Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
Ik heb ontzettend veel winterjassen:
Mijn favoriet blijft een erg kort knalrood met felblauw jasje met witte ritsen, tweede keus kraam Waterlooplein van een Duits kinderkleding merk (maat 152 ). Deze is perfect voor deze temperaturen. Voor als het kouder wordt heb ik een lange (net boven de knie) gevoerde donkere spijkerjas met capuchon (? ) van de C&A en ook nog een prachtige kuit lange bruine leren jas. Een echte antieke (nog van mama geweest) maar die kan niet hoog dicht dus fris op de fiets. En dan nog twee hele oude (van die te grote, te warme en te dikke jassen) die ik alleen aan heb op de fiets als het flink vriest.
||
Citaat:
![]() Ik heb een rode trenchcoat, een kashmieren donkerblauwe nette jas, een blauw gewatteerd jackie, een legergroene jas die feloranje is aan de binnenkant.. En ik wil nog een lichtbruin kort jack, van rib, met een groot elastiek aan de onderkant en bij de mouwen.. Maar mn saldo was even niet toereikend ![]()
|
dezelfde als vorig jaar:
donkerpaarse, grove ribstof, halflang, lichtr getailleerd, heel warm, superhoge kraag..... ik zou willen dat het al koud genoeg was om m weer aan te kunnen!!
|
Heb net een nieuwe jas:
![]() Maar dan in het legergroen en bij kan ie toch echt niet open van onder.. Verder heb ik nog van vorig jaar een bruin kort leren jasje met een soort stoffen band aan de onderkant en bij de mouwen en ik heb nog een gewone zwarte getailleerde donsjas (dus niet zo'n enorm ding) en nog een zwart kort ribjasje die met een aantal lagen eronder redelijk mee zou kunnen in de winter ![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Hadden ze die misschien ook in felblauw ribstof? Zoiets zoek ik eigenlijk nog ![]() |
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Lifestyle |
Prijs Winterjas Sv3nie | 29 | 29-12-2011 18:46 | |
Lifestyle |
Op zoek naar een speciale winterjas. Unox88 | 5 | 11-12-2011 08:58 | |
Werk, Geld & Recht |
Bijdrage ouders naast Stufi Isnogood | 68 | 27-06-2008 07:39 | |