Advertentie | |
|
![]() |
|
hehe..bestaat debian nog geen 2 jaar dan?
![]() ![]() ![]()
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
![]() |
![]() |
|
Verwijderd
|
Windows XP
Heb ik hier nog nooit écht zien crashen. Wel applicaties die naar de tering lopen, maar XP zélf nog nooit. Windows 9x/ME Nieuw OS; nieuwe drivers toentertijd, dus in den beginne is 'ie wel eens gecrashed. Later altijd stabiel gebleven. Windows 2000 Zie Windows XP Uptime vind ik belachelijk. Uptime is niet representatief voor 'stabiliteit', i.m.o. Evengoed is mijn hoogste uptime niet hoger dan een week, gedaan met Windows 2000. Ik heb namelijk niet zo'n behoefte aan een zoemende PC wanneer ik op bed lig. |
![]() |
||
Citaat:
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Eigenlijk is dat al belachelijk, maar stellen dat '2K per definitie beter is dan 9x' is nóg belachelijker, broer. P.S. Ik ben inderdaad meer gecharmeerd van XP dan 2K. Sue me. |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
![]()
|
![]() |
|
XP crasht op mijn workstation bijna nooit... tijdje geleden wat problemen gehad met de drivers van m'n 3com NIC, maar das nu over
![]() Beneden in de meterkast staat een routertje met XP (P1 166 MHz, 128 MB RAM ![]() ![]()
|
win 98 se tamelijk stabiel, maar laatste tijd loopt ie vaak vast bij opstarten, desktop verschijnt en muiscursor, heel even zo'n mooi zandlopertje en dan alleen nog maar een lege desktop (geen icons of startbalk) en een muiscursor, en dan reageert ie nie meer
![]() ![]() ![]() alleen resetten help dan nog
||
![]() |
Citaat:
![]()
||
Citaat:
Als dat niet is waar je op doelde maar je Pc echt zo vaak crasht, zou ik maar eens iemand erbij halen die er wél verstand van heeft, want dan doe je iets heel erg fout. |
![]() |
|
![]() |
by the way
bij de xbox had ik 2 minuten en 11 seconden nodig om hem te laten crashen met DOA3 de gamecube kosten met het slecht 1 minuut en 52 seconden met Luigi's Mansion de PS2 had ik met zo'n racespel maar 19 seconden nodig bij de PSOne had ik met Tekken2 8 seconde nodig ben ik goed of ben ik goed |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
nee XP wasfoutmeldingen met 3d kaart modem muis keyboard geluidskaart printer scanner en webcam kun je nagaan windows 98 alleen als ik een hoop tegelijk opstart en dat wil nog wel eens gebeuren by the way met consoles heb ik 't wel expres gedaan maar hier op me pc niet |
![]() |
|
Ongeveer 1 keer per maand, Windows ME.
Maar bij mij ligt het dan meer aan het soort programma dat ik gebruik en de hoeveelheid geheugen die er in mijn pc zit (moet namelijk binnenkort wat bij in). Ik ben voor school regelmatig bezig met grafische tekenpaketten en dat gebruikt nogal wat.
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Verhalen & Gedichten |
Mijn eigen boeken Demipet660 | 6 | 04-09-2015 06:41 | |
Liefde & Relatie |
Troubles with love springgg | 4 | 14-05-2011 16:30 | |
Verhalen & Gedichten |
Anouk en Danny #2 Little Phoebe | 264 | 23-07-2006 14:40 | |
Verhalen & Gedichten |
Weten jullie nog... Vlooienband | 146 | 02-12-2004 13:50 | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school? Jabotinsky | 84 | 02-11-2004 01:12 | |
Films, TV & Radio |
ER Forum-versie Keyser Saus | 500 | 29-12-2003 11:30 |