![]() |
||
![]() |
Citaat:
ik denk wel dat het op die leeftijd pijnlijk is. aftrekken; nou gewoon ja hoor... ik vind het gewoon lekker
|
Verwijderd
|
In het begin doet het heel veel pijn, vooral als net het verband eraf is, dan doet elke aanraking pijn. Ik raad je aan om dan strakzittend, zacht ondergoed te dragen, dus géén wijde boxers, want daarin schuurt-ie steeds langs de stof en daar is de huid op dat moment te gevoelig voor. Masturberen gaat dan ook niet echt. Een week of twee, drie na de operatie gaat dat wel weer, maar je zult er dus een paar weekjes vanaf moeten blijven
![]() ![]() ![]() Mijn vriend is vorig jaar besneden, ook vanwege een te strakke voorhuid, vandaar dat ik dit weet ![]() |
![]() |
|
als je jezelf wil aftrekken of zij jou, moet je gewoon dervoor zorgen dat je eerst zo gestimuleerd bent dat er al een beetje voorvocht uitkomt, en dan maak je het daarmee glibberig en maak je de 'aftrek-beweging' zo aan de achterkant van je piemel bij de eikel, als ie stijf is juist de voorkant zit een stukje en dat blijft als je besneden bent het allergevoeligst en daar is het dan ook het lekkerst om zo overheen te glibberen en glijen
![]()
||
Citaat:
![]() mja smaken verschillen zeg ik altijd maar ... ![]()
||
Citaat:
hoe krijg jij het voor elkaar om jezelf te pijpen?? ![]() kan wel handig zijn hoor!! ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lichaam & Gezondheid |
Besneden DAH | 13 | 06-02-2011 22:18 | |
Seksualiteit |
Besneden Bubbeldoosje | 51 | 20-07-2006 13:31 | |
Lichaam & Gezondheid |
iemand besneden sjefke | 12 | 18-01-2005 18:45 | |
Seksualiteit |
Wat prefereren de dames? Besneden of niet besneden? Jorryt | 32 | 22-01-2004 20:46 | |
Seksualiteit |
Besneden of niet besneden? harveydehamster | 6 | 24-07-2003 23:34 | |
Seksualiteit |
[{POLL}] Besneden of Niet-besneden.....**** Ed De Pijpslet | 25 | 06-06-2003 11:45 |