Advertentie | |
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
dat lijkt me duidelijk! |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
En het was maar een vraag.... |
![]() |
||
Citaat:
Dank voor uw begrip, Henk, Paul, Jacobus en Frieda.
||
Citaat:
![]() Maar bedankt voor jullie reacties! Ik weet nu al dat ik 1- Gewoon moet karren 2- Moet gaan met die banaan 3- Het zelf moet voelen 4- Moet sturen bij bochten 5- Erop moet zitten en dán gas geven 6- Dat ik "vrrrroemmmmmmmm" moet horen 7- Dat ik "Hup Perd" moet zeggen 8- Dat Nare Man graag wilt weten waarom ze in Tukkerland met 'brommers kieken' zoenen/neuken bedoelen 9- Dat Mat-Ice 3 vingers wilt zien, EN GEEN 2 Laatst maar zeker niet minder belangrijk: 10- Dat zwoesj wil dat Mat-Ice 'normaal' typt Ik dank u voor deze informatie
|
![]() |
als je alleen een nieuwe uitlaat hebt gekocht.. misschien 1 tankje inrijden.. meer is niet nodig!
als je hele scooter nieuw is, 500 km inrijden... na 150/200 km een keer wat harder gaan rijden en terug laten zakken.. ik heb een half jaar terug mijn 75 cc cil.. deronder gezet, en maar 150 km ingerede, en die doet het nog steeds ! ciao ![]() |
![]() |
|
www.brommerforum.nl
www.scooter-freaks.nl Vraag het daar eens. zit je op betere fora. Verder, met alleen een uitlaat hoef je echt niet in te rijden, wat een grote onzin. Voor inrijden met nieuwe cilinder zijn de meningen verdeeld, een zegt echt niet boven bepaald toerental, ander zegt meteen al afwisselen maar niet doortrekken etc. Ik doe het zelf altijd beetje op gevoel.. ff warm.. uitzetten. Tijdje rustig rijden, paar keer open trekken na een tijdje.. beetje spelen.. En opzich, als je goede spullen hebt moet het allemaal makkelijk kunnen. Vereiste is wel dat je eigenlijk altijd goed warm rijdt voordat je sneller gaat, of hard doortrekt. |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
ONTOPIC: kzou hem wel ff warm laten lopen maarjah dat doe je denk ik altijd wel voordta je op zijn top gaat rijden als je schakel hebt moet je: koppeling in, gas vol open, trap naar 1, koppeling laten schieten ==> dan is ie wel ingereden ![]() |
![]() |
|
![]() |
Het enige dat ingereden hoeft te worden is een nieuwe cilinder en/of zuiger.
Na montage starten, ff laten lopen, weer uit doen. Af laten koelen, dan opnieuw, wat langer laten lopen, btje met gas spelen. Weer af laten koelen, starten, fftjes warm draaien, daarna een stukje gaan rijden en veel van toerental wisselen, geen constant toerental rijden dus. Zo een btje opbouwen. Wel opletten dat je de cilinder voor het rijden een beetje warm draait, en niet te lang op topsnelheid rijdt. Ik vind 200 kilomter inrijden wel genoeg, warmdraaien voordat je gaat rijden is natuurlijk altijd aan te raden.
||
Citaat:
DeGexxte; ja, toevallig wel. Nou en?
||
Citaat:
Op de uitlaat staat promil of proma, vage letters Ik heb dr zelf geen reet verstand van...
||
Citaat:
Jij bent een aanwinst voor deze steeds rotter wordende wereld! Het ga je goed!
||
Citaat:
![]()
||
Citaat:
|
![]() |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |