Registreer FAQ Berichten van vandaag

Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2003, 01:28
Ninpo Otaku
Ninpo Otaku is offline
Kan je ook nog maagd voelen, terwijl je technisch gezien geen maagd meer bent O_o ??
Zo jah, dan ben ik nog maagd ..
Oud 24-09-2003, 10:29
Verwijderd
Sex hebben gehad is niet iets om trots op te zijn, want sex hebben is niet moeilijk (goede gratis liefdevolle gezonde sex is wat lastiger, maar sex hebben is niet moeilijk). Géén sex hebben gehad is óók niet iets om trots op te zijn, want geen sex hebben is ook niet moeilijk. Beide dingen zijn óók niet iets om je om te schamen.

En Kainie, op het forum zijn jongens gemiddeld 17 jaar en vier maanden als ze ontmaagd worden. Uit een landelijk onderzoek kwam 17 jaar en 8 maanden. Die vrienden van je hebben dus een vreemde kijk op de wereld als ze vinden dat je raar bent als je op je 17e nog maagd bent.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 10:33
MissBi@tch
MissBi@tch is offline
die domme ex van mij zei dat ie al met 3wijven naar bed was geweest en ik had me al helemaal opgefokt en jaloers gemaakt
zegt ie de eerste keer ineens (t lukte niet whahahaha) dat ie nog maagd is... ikke vet kwaad...
toen ging ie huilen en zeggen: khou van je meisje khou van je!

offtopic: ik vond de machtspositie wel lol en ook dat ie aan mn been ging hangen en huilen kwas op dat moment erg boos namelijk...

maar ik heb dus liever dat dat eerlijk gezegd word of je nu maagd bent of neit ben gewoon eerlijk
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 15:43
Carl Johnson
Carl Johnson is offline
hahaha
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 16:03
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 24-09-2003 @ 11:29:
En Kainie, op het forum zijn jongens gemiddeld 17 jaar en vier maanden als ze ontmaagd worden. Uit een landelijk onderzoek kwam 17 jaar en 8 maanden. Die vrienden van je hebben dus een vreemde kijk op de wereld als ze vinden dat je raar bent als je op je 17e nog maagd bent.
Die vrienden zijn niet raar want bijna iedereen in mijn omgeving denkt er zo over.

Ik zit nu over dat gemiddelde heen

Ach ik ga wel naar de hoeren als ik 80 ben ofzo
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 16:10
SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Another Way schreef op 24-09-2003 @ 17:03:
Die vrienden zijn niet raar want bijna iedereen in mijn omgeving denkt er zo over.
Ik zit nu over dat gemiddelde heen
Ach ik ga wel naar de hoeren als ik 80 ben ofzo
Volgens mij kan je dat beter nu doen, want wat ik van je heb gelezen op L&R belooft niet veel goeds..
Oud 24-09-2003, 16:11
Another Way
Another Way is offline
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 24-09-2003 @ 17:10:
Volgens mij kan je dat beter nu doen, want wat ik van je heb gelezen op L&R belooft niet veel goeds..
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 19:13
Bravo
Bravo is offline
Tss nee zeg! Ik ben er eerder trots op dan dat ik erover zou liegen! Het gaat toch om jou, boeiend wat een ander vindt/denkt!
Oud 24-09-2003, 19:15
Hyperke
Hyperke is offline
Citaat:
Knutselsmurfie schreef op 23-09-2003 @ 23:10:
Zoiets vind ik zo triest he...

Net alsof je meteen een stuk stoerder bent als je ontmaagd bent ziek

we zijn het eens met dezelfde stelling ...gaan we het eens doen ?
Met citaat reageren
Oud 24-09-2003, 21:34
JUH
JUH is offline
Jup... zeg ik altijd achteraf... zo van "ik was nog maagd"
vinden de dames geweldig, en dan is 't zelfs goed als je slecht presteert...
Oud 24-09-2003, 22:34
Megadeth
Megadeth is offline
Waarom zou je daar over liegen? Ik zit er niet mee dat ik nog maagd ben.. heb nog tijd zat
Oud 25-09-2003, 07:56
Somebody Special
Somebody Special is offline
Nee, daar heb ik nooit over gelogen.
Heb wel van m'n 12e tot 17e gelogen dat ik al eens gezoend had terwijl dat niet zo was.

Ik ben oraal bevredigt en gevingerd toen ik 17 was en heb voor het eerst gezoend en gevreen toen ik 18 was!
Oud 25-09-2003, 10:06
kastdeur
kastdeur is offline
Ik ben nog maagd.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 15:39
LiZz_Neophyte
LiZz_Neophyte is offline
Ik heb nooit gelogen m.b.t zoenen of maagd zijn ...
Dat vind ik nogal erg triest als je daarover gaat liegen ...
Ook al ben je 32 en nog maagd ...
So what ???
Oud 25-09-2003, 15:57
Scarlet-Q
Scarlet-Q is offline
Bij heel veel buitenlanders met strenge geloven en culturen is het vaak juist andersom. Als je dan openlijk toegeeft dat je geen maagd meer bent voor je huwelijk word je juist voor van alles en nog wat uitgemaakt, zelfs als je al heel lang een vaste vriend hebt ofzo.

Ik vind dat je gewoon sowieso niet moet liegen, over niets niet. Als je je ervoor schaamt (wat mij betreft niet hoeft) zeg je gewoon dat het ze geen flikker aangaat, en in het geval van sommige buitenlanders moest je maar braaf maagd blijven.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 16:07
Verwijderd
Als je je ervoor schaamt dat je sex hebt gehad, dan had je geen sex moeten hebben.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 17:22
In_stilte
In_stilte is offline
Ik vond het wel moeilijk het gesprek aan te knopen hierover (durfde ik niet) aangezien hij er eigenlijk vanuitging dat ik al ontmaagt was. Weet ook niet hoe het komt dat hij dat dacht, mjah misschien omdat ik dus al 17 was. Uiteindelijk natuurlijk wel over gehad, hij had t op een gegeven moment wel door

Verder gaat het niemand iets aan, dus ik heb het er ook eigenlijk niet over (alleen met heel goede vriendinnen ofzo) Verder doe ik er meestal beetje vaag over ontken het niet ofzo. T is toch gewoon mijn sex leven.

edit; had t dus over mijn (inmiddels voorlopig ex-)vriend in bovenste stukje...
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 17:46
Rioto
Citaat:
Another Way schreef op 23-09-2003 @ 15:24:
Et bepaald wel hoe andere mensen over je denken. Als je voor je 18 nog nie geneukt heb denken veel mensen van "goh wat een loser" en krijg je snel een labeltje opgeplakt
ja hoor ... bullshit
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 19:38
Miss_Maroc
Miss_Maroc is offline
Citaat:
Scarlet-Q schreef op 25-09-2003 @ 16:57:
Bij heel veel buitenlanders met strenge geloven en culturen is het vaak juist andersom. Als je dan openlijk toegeeft dat je geen maagd meer bent voor je huwelijk word je juist voor van alles en nog wat uitgemaakt, zelfs als je al heel lang een vaste vriend hebt ofzo.

Ik vind dat je gewoon sowieso niet moet liegen, over niets niet. Als je je ervoor schaamt (wat mij betreft niet hoeft) zeg je gewoon dat het ze geen flikker aangaat, en in het geval van sommige buitenlanders moest je maar braaf maagd blijven.
Ben 20 jaar en ben maagd. Ik kies daar zelf voor omdat ik zo het huwelijk in wil gaan (geloofsovertuiging). Ik heb nu al een hele tijd een relatie met een Marokkaanse jongen en als ik dit vertel aan mijn Nl'se collega's gaan ze er eigelijk direct vanuit dat ik ook sex met hem heb. Wat dus niet het geval is. Dat is opzich ook wel grappig.

Ontopic; ik heb er dus nooit over gelogen. Misschien zou ik dat trouwens wel hebben gedaan als ik wel sex zou hebben gehad..
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 19:47
Raeden
Raeden is offline
als ik geen maagd meer was zou ik daar wel over liegen
Met citaat reageren
Oud 25-09-2003, 19:49
Verwijderd
Citaat:
MissBi@tch schreef op 24-09-2003 @ 11:33:
die domme ex van mij zei dat ie al met 3wijven naar bed was geweest en ik had me al helemaal opgefokt en jaloers gemaakt
zegt ie de eerste keer ineens (t lukte niet whahahaha) dat ie nog maagd is... ikke vet kwaad...
toen ging ie huilen en zeggen: khou van je meisje khou van je!
Klinkt als een echte man
Met citaat reageren
Oud 28-09-2003, 23:17
AMDFreak
AMDFreak is offline
Uhm... juist als een meisje dat vraagt en je bent nog maagd.. vinden ze dat wel interressant hoor..

Regels voor berichten