomt, en dan maak je het daarmee glibberig en maak je de 'aftrek-beweging' zo aan de achterkant van je piemel bij de eikel, als ie stijf is juist de voorkant zit een stukje en dat blijft als je besneden bent het allergevoeligst en daar is het dan ook het lekkerst om zo overheen te glibberen en glijen
Oud 27-09-2003, 11:01
Roozie
Roozie is offline
Gefeliciteerd! (hihi) ik ben geen jongen maar volgens mij is besneden zijn veel fijner, het is sowieso een stuk hygienischer en het ziet er veel mooier uit. Jezelf bevredigen doe je gewoon met heel veel vocht, spuug ofzoiets.
Oud 28-09-2003, 13:31
Cootje
Cootje is offline
Citaat:
Roozie schreef op 27-09-2003 @ 12:01:
Gefeliciteerd! (hihi) ik ben geen jongen maar volgens mij is besneden zijn veel fijner, het is sowieso een stuk hygienischer en het ziet er veel mooier uit. Jezelf bevredigen doe je gewoon met heel veel vocht, spuug ofzoiets.
het lijkt mij klote bagger ! k wil gewoon meej mn voorhuid spelen dmv over je eikel bewegen

mja smaken verschillen zeg ik altijd maar ...
Oud 14-08-2004, 15:52
supahman!
supahman! is offline
Citaat:
Hyperke schreef op 23-09-2003 @ 20:03 :
nu kan je maar 30 % van sex genieten waarom besnijden ? hoogstens kan je jezelf aftrekken en pijpen , maar imponeren gaat niet, lul is veel te strak

hoe krijg jij het voor elkaar om jezelf te pijpen??
kan wel handig zijn hoor!!
Oud 14-08-2004, 15:54
Lorelei
Lorelei is offline
Wat een up
Oud 14-08-2004, 15:57
Briseïs
Briseïs is offline
applaus

Regels voor berichten