Advertentie | |
|
![]() |
|
We hebben al ruimte gereserveerd voor je naam. Misschien is het je opgevallen: die staat links. Verder zijn we zo aardig je de mogelijkheid te bieden voor een eventuele extra boodschap, te weten de signature. Deze vind je onderaan je post. Daar zul je het dus mee moeten doen. Om ook nog eens de ruimte van het bericht te gaan gebruiken om de groeten te doen (of een aanhef te gebruiken for that matter), wordt als storend ervaren.
|||
Je vat de hele boel weer verkeerd op.
Dusjcrib kan het niet in haar eentje verbieden, daar heeft ze zeker gelijk in. Maar in overleg kan dat wel. Verder is er een regel die weldegelijk iets zegt over groeten in posts namelijk: Citaat:
Citaat:
|
dat sommige mensen het irritant vinden kan ik niet helpen,
ik irriteer me weer aan andere dingen!! maar dat neemt niet weg dat dit een willekeurig beleid is!! De ene forumbaas kan het me niet verbieden, en de ander verbied het me ![]() ![]() ![]() ps. lief zijnn
||
Citaat:
als sommige mensen zich aan je irriteren, heb je zo een ban te pakken!! een beetje een willekeurig beleid ![]() ![]() ps. lief zijnn
||
Citaat:
Zodra iets irritatie opwekt bij de meerderheid van de gebruikers zullen wij daartegen optreden. Zo ook in dit geval. Samenvattend: je naam staat links, je bericht staat rechts en de eventuele wijze raad/leuke boodschap die je wil meegeven staat daar onder in de vorm van een signature. Hou je daar aan.
||
Verwijderd
|
Citaat:
Daar heb je er nog zo 1. En dat in 3 topics... http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=611387 http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=605124 http://forum.scholieren.com/showthre...hreadid=606768 |
![]() |
||
Citaat:
![]()
||
Verwijderd
|
Citaat:
Het is trouwens niet bijster origineel te noemen, sterker nog, het is helemaal niet origineel te noemen, als je in elke post weer, keer op keer, hetzelfde post. Dat is doodsaai en hoogst irritant. Er wordt ook op het beleid hier gekankerd door vele personen en het beleid wordt daar naar aangepast als de forumbazen het redelijke argumenten vinden en geen tegenargumenten hebben die sterkt genoeg zijn. Nu kankert iedereen op jou, met redelijke argumenten, dus mag jij je ook wel aanpassen. En je kan wel terugzeuren, je tegenargumenten zijn bij lange na niet sterk genoeg. |
![]() |
|
Wat een onzin om je daar aan te irriteren. Als iemand dat wil doen, laat hem/haar dan. Je nickname is bovendien wat anders dan je echte naam.
en die regels die er bij gehaald worden slaan ook nergens op: Originaliteit is een eis die aan elke topic gesteld moet worden.: Net alsof de naam de essentie van het bericht is, er kan best wat origineels toegevoegd worden en ook een naam onder staan. Als je niks toe te voegen hebt, post dan ook niks: Net alsof de naam de essentie van het bericht is, er kan best wat origineels toegevoegd worden en ook een naam onder staan. Nou jah, ik doe het nooit, maar vind het erg lomp om te verbieden. Slaat werkelijk nergens op.
|
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik heb inderdaad gezegd dat ik het je niet kan verbieden, ik verzocht je slechts vriendelijk om ermee op te houden omdat het niets toevoegt en storend is.
Je post vaak al niet erg veel, dus het meeste wat er staat is dan jouw groet, ook nog eens in hoofdletters. Jon heeft alle argumenten eigenlijk al gegeven. Er is geen regel die zegt dat je de groeten niet mag doen, niet zo letterlijk in ieder geval. Tampert heeft al een aantal dingen gequote die er echter wel op wijzen dat er regels zijn waardoor we het toch zouden kunnen verbieden wanneer het veel irritatie opwekt. Ik kan zoiets niet zomaar in mijn eentje verbieden. Misschien had ik beter overleg kunnen plegen op Admin zodat je geen tegenstrijdige berichten had gekregen, dan jou een verzoek sturen ermee op te houden. Dat is dan een fout aan mijn kant en sorry daarvoor. Ik was me niet bewust van de regels die Tampert noemde in verband hiermee, ik zal voortaan beter opletten. |
![]() |
||
Citaat:
![]() ![]() ![]() ps. lief zijnn
||
Citaat:
FOOIJDONK is FOOIJDONK en voor de rest niks ![]() ![]() ps. lief zijnn
||
Citaat:
ik had helemaal geen enters gedaan, maar er stond gewoon het gebruikelijke onder een post, maar iemand heeft het nodig gevonden om dat weg te halen!! hoe weet jij nu wat ik hiet wil veroorzaken???
||
![]() |
Citaat:
![]() |
![]() |
||
Citaat:
Mij lijkt het beter die gozer een ban te geven om hem dit irritante gedrag af te leren, geloof niet dat er echt andere mogelijkheden zijn. |
![]() |
||
Citaat:
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Drugs & Alcohol |
Adderal marrrkje | 80 | 07-11-2006 13:24 | |
Verhalen & Gedichten |
Over James, Marek en de Stalinistische censuur (brief aan iedereen) Hoofd&Schouders | 7 | 01-07-2005 00:30 |